Jump to content

clio II - problem s radiom


Alen

Recommended Posts

Imam u cliu tvornička ugradnja radio (tuner list). Od prije nešto vremena imam slijedeće simptome:

  1. radio nakon cca pola sata rada napravi beep i par sekundi nakon toga se ugasi, upalim natrag i radi idućih pola sata
  2. u vožnji ponekad prekine na sekundu
  3. može se upaliti dok ključ nije uopće u bravi, samo stisnem gumb i upali se. Ranije sam morao dati kontakt na onaj prvi zub.
  4. ne gasi se kad ugasim auto i izvadim ključ. Prije se normalno gasio oduzimanjem kontakta.
  5. sat na displeju mi radi jedino ako imam upaljena svjetla ili radio. Ranije - palio se odmah kad bi dao kontakt.

Ima netko ideju jel riknuo ili se nešto poremetilo negdje, komp?

Čudno se ponaša, provjerio sve konektore, odspojio mu struju nakratko da se resetira, ali ništa. Ovo sa satom mi čudno, ali izgleda da je i sat spojen preko radia pa valjda normalno.

Link to comment
Share on other sites

1. ista stvar kod mene, ali tako treba biti. Tj, u opcijama radija postavljaš vrijeme za standby, a mislim da ga možeš i isključiti. To je zbog sigurnosti, radi akumulatora.

2. dogodi se i meni, doduše jako rijetko.

3. isto ko kod mene, tak očito treba radit.

4. Moj se gasi, ali pogledaj opcije radija, možda postoji opcija da se ne gasi.

5. E za ovo nisam ziher, ali mislim da se pozadinsko osvjetljenje sata pali čim dam kontakt.

Edited by ThePornstar
Link to comment
Share on other sites

1. Znaš možda gdje su te opcije, ne nalazim to? Meni se gasi u vožnji, a to se prije nije događalo.

3. i 4. Nema šanse da je normalno, moj se godinama gasio zajedno s autom. Možda ima negdje neka opcija, ali je nisam našao.

5. Isto tako, čemu sat ako moram imati svjetla ili radio, isto je radilo bez problema godinama

Na temelju svega zaključujem da ili je radio pokvaren ili stvano ima takve opcije, ali kako doći do njih?

 

Link to comment
Share on other sites

Bump.

Riješeno - izgoreni osigurač :aua:

15A osigurač, onaj gdje je baš nacrtan radio, ni na kraj pameti da bi moglo biti to. Kako je to uopće radilo nemam pojma :)

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Kod mene se radio također može uredno upaliti bez da je ključ u bravi, tako je od prvog dana.

Nego da iskoristim priliku kad je vezano uz struju jer sam nedavno primjetio dvije stvari pa ne znam da li je noramlno.

1. ujutro kad otključam auto i recimo upalim sva 4 žmigavca nema mi onog tik-tak zvuka, žmigavci rade ali nema kliktanja sve dok ne dam kontakt
2. ista stvar je i sa svjetlima, ako ostavim vrata otvorena i upalim svjetla nema onog pištanja dok ne dam kontakt

Ajde probajte, znači kad otključate auto ostavite vrata otvorena i bez davanja kontakta uključite svjetla i sva 4 žmigavca pa javite da li ima zvuka. :)
 



 

Link to comment
Share on other sites

Za žmigavce je na vecini auta normalno da ne klikću dok nema kontakta. Po otvaranju vrata trebali bi se čuti. Ako sjediš u autu od kliktanja bi dobio drhtavicu.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam za to klikanje, ali na cliu II je standardni kvar da rikne prekidač od sva 4 i počnu se sami od sebe paliti. Genijalci su projektirali prekidač koji kad je unutra i opruga stisnuta žmigavci su isključeni. Plastika popusti, opruga izbaci prekidač van i pale se žmigavci, naročito zanimljivo kad se u vožnji počne događati. Dogodilo se frendu na 2002.g, meni na 2004. i još x ljudi koje znam. Jedno jutro našao kako mi rade žmigavci na autu ispred kuće :) Ja sam to reklamirao još u garanciji, stavili odmah u servisu neki drugi prekidač i taj radi ok do danas.

