Jump to content

Problem s paljenjem po vrućini ?


cropape

Recommended Posts

RENAULT CLIO 1.4 (1998 g)

Sve do početaka ovoljetnjih vrućina  auto je palio iz prve cijelu godinu. I kad su počele ove grozne vrućine (svaki dan 35 - 40 stupnjeva) ako bi mi auto bio na suncu nebi nikad upalio prije 10-tog pokušaja. Ali ako bi bio u hladu onda bi palio skoro iz prve.

Šta je interesantno ista stvar je bila i prošle godine, cijelu godinu je palio iz prve do početka vrućina.

Nakon završetka ljeta opet pali iz prve.

I sad neki mi kažu da je to do nekakvog "GMT ILI TDC senzora" a drugi mi kažu da je to problem svih starijih Reno-a.

Da li oni u Renault servisu to mogu rješit ili je problem nerješiv

Jer žao mi je, auto mi je odlično očuvan i nikakvih drugih problema nisam nikad do sad imao

 

Edited by cropape
Link to comment
Share on other sites

Moj 1.2 iz 1997 uvijek pali iz prve. Da je parkiran na koliko god suncu bilo da je stajao ili vozen uvijek na prvi zub... E sada ako je problem na 1.4 motoru mozda. Moj je 1.2 8v 60ks

Link to comment
Share on other sites

koji je to motor, 1.4 16v ili 8v?

nešto u sustavu paljenja se pregrije i stvara otpor struji.. kakve su svječice, bobine, kablovi i ostalo?

 

Link to comment
Share on other sites

pa promijeni TDC senzor, on obično stvara takve probleme, a nije nešto skup. Čak se može i očistiti za probu, ako ima na njemu špene i prljavštine. Ako ne pomogne, kupiš novi.

možda će ti akumulator malo zaklanjati pogled, ali u principu ga nije teško promijeniti

lokacija (iako nije isti motor, uvijek je na zvonu mjenjača): http://www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?t=9736

Link to comment
Share on other sites

Motor je "phase 1 -  8V" .

-Akumulator nije slab, jer vergla punom snagom

-Svjećice sam mjenjao prije 18 mjeseci

Kad vergla ima onaj prazan zvuk kao kad ostaneš bez goriva

Jučer sam išao raditi neke probe.
Ostavio sam ga na suncu i upalio je tek iz 10-og puta, nakon toga dolazio sam ga paliti svaka 2 sata i palio je iz prve (po največoj vrućini).

Znači čim prođe duži period neče da pali iz prve

Nije mi jasno zašto vanjska temperatura ima utjecaja na paljenje

Link to comment
Share on other sites

Kad je zadnji put mjenjan filter goriva?

Nisam ziher al mislim da bi u filteru trebao biti nepovratni ventil, prilikom visokih temperatura materijal se siri, ventil popusti i pobjegne svo gorivo nazad u rezervar. I onda mu treba dok navuce opet goriva da upali. Ili nesta takvo slicno.

Probaj par puta okrenuti kontakt, poslusaj dal se normalno pumoa u rezervaru cuje, i probaj onda paliti.

Link to comment
Share on other sites

Kristijan kaže "..........ventil popusti i pobjegne svo gorivo nazad u rezervar"

Odlično zapažanje Kristijan, jer i ja imam dojam da nema goriva (ispari od vrućine il se povuče nazad)

Tako da mu treba 10-tak verglanja dok dovuče gorivo nazad

Jer i po največoj vručini on pali iz prve ako ga upalim sat-dva nakon zadnjeg gašenja (još mu gorivo ne ispari ili se vrati nazad)

Interesantno, ulje i filter ulja je mehaničar zamijenio prije mjesec dana

Ponavljan auto je palio iz prve sve do dolaska ovih ekstremnih vrućina

.........................................................................................................

Evo sad mi jedan kolega kaže da je išao logičkim razmišljanjem i ovo su njegove pretpostavke:

1 konstatacija je da je temperatura glavni uzročnik tog ne paljenja

2 svječice ne dolaze u obzir jer nebi onda palio ni iz 10-tog puta

3 akumulator nije jer vergla punom snagom

4 TDC senzor isto nebi trebao bit uzrok jer zašto onda auto pali iz prve svaki put nakon 2 sata (po največoj vrućini)

 Njegova pretpostavka je da je nešto u vezi goriva, jer nakon 7-8 verglanja ja osjetim da počimlje lagana trešnja i paljenje motora

.....................................................................................................

Da ne misli neko da pametujemo, to su samo laičke pretpostavke pa ako neko iz ovoga može nešto zaključiti bilo bi dobro da iznese svoje mišljenje

 

Edited by cropape
Link to comment
Share on other sites

Spominješ filter goriva, nisam ga mijenjao od kad imam auto (12 g) a ko zna jeli ikad i mijenjan

Link to comment
Share on other sites

Treba provjeriti dal ga ima uopce, neki ga modeli nisu ni imali.

Al kazem. Probaj par puta dati kontkat, poslusaj dal se pumpa cuje, i onda probaj paliti.

