Jump to content

Megane grandtour kupnja


Tanatos

Recommended Posts

lijep auto, dobra oprema, ružne felge

za cijenu ti ne bih znao reći... al ja bih bio prezadovoljan kad bi za svog (isto godište, isti motor, ista kilometraža, mrvu slabija oprema) dobio 50.000 da ga prodajem

Edited by kljaka
Link to comment
Share on other sites

Uhh preskupo je to. Zašto gledate aute iz Slovenije? Odite u njemačku ili nađite nekog meni su već dva auta dopeljali i oprema je bolja od tih slovenskih. 

 

Link to comment
Share on other sites

Nema ni rukohvate...toliko o mom misljenju....

Link to comment
Share on other sites

A kak ti to kupiš u Njemačkoj? Na neviđeno? I koliko košta doprema do Hrvatske?

Link to comment
Share on other sites

Danas gledano auto,prodavac je prevarant. Prvo mi je rekao da auto ima 110 ks. A gore kad sam dosao auto je 90ks. Plus kad sam spomenuo ovlasteni servis i pregled oznojio se. Samo sam se okrenuo i otisao dalje. Ipak mi se cini da cu se zaletiti do njemacke 3-4 god staroga uzeti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

A kak ti to kupiš u Njemačkoj? Na neviđeno? I koliko košta doprema do Hrvatske?

Mi smo imali čovjeka koji nam je išao po auto i tek kad nam je javljeno da je sve ok platili smo ga. Čovjek se kuži u aute i imali smo 100% povjerenje u njega.

Nikad nebih auto kupovao u HR iz dva razloga:

1. ili je u pitanju preprodavač (naši dileri vole skidati km!) pa moram plačati preveliku maržu naših trgovaca (marže su im oko 1000 pa do 1500 eur dok u njemačkoj marže budu oko 300 eur)

2. ili je u pitanju HR auto održavan po HR standardima i slabe opreme + previsoke cijene

Edited by Alpina
Link to comment
Share on other sites

Rađe kupim auto HR povijesti nego uvoz.

Prijatelj je imao HR Scenica 2 i prodao ga isti dan kad ga je ponudio. Tražili smo Scenic 3 punih mjesec dana. Auti su bili 2011-2014g. To je nevjerojatno kako mogu biti uništeni sa prilično sigurnih 120.000 km na satu. Predugo bi bilo da opisujem kakvih smo se uvoznih groblja nagledali. Prvi koji je bio "naš" monovolumen kupili smo. Ima 113.000 km, nema iber alles opremu, ali je auto usčuvan i utegnut. Radi se o Citroën Piccasu, 2013g, 1.6 HDi- 116 ks.

Dobar auto vani košta kao kod nas bez davanja, samo što mnogi smoče gaće kad je auto uvoz iz DE, jer su Njemci ipak svevišnji i paze aute više nego naši jer znaju da će ga prodati nekom jadnom Hrvatu ili bilo kojem Balkancu.

Link to comment
Share on other sites

Moja Laguna nije uvoz, kupljena nova u HR sa kompletnom poviješću. Oprema nije vrhunska, ima ručnu klimu ,nema Xenon parkirne senzore i ostale sitnice al auto je dobar i nemam nekih posebnih problema.

Prije nego sam ju kupio gledao sam par auta iz uvoza prije nego su bili sređeni za prodaju i to je bilo ajme meni. Većinom su imali između 130 i 150 tkm a izgledom su odavali dojam da ispod 300 tkm nema ni jedan.

Svatko radi kako misli da je najbolje, ja dok auto ne vidim i probam nema šanse da ga kupim.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da, ovi nasi su vecinom golaci. Izvana su bolji auti naime opremljeniji, a ako su al pari kilometri i u boljem stanju, samo treba probrati auto koji je dobar iz uvoza za razliku od onih koji nisu.

Kuzite, nikome nije u interesu dofurat los auto izvana.Zna da ga nece moci tu prodati.

Ja sam za auto iz uvoza , jer je daaaaleko veci izbor i bolje su opreme.Kod nas se eventualno nadu benzinci, i to golači.Tko voli..

Link to comment
Share on other sites

Ja sam kupio 3 godine star Megane koji je bio službeni u jednoj većoj firmi. Al stvar je u tome što znam tko ga je tamo vozio i znam da je vožen 90% vremena na autoputu (Zg-St i Zg-Ri) i da nije ganjan.

Inače bih vjerojatno išao na uvoz od pouzdanog preprodavača.

