Jump to content

Laguna II 1.9dci konektor i TDC


Maxy911

Recommended Posts

Pozdrav svima,

 

imam pitanje za jedan konektor koji sam pronašao na svojoj Laguni II 1.9dci 2002. god., 88kW

U attachmentu su slike konektora, nemam pojma gdje ide; ako neko zna bio bih mu jako zahvalan :)

 

I pitanje, gdje se nalazi TDC senzor na ovom motoru? Tražio sam ga iznad zvona mjenjača do motora ali nema nigdje...

 

Hvala unaprijed

IMG_20170910_172306.jpg

IMG_20170910_172310.jpg

Link to comment
Share on other sites

To ide di god ga stavis na lim ili plastiku, samo se utakne u taj prorez, na nosac od akumulatora od ispod recimo. A tdc je na zvonu sa prednje strane, vijak za 10mm kljuc

Link to comment
Share on other sites

Taj konektor sam ja na svojoj  otkinuo , a žice izolirao. Mislim da ti se on ne koristi i ima neke veze s automatskim mjenjačem.

Link to comment
Share on other sites

Hvala momci puno :D

Samo da pitam još, jel moguće da je izvađen TDC i da auto pali i bez njega? Dvije osobe su tražile još, nismo ga nigdje mogli naći, barem ne po opisu a ni po izgledu sa slika...

Evo slika u attach., jel tražimo pravu stvar? Jer je stvarno nema nigdje...Imam neku zelenu krutu žicu, više liči na sajlu nego na neki kabal i ona vodi u mrtvu tačku negdje, nalazi se iznad mjenjača i ide do prednje strane. Na toj žici/sajli ili šta je već imam oznaku (na papiriću) 8200 176 511...Googlanje iste me nije daleko dovelo...

 

Auto mi troši nenormalno (11-12 l/100km), nova turbina, nov EGR, očišćena grana, MAF uredno očitava, ne troši ulje previše (pogotov ne otkako sipam 5W40)...Pa mi je zadnja stanica da očistim taj TDC.

s-l225.jpg

Edited by Maxy911
Link to comment
Share on other sites

Nije moguće. Gdje se nalazi objasniti će kolege koje imaju 1.9 dCi ,jer je kod mene 2.2 dCi (TDC senzor je na drugom mjestu).

Link to comment
Share on other sites

Tebi na 2.2 je sa zadnje strane a na 1.9 je sa prednje strane zvona oko sredine prema gore, gleda u zadnju stranu hladnjaka vode( vec smo to negdje pricali na forumu, koristiti trazilicu)

Ovo na slici je tdc sezor ali od benzinca tebi nije takav. Tvoj je cijeli plasticni i ima 1 vijak za kljuc 10. Od gore ga neces bas vidjeti najbolje.

I zbog njega ti nece trositi toliko. Ili nije u fazi ili je kakva cijev od intercoolera suplja ili ic supalj.

Odi kod nekog neka ga spoji da vidi koliko puse turbo i ocita ostale parametre.

Link to comment
Share on other sites

Pronašao sam ga, konačno...Na mjestu gdje je on toliko je bilo prekriveno prljavštinom da se uopšte nije vidio.Izvađen, očišćen i bili ste u pravu, ne primjetim nikakvu razliku iako je bio nenormalno zaprljan...Opet troši preeeeeviše.

Ne vjerujem da turbo puše slabo jer mi je čak i par puta prijavio da je pritisak prevelik na dijagnostici (valjda je tako MAP senzor očitao)...Ne znam više šta da probam, polako odustajem od ovog auta

Link to comment
Share on other sites

ako dimi iza prekomerno onda bi bilo moguce da je map otisao do mjere da daje  lazni signal o kolicini zraka. 

s obzirom da je potrosnja povecana, ja bih rekao MAF, on ti je na filteru. za pocetak ga probaj iskopcat i tako voziti. 

Link to comment
Share on other sites

MAF sam vadio, čistio sa Liqui Moly, uredan, čist, na dijagnostici u vožnji očitava oko 400-500 kg/h...Auto ne dimi, jako rijetko, jedino kad baš potopim gas malo zadimi...

Kad otkačim MAF auto neće nikako do 2000 obrtaja i onda na 2000 prokine i zalijepi me za sjedište.

MAP senzor sam isto izvadio, čistio; neke ideje kako da ga testiram? Koliko treba da pokaže pritisak na dijagnostici ?

Inače čim pređem nekih 1800 obrtaja po boardu mi očitava preko 14 litara da troši, oko 2200 obrtaja zna skočiti i do 17-18, a za nekih 10€ura dizela mogu preći 70-75 kilometara, što je puno - puno je...

Link to comment
Share on other sites

Uzmes logiras MAP na punom gasu. Na 2000 okretaja treba biti na 2.25 bara i da drzi ravno di kraja skoro samo preko 4ooo (i nesto okretaja) spusti na 2.15.

Izvucu ti kasnije tacno ovo pisem napamet.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Uzmes logiras MAP na punom gasu. Na 2000 okretaja treba biti na 2.25 bara i da drzi ravno di kraja skoro samo preko 4ooo (i nesto okretaja) spusti na 2.15.

Izvucu ti kasnije tacno ovo pisem napamet.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

Eh upravo to mi je trebalo, vrijednosti pa da uporedim :D

Jel ima negdje lista svih tih stvari ? Imam Dialogys 4.56 ali očigledno nema F9Q motora a noviju verziju evo tražim za DL...Jel ima u Dialogys tih vrijednosti? Ako nema da se džabe ne zezam sa skidanjem 15+GB fajlova...

 

 

EDIT: Evo i malo slika sa fligh recordera, MAF i Boost, a onda MAF/Boost/Brzina

 

 

 

Screenshot_2.png

Screenshot_3.png

Screenshot_4.png

Edited by Maxy911
Link to comment
Share on other sites

Očistio TDC senzor koji je bio nenormalno prljav, naslage nečega su bile na njemu, lagano sa WD-40 i krpicom, vratio ga nazad i mogu reći da se osjeti mala razlika na vuči, ali potrošnja ostaje ista - tj. sve što naspeš u što kraćem roku :D

I da, sve češće mi se u zadnje vrijeme dešava da kad palim auto starta na nekih 500-600 obrtaja i tek nakon par sekundi podigne na ~800 obrtaja i tu ostane...Da li neko zna šta je uzrok ovome ?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.