Jump to content

Clio 3, vrata spremnika za gorivo


Sinisha

Recommended Posts

Pozdrav...

Da li se vama zaključavaju vrata na spremniku za gorivo? Naime, kako sam drugi vlasnik, od kad sam kupio auto, uvijek su mi ta vrata otključana i ništa ih ne blokira.
Dakle doslovno može bilo tko doći i pocuclati gorivo van...

Danas sam slučajno nešto išao gledati i skužim da ima neki pipac koji se vjerojatno spusti iz karoserije kroz poklopac kad se zaključa vozilo i time zablokira otvaranje vrata kad je auto zaključan.
Da li je tko imao sličnih problema ili ima kakvo pametno riješenje oko istog??vrata-gorivo.thumb.jpg.8c389ca4f12a5418b

Link to comment
Share on other sites

Koliko sam ja skužio da se ta vratašca zaključavaju tek kad se zaključa auto,inače je uvijek otvoren dok je auto otključan

Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

na meganu2 grandtour tek kad se vrata zaključaju , zaključa se i spremnik goriva, kako gore navodi tek kod zaključavanja sve se zaključa

 

Link to comment
Share on other sites

Na Laguni ima vremenski odmak od 5 min po zaključavanju vrata kad zaključa spremnik.

Naučio jer mi "nije" zaključavalo pa sam išao popravljati ispravno.

Link to comment
Share on other sites

To se na cliu 3 zakljucava s autom. Dok je auto otkljucan i spremnik je. Ako ti je to otvoreno i nakon zakljucavanja taj mehanizam/pipak ti je u banani i problem je vec vidjen tu na forumu.

Link to comment
Share on other sites

To sam i rekao da je taj pipak u banani... Ima kakvog riješenja za to? 

Link to comment
Share on other sites

meni je krepao taj motoric, izvadio cijeli mehanizam van, kupio preko ebay-a Mabuchi FC-280 motoric, raskopao aktuator i prebacio kontakte i zupcanik sa krepalog motorica na novi.. cca 100kn troska

motoric mora biti sa nazubljenom osovinom

clio_25.jpg

Edited by Scary
Link to comment
Share on other sites

I meni je na Cliu taj motorić otkazal (naravno, kad sam se vraćao s mora s punim gepekom i praznim rezervoarom i to u zaključanoj poziciji :)).

U zip fajli su neke slike i postupak kak doći do motorića.

 

Vratasca_za_spremnik_goriva.zip

Link to comment
Share on other sites

hvala za info... pokušam to pročačkat čim malo padnu temperature vani...

 

Link to comment
Share on other sites

Raskopao sam ga danas... Znatiželja ..

Motorić je mrtav kao što se pretpostavljalo...

Koliko je komplicirano zamijeniti taj Motorić, tj njegove djelove...?

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kada se mjenja samo taj motorić unutra.. da li treba rastavljati cijeli taj motorić da se zamjene vanjski konektori ili se to samo našteka gore, koji je to princip?

Link to comment
Share on other sites

princip je samo da izvuces konektore sa starog motorica i ustekas ih na novi

 

clio_26.jpg

Edited by Scary
Link to comment
Share on other sites

To je to, kod prebacivanja zupcanika ce trebati paziti, tj upotrijebiti malo sile da se skine i stavi na novi motoric, al ostalo je sve jednostavno..

Link to comment
Share on other sites

To je to, kod prebacivanja zupcanika ce trebati paziti, tj upotrijebiti malo sile da se skine i stavi na novi motoric, al ostalo je sve jednostavno..

bez brige, već mi se jučer sve rasulo kad sam otvarao cijeli set :)
tak da imam prakse u rastavljanju i sastavljanju :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kako se taj motorić uopće vadi van iz auta? Dali mu se pristupa iz gepeka ili? Čini se ne baš lagan zadatak ili?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.