Jump to content

Mekoca pedale kocnica


IvanOS

Recommended Posts

Pozdrav ekipa,

Danas mi je napravljena zamjena sva 4 diska i plocica kao i kocione tekucine. Napravljeno je i odzracivanje kocnica.

E sad, odma na voznji kuci sam primjetio da je kocnica puuuuno meksa nego prije odradjenog posla. Prije mi je vec pri vrhu dosta jace kocilo. Sada osjetim da ona pocne kociti i pri vrhu ali slabije, jer pri vecoj brzini to ne osjetim. Puno vise moram pritisnuti pedalu da bi doslo do jaceg kocenja. Nisam pokusavao neko naglije kocenje jer su diskovi tek stavljeni a znam da su preporuke da se ne koci naglo neko vrijeme, pogotovo ne odma nakon zamjene (ispravite me ako sam u krivu). Iskreno, nisam siguran koliko bi to sve bilo dobro da se radi o naglijem kocenju u nekoj opasnoj situaciji.

Danas kad sam parkirao, probao sam malo "pumpat" kocnicu dok je auto bio u leru, a rucna aktivna. Pri tome se cuje zrak, slicno kao kada pumpate gumu bicikla. Nakon pumpanja nisam primjetio da je kocnica tvrđa. Djeluje mi isto, samo se eto cuje zrak.

Da li je ovo sve normalno ili moram reagirati? Hvala

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Normalno je da nakon promjene disk pločica i diskova imaš osjećaj da auto slabije koči.Nakon cca 100 km će se sve uhodati i biti će OK.

Bez brige.

 

Link to comment
Share on other sites

Potpis na post kolege.

Prvih par sto km lakše se vozi, sve će sjesti kako treba.

Hvala vam na odgovorima.

Imam jos jedno pitanje. Da li je isto tako ocekivano da kada kocnica nije aktivna, na blagim nakosenjima ceste, recimo kada cekam na semaforu, sada vise ne moram aktivirat kocnicu vec auto sam stoji?

Prije zamjene auto bi klizio i morao sam ili rucnu aktivirat ili drzat noznu. To znači da sada ne odvaja do kraja.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To nije dobro jer se troše diskovi i pločice. Kad se podigne auto na dizalicu kotaci se trebaju lagano okretati.

Provjeri da li se griju jako diskovi. Pazi na opekline.

Vjerujem da tvoj auto nema pomoć pri kretanju na uzbrdici.

Link to comment
Share on other sites

Kotaci, barem prednji ljevi, se ne okrece lako jer sam to vidio prije par dana ja setvisu kad je mjenjana kugla. Kada sam to spomenuo čovjeku koji radi na prijemu, rekao je da je to normalno. Tu im je lagano pao kredibilitet sto se mene tice.

Za pomoc pri kretanju na uzbrdici ne znam, rekao bi da nema. Barem ja nisam do sada tako nesto vidio u kontekstu svog auta.

Sto bi trebao napraviti sada? Sto je potrebno raditi da se ovo ispravi?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kad su rađene kočnice, primjetio sam da na kliještima nema onih sitnih metalica na po kojima pakne klize. Majstor je ocetkao i stavio bakreni sprej direktno na klijesta gdje se ubace pakne. Nisam vidio da je ikakve limice mjenjao niti da su bili u paketu sa paknama.

Na raznim drugim forumima sam procitao da je mali kontakt pakne-disk normalan, do razine da se ne cuje u vrlo sporoj vožnji. Drugi pak kažu da ne smije nikakav kontakt biti vec ako zavrtis kotac on mora napraviti par krugova glatko. Moj koliko sam vidio je napravi niti jedan krug, mozda pola.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa tesko ce napraviti par lrugova ako su prednje kocnice u pitanju, ipak i mjenjac preko poluosovina daje neki otpor. Pređi par sto km dok se plocice prilagode disku, mozes tu i tamo i jace prikociti u tom periodu. Nakon toga javi stanje.

Btw, plocice su neko renomirano ime ili nesto jeftino?

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Iz mog iskustva je normalno da se nakon mjenjanja malo jace osjeti to struganje plocica o disk, koje ajmo rec zaustavlja auto na minimalnim uzbrdicama/nizbrdicama. Naravno, samo dok parsto km sve ne sjedne. Tu racunam i tih 200-tinjak dok laganije kocis i jos toliko recimo gdje kocis normalno, da sve sjedne...

Cim ti se malo zavrti kotac i ne pruza skroz jaki otpor na rukama je po meni okej...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ogadio mi se taj brembo davnih dana, inače najviše krivotvorena marka kočnica, ATE ili Textar su ono čega se držim, no vidjet ćeš sve tijekom vremena

Link to comment
Share on other sites

Ha, ne znam jel su krivotvorine, ak jesu, sta da radim. Uzeo sam ih kod Kreše, pa ako oni to prodaju, onda j....ga.

