Jump to content

Panorama krov Twingo: stakleni vs. platneni


grof Oblomov

Recommended Posts

Proučavam malo te panorama krovove na twingu II; pojavljuju se kao stakleni (kao i na cliu i ostalim renault modelima), a mogu biti i platneni.

Na prvoj generaciji twinga je platneni krov bio na 90% "kabrio" auta, dok su stakleni dvodijelni imali samo neki i to čini mi se od redizajna 2001. pa na novije (iako se cijelo vrijeme twingo 1 mogao dobiti s platnenim krovom, viđao sam ih s platnom sve do kraja 2006.).

Na drugoj generaciji uvode stakleni krov prvo na modelu Night&Day (najpopularniji, nisam baš viđao doplate za stakleni u drugim paketima opreme u ranijim godinama), te se isključivo stakleni krovovi pojavljuju i na Heliosu, Libertyu i ponekim Rip Curl modelima. Tek nakon cca 2010. se pojavljuju ponovno platneni krovovi (moguće da se poklapa sa prelaskom na drugu generaciju LEVa), ali ovaj put na struju, dok su od redizajna 2012. pa na dalje platneni krovovi opet dominantni (iako se tu i tamo zna naći neki auto sa staklenim).

 

E sad...zna netko nešto konkretnije od ove hrpe nabacanih podataka?

Moja logika kaže da je stvar u tome da su sa početkom druge generacije ukinuli platneni krov i nudili jedino kombinaciju panorama+sunroof odnosno stakleni krov.

Nakon što se isti nije pokazao kao najsretnije rješenje (skup je u doplati, zamjenskog nema a originalni novi košta debelo previše) ponovno uvode platneni krov koji je jeftiniji, lakši za servisiranje, praktičniji i u konačnici-bolje rješenje. 

 

Postoji li neki drugi renault sa platnenim krovom? Modus možda? Svi ostali koje sam viđao su bili stakleni, samo twingo dolazi s platnom.

Link to comment
Share on other sites

Samo mali komentar, imao sam platneni na twingu 1, meni je prednost kaj se može otvoriti dosta više od staklenog

i stvarno je dojam kabrija kad se skroz otvori, vjerojatno malo lošija zvučna izolacija od staklenog.

Ja bi definitivno radije platneni, a još ako se otvara na struju, savršeno.

Link to comment
Share on other sites

Imam dva komada jedinice s platnenim, ukupno s njima odvoženo preko 300 000 km. :)

Što se zvučne izolacije tiče ako su unutarnje gumice čitave, ako ne pušta ispod prednjeg spojlera i ako su letvice u krovu ok i na mjestu ništa ne klepeće ni ne puše do 120. Preko 120 je druga priča, ali općenito vožnja twinga preko 120 je druga priča.

 

Platneni je očito bolja varijanta jer se više može otvoriti te je zbog izvedbe praktičniji i jednostavniji, a rekao bih nekako i pouzdaniji; za platneni nisam naišao da je netko imao problema s njim (osim ako nije prorezan/poderan), dok se stakleni zna zaglaviti, potroše im se plastične vodilice/napune se prljavštinom, u nekim slučajevima sam čitao da je pukla sajla koja ga vuče ili čak izgorio motorić.

 

Ali mi je i dalje nejasno kad se koja varijanta krova pojavljuje, da li je do opcija ili do razine opreme/modela; poprilična zbrka kod twinga što se toga tiče, kao i sa unutrašnjošću (zadnja sjedala su na dvojci većinom dva odvojena, ali ima i varijanta sa zadnjom klupom u komadu, kao na jedinici).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.