Jump to content

Gasi se u vožnji i na slobodnom hodu


Mafro

Recommended Posts

Pozdrav ekipa

Nije me bilo neko vrijeme ovdje (barem ne aktivno), ali evo me sa problemom.

Jučer mi se na AC na "malo" većoj brzini ugasila, upaljene crvene lampice STOP i ona sa motorom u kojem piše stop. Nakon vađenja kartice i ponovnog pokretanja sve u redu. Danas ujutro se počela gasiti random, u vožnji, u leru.

Torque i bluetooth ne očitavaju ništa, kod meha na dijagnostici kaže problem sa tlakom goriva kaže on regulator pritiska goriva ili nešto na tom potezu, odi u bosch servis, zvao Purića, taj me može primiti tek onaj idući petak, neki izmišljaju, neke je nemoguće kontaktirati itd.

Uglavnom, pitanje je da li je netko imao sličan problem pa da zna o čemu se radi, ako je do tog regulatora, sam ću ga mijenjati.

 

Link to comment
Share on other sites

Dizna(e) 100%. Identične simptome sam imao kad su mi riknule 2 dizne prošlo ljeto. Još mi je i malo duže "verglala" prije nego što upali. Greška je "pad tlaka goriva u tlačnom vodu". Dizne broj 1 i 2 otkazale poslušnost s tim da je kod broja 2 trebalo i elektromagnet promijeniti. Inače, puštale tlak na povrat.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Jbga, nije ni čudno da nakon cca 230tkm ode dizna. Ako te tješi remont dvije dizne (jedna je praktički potpuno nova) sam platio 2500 kn. :)

Postoji još i mogućnost da regulator na pumpi zahebava, ali to je manja vjerojatnost.

Link to comment
Share on other sites

Jbga, nije ni čudno da nakon cca 230tkm ode dizna. Ako te tješi remont dvije dizne (jedna je praktički potpuno nova) sam platio 2500 kn. :)

Postoji još i mogućnost da regulator na pumpi zahebava, ali to je manja vjerojatnost.

kod mene na cliu je bilo upravo to, regulator goriva :dobroje:

nis, probati mozda prvo to, jeftinije je :zubo:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom najprije se ispituje je li sve u redu s regulatorom, ako je sve ok onda se skidaju dizne i ispituju. Ako su dizne u redu onda se skida pumpa. Tako kaže meštar za ubrizgavanje.

Link to comment
Share on other sites

Čitam sve ovo vaše i najradije bih sva 3 dijela tj njih 6 skinuo i poslao iz predostrožnosti na ispitivanje... Sad sam na 215tkm

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sve četiri dizne i regulator su ispitani prošlo ljeto(kad su rađene ove dvije)tako da sam miran što se tiče dizna i regulatora. :)

 

Link to comment
Share on other sites

ja sam sve 4 reparirao prije 3god (100 000km ) kod tipa kaj radi kod purića. 3500kn sa njegovom montažom/demontažom

Link to comment
Share on other sites

Bem ti dizne...jel postoje neki simptomi koji pokazuju da su dizne u banani?

Link to comment
Share on other sites

Auto u servisu, nije ništa od navedenog iako je lag na pragu 300000, dizne bez greške, regulator ok.

Vuče zrak skroz iz rezervoara, sad to rastavljaju, sigurno neko smeće opet zaglavilo. 

Da ne vjeruješ, glup ja, glup meh. Ali eto, učiš dok si živ i opet ...

Link to comment
Share on other sites

Da tebe opet ono go.no od niskotlačne pumpe goriva ne zahebava? Koliko se sjećam tvoja ima pumpu koja nije u rezervoaru. Meni je znao vući zrak na filteru zbog čega su padali okretaji, a znao je i "štucati", ali nikada se nije gasio u vožnji zbog toga niti je palio crvenu lampicu.

Link to comment
Share on other sites

Evo, riješeno jučer,  na situ u rezervoaru iskočilo crijevo iz ležišta i vukao zrak. Na kraju izašlo 800 kn, ispitivanje injektora, pumpe itd., promijenili filter, nasuli 100 kn diesela, Kereš Bosch servis.

