Jump to content

Klima


Bobo357

Recommended Posts

Pozdrav.Imam problem na megan 3 1.5 dci 2010.g.110 ks.Imam dvozonsku klimu,kad ju upali sve ok.odradi, upali kompresor na vrijeme itd.Primjetio sam da ljeva strana neradi,upuhuje zrak izvana,a desna strana radi ok.klimatizira.E sad,jel zna neko problematiku da se riješi bez servisa i sl.?

Poslano sa mog Mi-4c koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni se cini da ne otvori klapnu sa hladnjaka pa mu zato ide vanjski zrak umjesto hladnog.

Ali lakse je provjeriti ako fali plina

Link to comment
Share on other sites

Ako neotvori klapnu,pa onda nebi uopće hladio,ili..?Desna strana od suvozača na svim otvorima hladi,a ljeva ne,uzima vanjski zrak.

Poslano sa mog Mi-4c koristeći Tapatalk

A prije sam primijetio da je znao nakon određenog vremena rada neku paru ispirivat mokru.Sad više neprimjetim paru ali sad neradi jedna lijeva zona.

Link to comment
Share on other sites

Ako je bilo pare, maglice onda fali plina

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Znači u servis na punjenje.Hvala.

Poslano sa mog Mi-4c koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

u servis na punjenje i obavezno staviti i boju s plinom, da ustanoviš gdje pušta plin...

Link to comment
Share on other sites

Ako je bilo pare, maglice onda fali plina

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

Vidim isti odgovor u dvije teme pa ako možeš malo pojasnit? 

Link to comment
Share on other sites

ovo sa parom se i meni desilo, znači na vent. otvoru prema šajbi izlazila je nekakva maglica, kao kad se u ljeti cesta isparava pa se nad njom pojavi maglica, ak kužiš kaj hoću reći...

Link to comment
Share on other sites

Smrzava se isparivač pa baca inje, to se ne i smjelo događati. Kad fali plina to se zna dogoditi.

Link to comment
Share on other sites

Da,ali meni ta maglica izlazi iz otvora za ventilaciju na kokpitu,i to tek onako nakon dužeg vremena,nije odmah nakon paljenja klime.

Poslano sa mog Mi-4c koristeći Tapatalk

Pitao sam jednog što radi u serv.kaže da može bit i do motorića,ako jedna zona radi a druga nehladi.

Link to comment
Share on other sites

Meni je bacalo maglicu samo na srednje otvore. Punjenje klime će sigurno dobro doći još ako riješi stvar biti će odlično.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I meni je samo na srednje bacalo,sad više nebaca,sad jedna zona hladi druga ne.

Poslano sa mog Mi-4c koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Evo kod mene isto tako ne hlafi na vozackoj strani.

Napunio prosli tjedan i jucer prestalo raditi.

Idem sad da mi provjeri koliko je plina. Ako fali znaci na negdje pusta.

Nadam se da nisu klapne jer treba raskopat pola auta za to srediti [emoji45]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Negdje sam čuo da su na Renaultima ta crijeva od klime dosta "slaba". I kad se nadopuni plin da hoće puštati, jer je plin koji se koristi za naknadno punjenje klime često agresivniji od onog koji stričeki u Francuskoj orginal napune

Al iskreno nemam pojma više od koga sam to čuo, ima tome godina

Link to comment
Share on other sites

To da je plin "agresivniji", valjda prema crijevima nema veze s vezom. Plin je R134a (1,1,1,2-Tetrafluoroetan) i onaj punjen u tvornici kao i ovaj kod "naših majstora". Crijeva na Renaultima nisu ništa lošija od onih na drugim autima. 

Link to comment
Share on other sites

U petak u 9 sam kod meštra pa cu znati vise

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Curi na kompresoru i na hladnjaku po sitno [emoji25]

Kaze majstor 4 800kn dijelovi i ruke...

Nasao na siluxu kompresor i hladnjak za 2 000kn, narucio...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cijena u siluxu je ok. Samo zamijenit sve i plin i super..

Link to comment
Share on other sites

Steta da nema dislike gumb!! :(

 

Dislikeo bi moj odabir ili nesrecu koja me snasla [emoji849]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nesrecu junak, nesrecu... odabir je tvoja stvar... meni isto suska klima, a punio sam ju proslo ljeto, tak da ocekujem ovo ljeto neki trosak oko sanacije... nadam se da ne bum najezil ko ti :zubo:... tak da te razumijem! Sretno ti u svakom slucaju :dobroje: 

Link to comment
Share on other sites

Ako ti taj s Siluxa bude pasao to će biti čudo jedno. Ja sam isto tako naručio kompresor na Siluxu i umjesto zamjenskog za Delphi/Harrison V5 stigao Polcar zamjenski za Sanden  3.0V6 Lagune, vratio ga naravno. Ti u Silux-u pojma nemaju i zato sam naručio kod Njemaca na ebay-u i za 2350 Kn dobio OEM kompresor, a ne zamjenski. Bez obzira što sam ih upozorio da to nije taj kompresor oni i dalje drže isti OE broj pokraj kompresora koji nee paše za taj isti broj. Tebi za lagunu treba Delphi V5 kompresor.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Javili da nemaju kompresor. :)

Nasao na njuskalu kompresor sa auta koji ima 0 km.

Jedno i drugo 2 000 kn

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kupi novi kompresor, sve drugo je lutrija. Ti V5 kompresori su poznati da puste plin/ulje zbog korozije kućišta usljed čega popuste brtve. Nema veze je li auto prešao 0, ili 100kkm. Važno je kakve su brtve na kompresoru.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.