A ovo šta pišete za opremu je živa istina. Meni je redimo nevjerojatno da firma uzme auto bez tempomata (pogotovo jer se vozi većinom po autoputu). Al i to se da doraditi... Naknadno ugradio kineske senzore za 200 kn, stavio Morimoto leće i xenone, ugradio S160 navigaciju... pa sad ipak imam opreme :)

Link to comment
Share on other sites

Ugradio sam si Roadnavi S160, dobri Kinezi rade tipizirane uređaje, tako da sam uzeo baš za Megana. Komplet radio i display, sve paše "na šaraf", ali ima zajebancije jer moraš skinuti dio plastika, ventilacije i slično da provučeš kablove (pratio sam ovaj video pa je bilo lakše, inače ne znam kako bih sam to ugradio)

http://exclusivecarauto.com/s160-quadcore-android-megane-p-1191.html?language=en

https://www.youtube.com/watch?v=OudhqsZ23fQ

 

Link to comment
Share on other sites

Nevjerojatno mi je da netko kupi auto a da ga nije probao ni vidio.

 

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

 

 

Ide frendu agent u ponedeljak po BMW 318d F30 2013 g Luxury paket u Nurnberg. 15000 eur auto ima neku cool opremu i posebnu kožu itd itd.

Misliš da ga je probao i vidio prije?

Link to comment
Share on other sites

Takav novi je bio 350.000 kn. Auto je praktički kao nov jer znam priču skupa smo gledali slike i info vozila i kao takav je space shuttle prema nekom novom od 15000 eur. 

4 godine za takav BMW je niš.

Link to comment
Share on other sites

Bmw kupio novi za 40.000eura auto nakon 180.000km je krama. Kad me pitaju ljudi imo si mercedes pa bmw i sad renault. Pa si misle budala. Ja lijepo kazem prodo staru kramu da kupim novi auto. Ja bi prije vozio novu daciu nego polovni bmw.  Svi bmw se prodaju posle 150 180 000km jel ljudi nemaju love za servis. Svabe imaju tolko love da zna da ce ga vozit 2 do 3 godine i frknut. Nit mjenjaju ulje svakih 10.000km. Imam frenda kaj se bavi uvozom i mogu rec da kod nas dolaze takve krame koje uljepsaju i zarade minimum 1000 eura po vozilu.  Pol f30 nema xenone nit navigaciju po oglasnicima. Te price da su vani bolji auti su cista glupost. Iz belgije njemacke krame dolaze. Mi cistimo njemacku od starih auti.  To je istina. Prije bi kupio polovni kod nas koji ima urednu dokumentaciju o servisu. Takvih nema puno i brzo odu.  Km nisu bitni ako je auto top odrzavan. Vijerujte ljudi koji imaju love ne paze aute nit ih briga ko bu ih kupio. Taj zna cim dode novi model ide po njega.

Edited by zeko
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bmw kupio novi za 40.000eura auto nakon 180.000km je krama. Kad me pitaju ljudi imo si mercedes pa bmw i sad renault. Pa si misle budala. Ja lijepo kazem prodo staru kramu da kupim novi auto. Ja bi prije vozio novu daciu nego polovni bmw.  Svi bmw se prodaju posle 150 180 000km jel ljudi nemaju love za servis. Svabe imaju tolko love da zna da ce ga vozit 2 do 3 godine i frknut. Nit mjenjaju ulje svakih 10.000km. Imam frenda kaj se bavi uvozom i mogu rec da kod nas dolaze takve krame koje uljepsaju i zarade minimum 1000 eura po vozilu.  Pol f30 nema xenone nit navigaciju po oglasnicima. Te price da su vani bolji auti su cista glupost. Iz belgije njemacke krame dolaze. Mi cistimo njemacku od starih auti.  To je istina. Prije bi kupio polovni kod nas koji ima urednu dokumentaciju o servisu. Takvih nema puno i brzo odu.  Km nisu bitni ako je auto top odrzavan. Vijerujte ljudi koji imaju love ne paze aute nit ih briga ko bu ih kupio. Taj zna cim dode novi model ide po njega.

Ovdje je iznešeno mnogo krivih informacija i paušalnih zaključaka. Na kupcu je dali će u njemačkoj kupiti dobar auto po realnoj cijeni za njihovo tržište ili će kupiti kramu ispod cijene.

Pričati dali je auto bolji na DE tržištu od HR tržišta i uopće uspoređivati njihov i naš standard je glupost. Također uspoređivati 4 godine star BMW sa Renault ili Dacia vozilima je mješanje krušaka i jabuka. Meni je Renault simpa brend ali sam svjestan razlika između njih i drugih premium brendova. 

I što znači za auto to da nema xenon-e? Dali je xenon svakom potreban? Pa halogenke u novim autima svjetle bolje od kineskih xenona koji sam rade problem drugima u prometu a puno ih je i nelegalno ugrađeno bez pranja farova i nivelacije.

Ionako BMW xenon tehnologiju polako napušta jer imaju nešto mnogo bolje i modernije.