Link to comment
Share on other sites

štediš gorivo ili ima bar pola u rezervaru? Pumpa se hladi gorivom, dugotrajna vožnja na rezervi pogotovu po vrućini nikako joj ne prija, blago rečeno

Link to comment
Share on other sites

RENAULT CLIO 1.4 (1998 g)

Sve do početaka ovoljetnjih vrućina  auto je palio iz prve cijelu godinu. I kad su počele ove grozne vrućine (svaki dan 35 - 40 stupnjeva) ako bi mi auto bio na suncu nebi nikad upalio prije 10-tog pokušaja. Ali ako bi bio u hladu onda bi palio skoro iz prve.

Šta je interesantno ista stvar je bila i prošle godine, cijelu godinu je palio iz prve do početka vrućina.

Nakon završetka ljeta opet pali iz prve.

Meni je stari GMT senzor (TDC) radio točno takve probleme po vrućinama. Novi senzor ima sivi magnet, stari je imao magnet mjedene boje i on je bio problematičan po ljeti.

Link to comment
Share on other sites

Ko čega više razumit, nisam ga palija od jučer u 14 h i evo danas je malo hladnije nego jučer (auto nije bija na suncu) i upalija mi je iz prve.
I sad ja pretpostavljan da če prestankom ovih vrućina palit iz prve sve do idućeg lita.
Nema druge nego ga odvest u neki servis u Splitu kako idućeg lita nebi ima iste probleme (ako če u servisu znat šta je uzrok)
 

 

Link to comment
Share on other sites

Pa jesi probao napraviti ovo što ti je Kristijan napisao ? Preko kontakta natjerati pumpu da nadruka gorivo pa vidjeti jel do toga ?

Link to comment
Share on other sites

Ne razumin kako ču čut pumpu, jer kad dam kontakt počme verglat i nemogu je onda čuti

Link to comment
Share on other sites

Kada das kontakt, prije nego zaverglas trebalo bi se cuti zujenje pumpe. Ugasi radio i vidi situaciju.

Link to comment
Share on other sites

Što kaže Domba, kontakt je prvi pomak ključa, verglanje je drugi pomak (pa se vrati u kontakt položaj). Kontakt je samo kad ti se zapale i ugase sve lampice, radio se upali i slično. Na kontaktu bi ti se trebala i pumpa upaliti i podignuti tlak goriva (odnosno kod tebe nadrukati gorivo prema motoru). Drži malo na kontaktu duže i onda probaj zaverglati/upaliti auto.

Link to comment
Share on other sites

Meni je stari GMT senzor (TDC) radio točno takve probleme po vrućinama. Novi senzor ima sivi magnet, stari je imao magnet mjedene boje i on je bio problematičan po ljeti.

tipujem na ovaj odgovor..s tim pretpostavljam ko i na 1,6 16 v...problem može bit u samom senzoru ali i njegovom konektoru..kod 1.6 se mjenjao i konektor sa senzorom

Link to comment
Share on other sites

auto je star gotovo 20 godina i sad je problem promijeniti TDC senzor? Ima koja kap bračke krvi?

Link to comment
Share on other sites

Mijenjaj tdc senzor, od nekud se mora pocet. Senzor nije neka investicija i nije ga neki problem monitirat. Moguce da je u njemu problem.

Link to comment
Share on other sites

Evo danas nakon skoro 30 dana zahladnilo (za više od 5 c) i kao šta sam i pretpostavlja, jutros mi pali iz prve. 

Kad dam kontakt čuje se lagano zujanje iz motora koje traje jedno 10-tak sekundi i onda prestane, pretpostavljam da je to pumpa goriva o kojoj mi vi govorite

Koliko vidim neki spominju da je najvjerovatnije taj TDC senzor uzrok.

Ali čudi me (kao laika) ako je do njega, neka mi neko objasni ovo:

Recimo vani je temperatura 40 c (u motoru još i veća) i nakon 10-og verglanja mi upali. Vozim ga sat vremena po gradu, i nakon svakog zaustavljanja (gašenja motora) on stalno pali iz prve.

Nakon toga ostavim ga ispred kuće na najžeščem suncu. Nakon 2 sata ponovo ga palim i on pali iz prve. I tako stalno pali iz prve taj dan (u razmacima od npr. 2 sata)

Ako je je taj TDC senzor uzrok zašto onda pali iz prve svaka 2 sata i po največim vrućinama.

Meni više nekako liči da je problem s benzinom koji se nekako povuče (ili ispari) nakon dužeg stajanja na suncu, i treba mu 10 verglanja dok ga dovuče. Jer kod verglanja je isti onaj zvuk kao kad ostaneš bez benzina, tek pri npr. 8-om verglanju se osjete lagane vibracije (paljenje) motora i svakim slijedećim verglanjem se pojačavaju dok na kraju ne upali
I nakon toga pali nonstop iz prve (kao šta sam gore opisao)

Opet ponavljam, odvest ču ja njega, druge sedmice, u servis, nego ovo samo diskutiram jer me zanima vaše mišljenje šta je uzrok

 

 

Link to comment
Share on other sites

Odgovoreno je odmah na početku da je vjerojatno do filtera goriva.

Sve smo napisali, uzrok, lokaciju i cijenu.

Link to comment
Share on other sites

Je u pravu si, zahvaljujem na sugestijama.

Vozim ga druge sedmice u servis i nadam se da če to uspješno rješit

Thanks to all people dobre volje

Hajduk i Dinamo žive vječno

 

Link to comment
Share on other sites

Evo sad od kad je zahladnilo malo, več 3 dana pali iz prve.
Stvarno za nevjerovat.
 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.