Budala, platio nešto šta sam mogao i doma sam napraviti, ali eto. Meh je dobio svoju porciju.

Sad me još muči tempomat, ne radi već par mjeseci ali za to ide nova tema.

Link to comment
Share on other sites

Zar nisi mogao vidjeti da vuče zrak u vt pumpu dok auto radi na ler gasu? Meni zna vući zrak na filteru, ali nikada nije prolazilo dalje od nepovratnog ventila iza filtera (prije pumpe di se iz crnog nastavlja prozirno crijevo).

Link to comment
Share on other sites

Dakle, novi redoslijed provjere ako se gasi dizelaš: rezervoar (crijevo, sito, niskotlačna), regulator, dizne, vt-pumpa :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zar nisi mogao vidjeti da vuče zrak u vt pumpu dok auto radi na ler gasu? Meni zna vući zrak na filteru, ali nikada nije prolazilo dalje od nepovratnog ventila iza filtera (prije pumpe di se iz crnog nastavlja prozirno crijevo).

Nisam, jer je to prozirno crijevo zamjenjeno običnim crnim prije par godina :D .

Originalno progrizao plastični poklopac motora usljed vibracije, a bogami 500-tinjak kn mi se nije davalo za komadić cca 20 cm originalnog prozirnog sa spojnicama.

Tako je Filipe :) .

 

Link to comment
Share on other sites

A hebeš ga onda. Ostalo bi ti 800 kn u džepu da je bilo prozirno. :)

Postoji razlog zašto se stavlja prozirno crijevo. Jel postoji kod tebe nepovratni ventil iza filtera goriva? Zašto niste stavili prozirno, nije bilo za kupit?

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je originalno bilo od filtera do vt pumpe sa brzim spojnicama na krajevima, savijeno da sjedi u određenom položaju, rebrasto na svim savijenim mjestima i bilo je tvrdo, skoro pa plastično. 

Probali smo staviti prozirno za gorivo i jednostavno mi se nije sviđalo koliko bi omekšalo od toplog goriva. Toliko da bi se počelo širiti, bilo me strah da ne pukne pa je sve završilo sa armiranim gumenim.

Nisam siguran za nepovratni ali mislim da je to riješeno na onoj dobavnoj pumpi.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene ide crno plastično crijevo od filtera do nepovratnog ventila, a od nepovratnog ventila ide prozirno. Dobavna pumpa je u rezervoaru. Tako da bez obzira što se gorivo recimo vrati iz filtera nikad se ne vrati iz vt pumpe.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Mislim da ova tema postaje aktualna kod mene... U mirovanju/leru okretaji se sa 800 u trenu spuste na 400-600 i u trenu opet nazad. Zna se ugasiti pri kretanju i pri oduzetom gasu.

Senzori na bregastoj i radilici zamijenjeni, jer je to prvo izbacilo kao gresku mehi. S tim da dok se to gasenje dogadjalo sa starim senzorima, izbacivao bi gresku u vidu grijač-lampice na tabli, a sada nema te greške, nema niti pohranjene ikakve greške, to sam probao preko dashboard-selftesta. Dakle, idemo pravac rezervar-sito-niskotlacna. Prvo to, jel... :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vidi jel ti se pojavljuju mjehurići na ulazu u vt pumpu.

Link to comment
Share on other sites

Odzračio ja njega. Nema više mjehurića ni do filtera niti od filtera do vt. Ali opet se on meni ugasi nakon 30sek lera. Ali kad ga upalim i drzim gas na 1200, ne gasi se, niti na 1000. A onda nakon 5min tog malo jaceg gasa se ne gasi niti na 800. Najzanimljivije, greška nestala, tj lampica grijača se sama ugasila. Popodne ću ga provozati jer su mi ruke smrdile od goriva. Tada ću, kako kolega usrmaatre i MilosB predlazu, pogledati malo instalacije, poglevito oko senzora bregaste.

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.