Jump to content

Gume slick vs sport iskustva


cerozg

Recommended Posts

Jedno pitanje za one koji su probali.

Zanima me razlika u vremenima koja se mogu postiči na istoj dionici, s istim autom, isti vozač, razlika samo gume. Prva varijanta sa sportskom cestovnom gumom klase continental sport contact, goodyear eagle f1, toyo t1r i slično, druga varijanta poluslick Toyo R888 ili Yoko A048 ili nešto slično. Eto ko je probao na Grobniku, Brdskoj dionici, rally... molio bih iskustva.

Link to comment
Share on other sites

slusajuci iskusnije grobnik ti je nesto na sta se netrebas referencirat, jer pravila od tamo drugdje ne vrijede.. 

a na grobniku se mekani slickovi poput R888 otope i to je za stari asfalt, videcemo sad kad metnu napokon novi sta ce biti

Link to comment
Share on other sites

Teško da ćeš naći nekoga tko je imao cestovnu sport gumu, poluslick te slick na autu koji je cijelo vrijeme u istom setupu na istoj stazi i u bar približno istim uvjetima da bi usporedba imala smisla/težinu.

Ono što ti ja mogu napisati.

Federal 595 RS-R vs Toyo R888 u 215/45/17 = ~1.5s u korist R888 na istom autu na Grobniku.

 

I još jedna stvar koju je bitno napomenuti - ova razlika u vremenima gore je od Vipera (Clio 200) koji ima valjda 1000 krugova po Grobniku sa Cliom.

Zašto to napominjem? Zato jer pak nije isto da li npr. on koji zna napamet stazu vozi ili ja koji dolazim svakih par god na par krugova i učim se iznova.

Odnosno, on nema prilagodbe i ne mora učiti stazu već se mora samo prilagoditi trenutnom setupu i samim time manje utječe na otklon u mjerenju dok se meni, amaterčini čistoj, može dogoditi da dođem i na boljim gumama nego prije, ali sam prije imao više krugova taj dan i prošlo je puno vremena između vožnji - pa da postignem slično vrijeme i onda opet ne znaš ništa.

Link to comment
Share on other sites

Gazište od Federala 595 rs-r mi izgleda prilično ozbiljno. U koju kategoriju ga svrstavaju semi slick ili sport tyre? Da li se slažeš da bi razlika trebala biti osjetno veća između Conti sc2 i R888?

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam svašta i recimo za svaki dan top guma Conti SC3 a ako ne radiš puno km i nije ti žao kako se topi na oko onda Toyo R1R perverzija od gume

vozio sam i slik to je priča za sebe čekaš da amortizer probije muldu jer guma i dalje drži

sve ovisi koji auto sa kojom snagom i kilažom te za što trebaš gumu pa onda biraš

Link to comment
Share on other sites

Gazište od Federala 595 rs-r mi izgleda prilično ozbiljno. U koju kategoriju ga svrstavaju semi slick ili sport tyre? Da li se slažeš da bi razlika trebala biti osjetno veća između Conti sc2 i R888?

595RSR je poluslick. Idealan za trening.

Razlika između CSS2 i R888 ti je Clio 1.5DCI vs RS.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

 

595RSR je poluslick. Idealan za trening.

 

Razlika između CSS2 i R888 ti je Clio 1.5DCI vs RS.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

 

Tak se i meni čini. No želio sam čuti razliku u vremenima. Imaš možda kakvu grubu procjenu. Ja ne znam niti otprilike razliku u vremenima, npr. razlika kiša suho na utrkama je cca 15% u vremenima, ja bi na prvu loptu rekao 30%, ali nije. Znam da je razlika u osjećaju između poluslicka i sport gume velika, ali vremena nisam nikad mjerio. Zato pitam ima li bilo kavu procjenu razlike u vremenima.

Link to comment
Share on other sites

Nemam kad sam ja jedino od gore navedenih isprobao CSC3 i R888 ali auto nije nikad bio isti pa moja usporedba ne drži vodu opet.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

U principu ne možeš fulati sa poluslick gumom naspram bilo koje cestovne.

Jedini problem je aquaplanning (napominjem, aquaplanning, a ne kiša).

Trenutno imam R888R.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.