Jump to content

Clio 2 paljenje


zvonac

Recommended Posts

U prilogu su tri videa, prvi je snimljen ujutro prije posla, a drugi, dok sam završio posao, znači hladni motor..

Treći video je snimljen dok sam došao doma, ugasio-upalio auto i pali na prvu..

Uglavnom, kod prvog paljenja dok je motor hladan, kao da ne pali na prvi zub, posle ga ugasim-upalim, sve super.. Isto tako, dok motor dosegne radnu temepraturu, ugasim-upalim, odmah lovi na prvu..

 

Prošle (11.mj.) godine, zamjenio akumulator (Exide), nedavno zamjenio svječice (Renault  Motrio) zamjenio 4 bobine, još sam (prije par dana) preventivno očistio klapnu ler gasa, senzor na radilici.. Inače auto ne trokira, ne gasi se i sl gluposti, jedino me muči to paljenje, zakaj dok je hladan ne lovi na prvi zub..

Znam da me taj problem mučio s akumulatorom, dok je zamjenjen palio je ko mina (dok je bio novi:D)

Jel ima ko kakvu ideju?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bio kod električara, ostao je preko noći da se uvjeri, veli da nije niš strašno, oko struje je sve ok (akumulator, anlaser) nekaj mi je pričal da je oko cilindara..

Al kaj se njega tiče, to je ok, veli da ak počne ozbiljnije zafrkavat da se možemo čut, ovak mu je bezveze sad ići nekaj rastavljat a nema nekog konkretnog uzorka..

Mislio sam da je povezano sa zupčastim remenom, znam dok nije u fazi da onda teže pali, al to je onda kod svakog paljenja, a ne povremenog kao u mom slučaju..

Zval mehu, onak prek telefona mi govori, može bit svašta, pumpa goriva, pogotovo dok je hladan, nema dovoljno tlaka, mada mi veli da ima nekih modela auta da ne pale na prvu zub, nego malo se zavrti pa tek onda upali (fiat)..

Evo posljednja dva dva dana dok je vani (8-10c) hladnije, auto pali na prvi zub:nezna:

Danas ujutro sjednem u auto, upalio ko mina (8c) napravim 15tak km, sparkam se, čekao ženu (10tak min.) auto upali al ne na prvi zub, neg mu treba 2s zavrti pa upali..

Ne znam stvarno s čim je to povezano, Stavio NGK svjećice nedavno, sad nema kod paljenja da se auto zatrese, prije imao Motrio svjećice koje očito niš nevaljaju i pravac smeće, pa je auto znao kod prvog paljenja se zatrest (trokirat) dok sa NGK nemam tih problema..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja bih probao očistiti senzor GMT. :D 

Link to comment
Share on other sites

Ja bih probao očistiti senzor GMT. :D 

Misliš da nisam:yeah:

Pa to mi je glavna polazišna točka:D

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

Haha :zacugu:

Link to comment
Share on other sites

Da li si čistio magnet na zamašnjaku?

Bez čišćenja magneta nisi napravio ništa.

Uzmi fini brusni papir i počisti.

Link to comment
Share on other sites

Magnet na zamašnjaku? Nisam siguran, ali na zamašnjaku samo fali jedan zub i tako detektira GMT. Magnet je na senzoru.

Stari GMT senzor sa žutim magnetom se meni pokazao problematičan. Taj je prva ugradnja koji je došao s mojim autom. Otpor uredan 220ohma očistim ga i za 2-3 mjeseca opet počne raditi probleme. U Baotiću sam uzeo novi s plavim konektorom i sivim magnetom. Taj je OK i radi mi već 6-7god., a počne zezati nakon 2-3 godine i nakon čišćenja opet dugo mir. Oba senzora su Siemensi.

Link to comment
Share on other sites

Sad pali ko mina, svako jutro, doduše ujutro je i hladnije, oko 9-10c... A kaj mu je:nezna:

Imao sam situaciju za (subota) vikend, išao na (i to malo žešći) brijeg, nas četiri u autu taman da se ventilator upali od kilera, stanem, ugasim auto na 10tak min. upalim, al auto ne pali na prvi zub, neg onak, ko da se muči, al upali on... Ne znam o čem se tu radi, to mi se znalo događat po ljeti, vani 33+, stani -kreni, ugasi-upali i onda sam imao iste te situacije, teže paljenje kod tih paklenih vrućina...

Inače, s vremenom na vrijeme, očistim klapnu ler gasa, senzor na radilici i onaj jedan zub na zamašnjaku, al dok god čistim ne nakupi se prljavštine, jako malo, na klapni malo jače, al niš strašno..

@mata73, takav senzor imam, mislim da je od Boscha, nisam siguran...

Stvarno mi nije jasno..

Dal postoji, još neki senzori da se trebaju počistit na klitačima?

 

Nego, primjetio sam da mi ler gas nekaj zafrkava, ujutro uredno upali, okretaji se vrte oko 1000, nakon 10tak km, vožnje, usporim, stanem okretaji skoče na 1200-300..

Sad maloprije očistio klapnu ler gasa i motorić ler gasa.. Jel oko variranja okretaja osim motorića ler gasa i klapne ima još nekaj a da je povezano s tim povremenim problemom?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.