Jump to content

Scenic III - Informacije / iskustva


SilverT

Recommended Posts

Pozdrav ekipa,

Tražim monovolumen za obitelj s 3 djece. Ideja je pala na Grand Scenic III.

Eh sad, sa jedne strane su mi preporučili 1,5 dCI motor kao puno bolju varijantu od 1,6 dCI-a, iz razloga da je jeftiniji za održavanje i da je s tim motorom manje problema. Jel ima tko kakve za i protiv razloge za te motore?

Sa druge strane su mi rekli iz više izvora (bivših vlasnika Scenica III) da su imali dosta razno raznih problema sa tim autom, pa više ne znam što misliti o njemu. Kakve probleme očekivati sa tim autom, obzirom da tražim što povoljniji auto (tipa oko 10k €), a tu su uglavnom auti od 80000 - 150000 km, kakvi problemi me mogu zadesiti?

 

Ili je uglavnom varijanta kako naletiš?

 

Tnx na odgovorima.

Link to comment
Share on other sites

1,5 nije puno bolja varijanta. I nije točno da je održavanje jeftinije jer 1,6 ima lanac pa nema velikog servisa. Za sada nema poznatih problema na 1,6

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa,

Tražim monovolumen za obitelj s 3 djece. Ideja je pala na Grand Scenic III.

Eh sad, sa jedne strane su mi preporučili 1,5 dCI motor kao puno bolju varijantu od 1,6 dCI-a, iz razloga da je jeftiniji za održavanje i da je s tim motorom manje problema. Jel ima tko kakve za i protiv razloge za te motore?

Sa druge strane su mi rekli iz više izvora (bivših vlasnika Scenica III) da su imali dosta razno raznih problema sa tim autom, pa više ne znam što misliti o njemu. Kakve probleme očekivati sa tim autom, obzirom da tražim što povoljniji auto (tipa oko 10k €), a tu su uglavnom auti od 80000 - 150000 km, kakvi problemi me mogu zadesiti?

 

Ili je uglavnom varijanta kako naletiš?

 

Tnx na odgovorima.

Ako s Yarisa prelaziš na Renault bit će seks-a i to velikog. :)

Preporučio bi ti da ipak kupiš Corollu/Verso. :)

Link to comment
Share on other sites

To je Renault, ako ga kupiš naučit ćeš puno o dijelovima auta, načinu rada istih, kao i o cijenama usluga raznih majstora.

Ako se želiš voziti, idi radije na ovu varijantu kao sto je kolega usrmaatre predlozio...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

:D

Krasan prijedlog, jedino što sam do sada vozao C5 karavan, pa znam i o cijenama dijelova i o majstorima.... :D

Znači, zaključak je, nemoj kupit 5 godina starog Scenica....

Link to comment
Share on other sites

Prijedlozi su prije svega iskreni. Kolega ima u obitelji Renaulta i Toyotu, a u mojoj široj obitelji su trenutno Renault, VW, Chevrolet i Subaru. Bilo je i Rovera i Mercedesa dosta dugo, pa mogu usporediti.

Link to comment
Share on other sites

Sve pet, takvi prijedlozi se i traže. Problem Corolle je što ih nema baš puno u ponudi, a ono što ima je sa dosta km i dosta godina.

Uglavnom, hvala svima na savjetima, slijedi daljnje razmišljanje i smišljanje.

Link to comment
Share on other sites

Ja kažem da Verso 2.0 D nije sreća i nemoj njega.

Prijatelj nakon 3 potpuno nova Versa kupio Mazdu 6.

Sa svakim novim sve više problema. Zadnji je prodao nakon 15mj i 28.000 km na satu. Nakon 3mj zvao ga kupac i kaže da je shvatio zašto je bio na prodaju.

Link to comment
Share on other sites

Prijedlozi su prije svega iskreni. Kolega ima u obitelji Renaulta i Toyotu, a u mojoj široj obitelji su trenutno Renault, VW, Chevrolet i Subaru. Bilo je i Rovera i Mercedesa dosta dugo, pa mogu usporediti.

Ne bi Yarisa prodao za nikakve novce, a Laguna je druga priča. Ona služi za gušt i upoznavnje s dijelovima i principom rada istih. Na Yarisu jedino znam kako se mijenja stazni remen, ulje i svi filteri kao i kočiona tekućina. :)

Link to comment
Share on other sites

...dok si na laguni izučio sve ostalo... :D :D :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Naravno, zato sada nemam što raditi. Ali nikad se ne zna s Renaultom. :)

Link to comment
Share on other sites

Pa u pravilu nisam ni gledao zadnji Verso nego onaj predzadnji i to u varijanti sa 1.8 VVTijem.

Koliko sam i skužio, svi auti mlađi od 2010. su nekako puno više kvarljivi nego ovi stariji, dok pak ove starije

zeza sama starost... :)

Link to comment
Share on other sites

Ne bi se složio, moj (ženin) Yaris je sada na cca. 95tkm i niti jedan kvar (osim ležaja stražnjeg desnog kotača koji je trebao biti riješen u garanciji, ali to je neka druga priča). Također, riječ je o Yaris-u 2 (2008 godište 1.3 vvti).

Link to comment
Share on other sites

ne znam tko ti je mogao reći da je 1,6 dci kvarljiv, ako ćemo samo površno pogledati nema remen nego lanac, a i leteći su nešto bolji od ovih iz 1,5 dci. Noviji je motor tako da je teško donositi generalizirane zaključke

Link to comment
Share on other sites

Ne bi se složio, moj (ženin) Yaris je sada na cca. 95tkm i niti jedan kvar (osim ležaja stražnjeg desnog kotača koji je trebao biti riješen u garanciji, ali to je neka druga priča). Također, riječ je o Yaris-u 2 (2008 godište 1.3 vvti).

Isti taki je i kod nas u kući, samo što s tim autom nismo imali nikakvih značajnih kvarova, osim neke gumice ili sl. na ulazu cijevi od klime u hladnjak klime.

Taj ćemo voziti još neko vrijeme.

ne znam tko ti je mogao reći da je 1,6 dci kvarljiv, ako ćemo samo površno pogledati nema remen nego lanac, a i leteći su nešto bolji od ovih iz 1,5 dci. Noviji je motor tako da je teško donositi generalizirane zaključke

Dobro, a što generalno na ovim Scenicima odlazi i što me može dočekati između 100 i 200 tkm ?

Jel immaju kakvu posebnu boljku?

Link to comment
Share on other sites

po meni samo uobičajene renault mušice tipa oksidirani spojevi, škriputanje panela...Što se riješava sa dva spraya, kontakt i silikonski. Neke druge mane probaj potražiti na stranim forumima

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.