Vrijeme ce naravno sve pokazati, to je uvijek tako. No nema razloga da se i prije vremena ne posavjetujem ovdje sa ekipom koja zna vise od mene.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Iz mog iskustva je normalno da se nakon mjenjanja malo jace osjeti to struganje plocica o disk, koje ajmo rec zaustavlja auto na minimalnim uzbrdicama/nizbrdicama. Naravno, samo dok parsto km sve ne sjedne. Tu racunam i tih 200-tinjak dok laganije kocis i jos toliko recimo gdje kocis normalno, da sve sjedne...

Cim ti se malo zavrti kotac i ne pruza skroz jaki otpor na rukama je po meni okej...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Hvala mario (i ostala ekipa) na savjetima. Nadam se da će tako biti.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Krešo što upravo propada? Brembo max je izvrsna serija, obični i ne baš, ukrive se tu i tamo pri jačem kočenju kroz lokve ;) No šta je tu je, nadaj se najboljem.

Ja sam slučajno pri prvoj izmjeni davnih dana vidio da su originalne bile s Renault žigom, a pored je pisalo Textar, pa sam se nadalje držao Textara, ali ne u Renaultovoj kutiji. Osjećaj na kočnici je ostao uvijek isti kao kod originalnih

Link to comment
Share on other sites

Da kod tog.

Da sam tada znao što sad znam. No eto, kako bude samo da ispravno zaustavlja vozilo i dobro. Vidjet cemo koliko ce i kako trajati.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eto da nakon par sto km javim stanje. Cini se uredu, za sada. Koci uredu, mada nije bilo ozbiljnih kocenja (hvala Bogu). Ono sto sam primjetio, kada sam malo bolje gledao plocice napred i nazad, da su vrlo blizu disku na njegovom unutarnjem obrubu, dok su dalje na vanjskom (slika dolje, slikan prednji ljevi), kao da se trose neravnomjerno. Ne znam jel to normalno.

 

 

 

 

 

20170924_152953.jpg

Link to comment
Share on other sites

Morat cu vidjeti prije izmjene koje su plocice na mom scenicu. Ne grizu onako jako kao Textar na meganeu, ali gotovo nosta ne crne felge

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Brembo su i pločice i diskovi.

Bok. Imam Brembo MAX diskove (rezane) i Brembo pločice na svom autu od 2009.

Prije 2.5god sam nakon 7god i 75.000km mijenjao prve disk pločice i imao sam iste simptome kao ti. Kao da kočnica nije otpuštala do kraja. Nakon nekog vremena više nije bilo tog efekta. Mjerio sam diskove infracrvenim termometrom i nije bilo nikakvih znakova pregrijavanja diska.

Ne znam koji Brembo disk imaš, ali ovaj moj se praktički ne troši. Nov disk ima 20.6mm, minimum je 17.7mm, a meni je nakon 75.000km izgubio tek 1mm mesa. Koči brutalno što sam potvrdio ove godine na tečaju sigurne vožnje.

Link to comment
Share on other sites

Bok. Imam Brembo MAX diskove (rezane) i Brembo pločice na svom autu od 2009.

Prije 2.5god sam nakon 7god i 75.000km mijenjao prve disk pločice i imao sam iste simptome kao ti. Kao da kočnica nije otpuštala do kraja. Nakon nekog vremena više nije bilo tog efekta. Mjerio sam diskove infracrvenim termometrom i nije bilo nikakvih znakova pregrijavanja diska.

Ne znam koji Brembo disk imaš, ali ovaj moj se praktički ne troši. Nov disk ima 20.6mm, minimum je 17.7mm, a meni je nakon 75.000km izgubio tek 1mm mesa. Koči brutalno što sam potvrdio ove godine na tečaju sigurne vožnje.

Hvala na prenesenom iskustvu.

Moje nisu max serija od bremba, a ono sto citam sugerira da se ni ne mogu trpat u isti koš (iako nose isto ime).

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ove MAX moraš malo jače stisnuti za isti efekt kočenja kad se voziš sporo, ali kad pri 150+ km/h nagaziš kočnicu do kraja i staneš, možeš dalje krenuti kočnice i dalje rade i grizu. Po kiši koče odmah, nema one zadrške. Na to sam se dugo navikavao :) manje se griju i manje se troše.

To nevraćanje kočnica do kraja može biti od kojeg mjehurića zraka u kočionom sustavu. Meni su mijenjali kočionu tekučinu sa disk pločicama, pa je moguće da je nešto malo ušlo. Moram to provjeriti ovih dana, sad me to tvoje podsjetilo.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.