Jump to content

Clio II, 1.5 dci ili 1.2 16 v


Iko

Recommended Posts

Pozdrav svima,

Trenutno vozim clia 2 iz 2000 sa 1.4 motorom i već 3 godine me služi dosta dobro. Trenutno je na 170 000 km i  osim nedostatka klime i malo veće potrošnje (Zagreb, kratke relacije, lagana vožnja sa 100 kn predje 130-140 km, što mi se čini malo puno) . Ne vozim ga svakodnevno i godišnje prelazim od 7-10 000 km pa se nisam previše bavio problemom potrošnje.

Žena sad polaže pa je u planu promjena vozila, najviše zbog nedostatka klime. Nebih ulazio u neke veće investicije pa bi za oko 2000 € pokušao naći clia 2 sa klimom i 5 vrata. To su jedini uvjeti s moje strane

Ono o čemu se dvoumim je koji motor uzeti. 1.5 dci ili 1.2 16 v.

Koliko sam vidio po komentarima 1.2 16 v bi u gradu trošio oko cca 7-8 L , dok je dizlo oko 5-6.

Kontam da je i održavanje dizla nešto suplje u konačnici pa sam opet tu negdje što se tiče isplativosti.

Auto bi se vozilo primarno u gradu, par puta godišnje put od 300 tinjak km prema jugu.

 

Primjeri :

 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.2-16v-storia-oglas-23072198

 

ili

 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.5-dci-klima-oglas-22908129

 

Koliko klima utječe na ove motore u gradskoj vožnji, koliko na otvorenoj\uzbrdi i sl ?

Što bi mi vi savjetovali ? Koja su vaša iskustva, na što pripaziti i sl ?

 

Hvala svima na odgovorima

 

Link to comment
Share on other sites

Diesel za 2000€ možeš samo naći vreću bez dna.

Za taj iznos pokušaj naći benzinca 1.2-16V, ali i to će biti teško jer je mali budžet.

Nije snagator ali posluži za svakodnevnu vožnju i po brdima.

Link to comment
Share on other sites

Vozim Clia 1.2 16v (2003.) skoro 3 godine. S motorom do sada nisam imao problema, trenutno je na 235 000km. Što se tiče potrošnje, prosječna je bila 5.9l/100km u nekoliko navrata kada sam mjerio. Sa 100kn pređem uglavnom 180km, nekad više, nekad manje. Ne vozim ga penzionerski. Moram napomenuti da su na Cliu gume 195/50/15 na felgama 15x7 što vjerojatno ne ide u prilog potrošnji. :D 

Išao sam s njim na more 2 puta, na autoputu je najugodnija vožnja sa 120-130km/h. 

Opterećenje klimom se ne osjeti toliko na otvorenoj cesti i ako su u autu 2 putnika.  Manjak snage se osjeti najvise u gradskoj voznji s upaljenom klimom. Podnošljivo je ako  nije pun auto putnika. :D 

1.5dci osobno ne bih uzimao starije od 2004.-2005.god . Teško ga je naći u dobrom stanju. Ako bih ga uzimao, gledao bih samo one od prvog vlasnika.

 

Edited by grgaph2
Link to comment
Share on other sites

Slažem se s dečkima, nikakav dizel za tu lovu. (A i općenito za malo km.)

clio 2 je lagan i 1.2 16v je tu odličan, treba koristiti mjenjač :)

Sa klimom je mrtva krava, ali bolje to nego se saftati i nemati zraka. Za vožnju ujutro do posla, kasnije navečer klima ne treba.

Znači ako se uzme ukupni postotak vožnje pod klimom za cijelu god, to je malo i to kaj tih par km nebu išo baš dobro, nije problem.

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče budžeta on nije striktno limitiran na 2000 € ali nebih išao puno preko toga (do 2500€).

Inače jel se što popravilo od 2003-će po pitanju buke u kabini ?

Jel dizlo bučniji ?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nije tu velika razlika u buci. Diesel je do 2004 imao problem sa visokotlačnom pumpom. Svaki popravak na starijem dieselu uglavnom izuva. Često je povoljnije kupiti drugi motor nego popravljati dizne, pumpu i ostalo.

Nisam pobornik benzinca ali za taj iznos i kilometražu jedino razumno.