Link to comment
Share on other sites

Ovdje je iznešeno mnogo krivih informacija i paušalnih zaključaka. Na kupcu je dali će u njemačkoj kupiti dobar auto po realnoj cijeni za njihovo tržište ili će kupiti kramu ispod cijene.

Pričati dali je auto bolji na DE tržištu od HR tržišta i uopće uspoređivati njihov i naš standard je glupost. Također uspoređivati 4 godine star BMW sa Renault ili Dacia vozilima je mješanje krušaka i jabuka. Meni je Renault simpa brend ali sam svjestan razlika između njih i drugih premium brendova. 

I što znači za auto to da nema xenon-e? Dali je xenon svakom potreban? Pa halogenke u novim autima svjetle bolje od kineskih xenona koji sam rade problem drugima u prometu a puno ih je i nelegalno ugrađeno bez pranja farova i nivelacije.

Ionako BMW xenon tehnologiju polako napušta jer imaju nešto mnogo bolje i modernije.

neda mi se raspravljat. Vidim da pises hrpe gluposti. Jos malo pa ce ljudi uvozit mikrovalne i  televizore jel gle gore je bolji standard.    Da ja bi vozio novi bmw 3 il 5 prije megana. Al uvijek bi biro novo nek staru kramu koja bu vise po servisima

Link to comment
Share on other sites

Na ovom forumu ce vecina izabrat novijeg megana (ili clia,lagunu..)  nego starijeg 3era ili 5era, na BMW forumu ce ekipa za everydat voziti i e36 koji je konstruiran..92e valjda.

To je sve stvar perspektive.

Meni premium izgubi smisao ako je star 15+ godina , 300+ tisuca realnih km, hrpa falinga mehanickih i optickih , trecina opreme ne radi ...a najgore od svega sto se u takav auto en mozes pouzdati jer je em star pa je cisto materijal dotrajao, em ima puno km, i realnih i skinutih

jbs takav "premium" , to je moja misao voditelja.Ako BMW , Mercedes, Audi ... onda nesto konkretno, do 10 godina staro,.Makar je i to staro da se razumijemo.

Link to comment
Share on other sites

neda mi se raspravljat. Vidim da pises hrpe gluposti. Jos malo pa ce ljudi uvozit mikrovalne i  televizore jel gle gore je bolji standard.    Da ja bi vozio novi bmw 3 il 5 prije megana. Al uvijek bi biro novo nek staru kramu koja bu vise po servisima

Ovo je tebi krama:

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-318d-lim-luxury-navi-leder-xenon-fürth-bei-nürnberg/248994383.html?action=parkItem

To što ti pišeš je paušalno i odnosi se na aute koje uvoze prevaranti, kojima je ovakav auto sa ovog linka preskup pa traže takve sa puno km koje skidaju u HR. To se zna.

Također ima hrpa onih koji još uvijek uvoze zaista prave krame i to euro 3 normu!! Ali to nije slučaj sa vozilom iz linka koje dolazi sretnom vlasniku sljedeći tjedan. Mene ne zanima trenutno BMW nego vozim Renault. Moj prijatelj si je našao auto gore preko agenta koji se time bavi i tek nakon pregleda vozila po svim dogovorenim parametrima čovjek plaća vozilo nalogom u banci. A da bi netko vozio BMW mislim da ipak treba imati izvjesna mjesečna primanja pa bio to novi ili 4 godine stari model. Sigurno da onaj koji kupuje Dacia vozilo nije osoba koja može to financijski podnijeti. Pogledaj razliku kasko osiguranja za BMW i Dacia i sl. Svaki auto ima svoj krug kupaca. Ne kritiziram Dacia vozila, osobno sam gledao model Sandero 1.5 dCi Stepway koji mi se sviđao po koncepciji čak i više od Dustera koi je osjetno skuplji a netrebam pravi terenac neg samo podignut auto. Također cijenim Megane 3 Grandtour koji je po mom skromnom mišljenju najbolji model koji Renault ima ako gledamo uloženo-dobiveno. Solidan auto i robustan bih rekao.

Mi više ne želimo u HR kupovati IKAD više auto ne samo zbog uštede nego zato što su auti za zapadna tržišta bolje opremljeni i kvalitetniji.

Ljudi su kupovali mikrovalne i televizore još za doba Yuge u Austriji samo to neki neznaju. Ovo je balkan i uvijek će bit potčinjen zapadu to je tako nažalost. Evo odoše 200.000 ljudi van iz HR u kojoj je sve tak bajno.

Link to comment
Share on other sites

Ja se na svojoj kozi uvjeril da je dosta robe na zapadu ipak vise kvalitete. Ima pak i smisla neke stvari kaj navodi zeko... al generalno vise naginjem shoppingu vani... jbg, kvalietnija je u vecini slucajeva.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.