 

Link to comment
Share on other sites

Htio sam ti napisati da provjeriš osigurač, ali mi je isteklo vrijeme za editiranje. Ajde, to si riješio :)

1. mislio sam da pričaš za upaljen radio bez kontakta (što se zapravo i manifestira slično ko u tvojoj situaciji, kad kroz osigurač više ne ide napon). Imaš manual od radia? Ak nemaš, poslikam ti to.

3. radio mi se pali bez ključa, ali se gasi kad izvadiim ključ, nakon što auto radi.

5. sat radi (bar mislim), ali nema osvjetljenja dok ne dam kontakt, odnosno dok ne okrenem ključ na prvi zub.

Ovo za klikanje sva 4 žmigavca, u toj situaciji ne klikće ni kod mene. Također mislim da je to normalno, kak veli i Mata.

Edited by ThePornstar
Link to comment
Share on other sites

Prekidac od 4 žmigavca je osjetljiv na jace stiskanje.

Moj je bio ok dok jednom nisam jace stisnuo (bio ljut) pa se unutra popiga mali nosić. U biti je to žica 0.5mm u L savinuta. Jacom silom to se savije, a kod ispravljanja puca i nema pomoci, već novi prekidac.

Link to comment
Share on other sites

Za radio ne znam. Ja imam krnwood i radi tek kad je ključ u bravi i okrenem na prvi zub. Svjetla zuje kad otvorim vrata(imam ugašena automatska svjetla) a 4 žmigavca ne klikću bez kontakta tek kad upalim auto onda klikću. Tako je od prvog dana. Mene sad pati zadnji brisač... šmrc...

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prošle godine u ovo vrijeme sam povadio van i zamijenio sve osigurače koje sam našao u kabini lijevo kad se otvore vrata. Razlog: kontakti su im bili prljavi i oksidirani. Nije mi se svidjelo kako to izgleda. Stavio sam nove iz Chipoteke koji su imali lijepe, sjajne i glatke kontakte kakve mi se činilo da neće korodirati, zaštitio i upiknuo.

Velike osigurače u prostoru motora kod akumulatora sam morao vaditi špic kliještima koliko su se zapekli. Pošmirglao sam im kontakte dok se nisu sjajili, zaštitio i vratio unutra. Razlika: manji padovi napona, a time bi se trebali i manje grijati.

Meni sva 4 žmigavca ne daju zvuk ako sam prije toga skidao masu s akumulatora. Tada moram dati kontakt da bi se čulo kliktanje. Dovoljno je dati kontakt i opet izvući ključ. Nakon toga sva 4 uvijek klikću... dok opet ne skinem masu... a to radim svake prijestupne :)

Link to comment
Share on other sites

Ja sam danas probao kod susjeda na Cliu i ponaša se identično kao i kod mene, nema kliktanja ujutro kad se otključa auto i upale žmigavci bez kontakta, ako se da kontakt i opet izvadi ključ kliktanja radi i bez kontakta. Što se tiče osigurača u kabini i kod mene svi dobili ružnu "boju"..
 

Link to comment
Share on other sites

Prošle godine u ovo vrijeme sam povadio van i zamijenio sve osigurače koje sam našao u kabini lijevo kad se otvore vrata. Razlog: kontakti su im bili prljavi i oksidirani. Nije mi se svidjelo kako to izgleda. Stavio sam nove iz Chipoteke koji su imali lijepe, sjajne i glatke kontakte kakve mi se činilo da neće korodirati, zaštitio i upiknuo.

Velike osigurače u prostoru motora kod akumulatora sam morao vaditi špic kliještima koliko su se zapekli. Pošmirglao sam im kontakte dok se nisu sjajili, zaštitio i vratio unutra. Razlika: manji padovi napona, a time bi se trebali i manje grijati.

Meni sva 4 žmigavca ne daju zvuk ako sam prije toga skidao masu s akumulatora. Tada moram dati kontakt da bi se čulo kliktanje. Dovoljno je dati kontakt i opet izvući ključ. Nakon toga sva 4 uvijek klikću... dok opet ne skinem masu... a to radim svake prijestupne :)

S čime si čistio i zaštićivao?

 

Link to comment
Share on other sites

Šmirgl 320 i 1000, a posuđenom turpijom za pinove sastrugao jackove u koji idu osigurači. Zaštićeno dielektričnom masti.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.