Link to comment
Share on other sites

Meni je cura isto bila u takvoj dvoumici i uzela benzinca iz 2004 sa nekih 90 tkm provjerenih - mislim da ga je uzela za nekih 17 tkn. To je bilo prije 2 godine. Održava ga na Trešnjevci, promijenila je mali kiler, akumulator, diskove, pločice - kuka kad radi klima (ja i na 150 ks dizelu osjetim klimu) i sada bi na megana - isto benzinjaru. Mislim da troši po gradu nekih 8 l i radi nekih 8 tkm godišnje. Aha, trenutno truba ne radi ...

Nikada nisam imao mali auto, nikada nisam imao francuza (sve priče, ovo ono ...) - iskreno, ja sam oduševljen autom. Za po gradu rođeno - dovoljno udobno, prostrano, mali benzinac mi nije pre malo u gradu (priznam - ipak sam se počeo raspitivati za RS al me popljuvala - žene ....) i održavanje je kikiriki - 1,2 svakako preporuka! Nema turbine, nema dizni ...

Link to comment
Share on other sites

Nije tu velika razlika u buci. Diesel je do 2004 imao problem sa visokotlačnom pumpom. Svaki popravak na starijem dieselu uglavnom izuva. Često je povoljnije kupiti drugi motor nego popravljati dizne, pumpu i ostalo.

Nisam pobornik benzinca ali za taj iznos i kilometražu jedino razumno.

Takva je situacija i s ovim s oglasa. http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.5-dci-klima-oglas-22908129

Dizne, pumpa ošli pa je lik promijenio cijeli motor. Zato sam ga i uzeo u obzir mada osobno više naginjem benzinjari.

Kad pogledam oglase pa dosta ih je u tom cjenovnom rangu, a nije da svi izgledaju pregaženo pa nisam sigiuran koliko bi trebao  dao za auto star 15 godina koji i nov nije puno koštao...

Link to comment
Share on other sites

Još mi ovaj diesel izgleda znatno bolje od onog benzinca.

Treba ga probati u svim uvjetima pa ćeš znati, još ako imaš kojeg mehu da ga vidi.

Link to comment
Share on other sites

Još mi ovaj diesel izgleda znatno bolje od onog benzinca.

Treba ga probati u svim uvjetima pa ćeš znati, još ako imaš kojeg mehu da ga vidi.

Navodno je kupio auto od susjede za ženu. Dizne su nešto bile loše da bi na kraju promjenio cijeli motor. Ima račun i sve. Motor sad ima cca 125 000.

Al žena kupila novi auto pa ovaj stoji i ne vozi se i još je na zimslim gumama.

Na šta god se odlučim budem ga odvezao na servis da pogledaju jer nije moja domena expertize

Link to comment
Share on other sites

Al ne vezano za cijenu i stanje. Ko je su prednosti mane jednog i drugog  motora ?

Na što pripaziti kod kupnje ?

Koji su servisni intervali za te motore ?

Link to comment
Share on other sites

Ulje i filtere promijeniš jednom godišnje ili na 10 000 km. Veliki servis svakih 5 godina ili, ne znam točno, oko 90tkm?
Cijene dijelova za veliki i mali servis su tako male da veliki možeš raditi svake godine :hahahe:
Inače, imam još slabijeg Clia 1.2 8v sa 60ks koji sa upaljenom klimom jedva ide s mjesta i prazan, pogotovo natovaren, ali me to nije spriječilo da se vozim za Korčulu preko Orebića sa 2 kofera, 2 bicikla na krovu i masom prtljage. Nije najbrži na cesti, ali nije ni smetalo ako se drugi voze +10 od ograničenja.

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam clia 1.5 dci do 250.000 km. auto za 10. Ipak, ne bi kupovao dizela s tako puno km i tako staru godinu. Tu je bokha opcija benzinac. Takodjer, ovo kako si opisao da si vecinom u gradu, dizela bi debelo zaobisao jer se stopa egr itd. Treba mu minimalno jednom mjesecno da se provozi po autocesti. Svaki diesel.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1.2 16V je bolje uzeti >2004. s novijim motorom D4F-722 koji su razvili s Nissanom. Ima bolje složen usis i više momenta razvučenog kroz više okretaja.

