Jump to content

Pomoć


quaterbeck

Recommended Posts

Možda netko zna kako se zove ovo plastično crijevo i čemu služi , danas mi je puklo prilikom vožnje scenic 2 1.9 dci 88 kW, kada sam ga jače stisnuo da ga ispirim, nakon što je puklo nije dozvolio gas više od 50 km/h da li je ozbiljno ?????

Screenshot_4.png

Edited by quaterbeck
Link to comment
Share on other sites

Na slici se bas ne vidi dobro. Jel to crijevo dolazi sa intercoolera (izgleda kao i hladnjak od auta i odmah je pored njega).

Ako crijevo dolazi s intercoolera - onda se NE SMIJES voziti.

Link to comment
Share on other sites

Je crijevo ide sa intercolera i danas sam se vozio jedno 6-7 km da dođem kući ne brže od 50 km/h

Screenshot_4.png

Link to comment
Share on other sites

Parkiraj i ne vozi auto. Meni je to uzrokovalo krepavanje ispravne turbine na identicnom motoru.. I to bas na istom mjestu puklo

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dakle, imam jednu dobru i jednu losu vijest.

Dobra vijest je da ces to crijevo vjerovatno moci sam promijeniti, ako imas imalo spretne ruke.

Losa vijest je da ces se ajme izjebati dok nabavis to crijevo polovno, jer je prilicno trazena roba po otpadima. Mislim da je novo u Renaultu preko 1.000 kn

Moja preporuka je da pokusas na www.pasaric.hr Oni izradjuju takva crijeva za 300-400kn.

Dva su razloga zasto sad ne smijes voziti takav auto. Prvo, zrak ti sad tu ulazi direktno u motor, ne ide preko filtera zraka. Ako uvuce kakvu prljavstinu, zaribat ce ti motor. Druga stvar je ovo sto ti kaze Milos, turbina bi ti se mogla razletiti.

To sto si vozio kuci i nista se nije dogodilo, imao si srece, ali nemoj sad vuci vraga za rep.

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Turbina puse u prazno i posto nema otpora moze se zavrtiti u ogromne okretaje. Koje dovedu do razletavanja kompresorsle turbine ili pucanja osovine..

Najbolje to crevo izbaciti i zameniti s alu cevi pa spojiti silikonskim crevom.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ajde mi recite da bih to crijevo zamijenio dali je potrebito skidati prednji branik ili se može i bez toga. Ako se mora skidati branik dali znate koji je slijed skidanja da NE LUTAM. Danas sam naručio preko www.pasaric.hr cijena 420 kuna zamjensko, ipak je novo, sada samo čekam da dođe a do tada bih se pripremio kako da dođem do dijela colera dali moram sve rastaviti ili ima neka druga šema ako znate podijelite sa mnom.Unaprijed zahvalan na savjetima i pomoći. 

Link to comment
Share on other sites

I crijevo  staro pokidano sam privremeno zalijepio trakom da li sada smijem voziti do majstora 10-ak kilometara, Iskreno probao sam ga sa zalijepitim crijevom voziti i ne blokira više na 50 km/h, prima gas normalno. Dali je uputno voziti u takovom stanju ili bolje na prikolicu do majstora

Link to comment
Share on other sites

nemoj voziti auto. koji dio tu nije jasan... meni nije nista blokirao nego sam samo na 150 osjetio da slabije vuce nego inace....

nije mi jasno sta ce ti majstor za promeniti ovo, ide branik dole prednji i zameni se. a kako se skida je vec 20 put opevano u raznim spijevovima razlicitih podrucja :D

u blatobranima ispred kotaca imas po 2 vijka (torx 25 ako se nevaram mozda i 20). od dole imas 3 (10mm sestorokutni) vijka i imas od iznad kopce plasticne.

kad sve to poskidas branik kod kotaca povuces ka van lagano dok se ne otkaci s farova, i onda sredinu gore vuces lagano ka naprijed. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.