Nakon 9god što vozim svog ne bi mi palo na pamet da gledam dizle istog godišta. Znam dosta ljudi privatno i s posla koji su dugo imali Clio II dCi, pa kad je auto imao 10+god i >200.000km rješavali su ih se dok su mogli. Došli bi na servis zbog nekog većeg kvara na motoru, a onda bi im meho našao još podosta toga što će trebati uskoro napraviti, pa bi auti nakon što jeftinijeg servisa završili na njuškalu.

Benzinci su imali sve neke sitne popravke. Jeftin auto s jeftinim održavanjem. Moj je udaren od iza pa mi tu i tamo netko nudi da ga kupi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1,2 uzmi bez razmišljanja, ja imam storiu iz 2006e, osim problema sa strujom (bobinom i lulicama) nikad ništa, da ga ne ureknem. trenutno ima 72300km, radi ko cager. vozim ga uglavnom u gradu, i to super kratke relacijedo 10km, potrošnja nikad nije išla preko 7,5l. Sa klimom je malo lošija priča, nema snage no nije to neki preveliki problem. Moja klima radi već evo 11godina bez greške. Samo kad se sjetim pošto je jedna dizna za dizela ili nedaj bože pumpa...

 

Link to comment
Share on other sites

Je, košta dizna. A sad sračunaj koliko je moj dosad u 300 000 km uštedio love? Troši 4.5, 5 ako se duže vremena vozim samo po Zagrebu.

I dalje misliš da je dizna skupa?

Poanta je slijedeća, ne možeš generalizirati. Za manje kilometara bi i ja uzeo benzinac jer je jeftiniji. Al za moje kilometre je to bankrot.

Link to comment
Share on other sites

200.000km

Benzinac: 6,5L/100km = 65L/1000km x 200 = 13.000L x 9,45kn = 122.850kn
D-zlo: 4,8L/100km = 48L/1000km x 200 = 9.600L x 8,99kn = 86.304kn
Razlika: 36.546kn (4.873€) - 15.000kn za skuplji d-zlo u startu = 21.546kn (2.873€)

Ovdje je računica za novi auto s tim da rabljeni d-zlo vrijedi nešto više nego benzinac, pa je vlasnik d-zla i tu u plusu.  Ali...

Rabljeni d-zlo sa 200.000km na satu neće napraviti još 200.000km bez većeg kvara.
Veliko je pitanje je hoće li napraviti još 100.000km bez većeg kvara koji će mu lako pojesti 1.500€ odnosno svu uštedu na gorivu i još više.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Je, košta dizna. A sad sračunaj koliko je moj dosad u 300 000 km uštedio love? Troši 4.5, 5 ako se duže vremena vozim samo po Zagrebu.

 

I dalje misliš da je dizna skupa?

 

Poanta je slijedeća, ne možeš generalizirati. Za manje kilometara bi i ja uzeo benzinac jer je jeftiniji. Al za moje kilometre je to bankrot.

hah, ima moj kolega sa posla Megan 1.5 dci 82Ks, njegov ti troši po gradu 3,6-3,8l , možeš si zamisliti koliko on uštedi na gorivu... 

Ne generaliziram ali dizna je skupa, isto kao i injektor za storiu, iako puno skuplja, za kilometre koje je kolega naveo jeftinije mu je imati benzinca iako je sve to previše paušalno računati isplativost isključivo na račun potrošnje koja se također ne može generalizirati... tako da DA dizna za dizela je preskupa i malo koja može izdržati kilometre koje si ti naveo, ako tvoje jesu svaka čast...

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

S tim ako se mislis vozit normalno 1.2 nece trosit 6 nego 7 8 a 1.5 dci noga do poda stalno i 5.5 trosi, bar meni. 

Ja bi radije uzeo dizela definitivno, a o snazi da ne govorimo iako imaju priblizno ks 1.5 dci je duplo zivlji od 1.2

Link to comment
Share on other sites

hah, ima moj kolega sa posla Megan 1.5 dci 82Ks, njegov ti troši po gradu 3,6-3,8l , možeš si zamisliti koliko on uštedi na gorivu... 

u kojem to gradu? osijeku? takvu potrosnju ja s daciom jedva mogu postic na otvorenoj cesti bez puno uzbrdica...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.