Jump to content

Zatvaranje/otvaranje vrata gepeka ne radi normalno


Alpina

Recommended Posts

Ima i spec termobužira za vlažna i mokra područja koji iznutra imaju ljepilo i oni se skupljaju vecinom 3:1, dok su obični 2:1 vecinom (nije uvijet)

Link to comment
Share on other sites

Na to sam i mislio kad sam rekao gel. Inace naletjeh na neki jubito video di frajer tvrdi da je kvalitetna izolir traka bolje rjesenje, pa sad...

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne moze biti bolje pa taman da konj j..e kravu.

Radim puno sa proizvođacima el.ormarica, podvodnim i običnim kao i sa elektricarima, elektronicarima i serviserima optičkih kablova i nitko ne koristi za ozbiljan proizvod izolirku.

Ona se koristi samo kod kućnih električara i svugdje gdje nema vecih razlika u temperaturi. Gdje temp ide ispod 10 i iznad 40 ne koriste izolirku jer ljepilo na njoj popušta za max 2-3g i onda nastaju problemi. Znamo i sami na što lici izolirka koja je bila u upotrebi u autu nakon par godina kuhanja i smrzavanja pa makar bila i 3M ili Tesa.

Link to comment
Share on other sites

nema razloga da ti ne vjerujem, samo velim da sam čuo oprečno mišljenje koje ne mora biti točno. 

Link to comment
Share on other sites

Danas su sicevi izvađeni i dio tepiha sutra slijedi ostatak + sušenje spužvi itd. Pronađen je i novi konektor sa jednog rabljenog Clia pa će se pokušati transplatirati i žice zalemiti kako spada da zadnji dio dobije struju. Slike oksidiranog konektora možete pogledati tu dole. Skinuti su brisači i utvrđeno je da su odvodni kanali bili potpuno zacementirani i jasno je sada sve. Budu odštopani i bude se odsada jako pazilo na te kanale barem jednom godišnje + malo ćemo modificirati te kanale da se ubuduće na zaštopaju baš tako lako.

Imate li kakav savjet oko spajanja žica sa novim konektorom? Dali možda cijeli kabel preseliti sa drugog auta? Malo mi je nepoznanica od kuda taj cijeli kabel kreće...znamo gdje završava samo nemam iskustva gdje počinje tj gdje je uštekan naprijed u autu ili je možda jednostavnije samo konektor sa žicama preseliti pa polemiti i sve dobro izloirati...

IMG_20171020_104305407.jpg

IMG_20171020_104337679.jpg

IMG_20171020_104423024.jpg

Ovo nije konektor za baciti. Potrebno ga je samo dobro očistiti i zaštititi od vlage. Trebao si vidjeti na što je sličio konektor na punčevom meganeu pa sam ga uspio vratiti u život.

Link to comment
Share on other sites

Ovo nije konektor za baciti. Potrebno ga je samo dobro očistiti i zaštititi od vlage. Trebao si vidjeti na što je sličio konektor na punčevom meganeu pa sam ga uspio vratiti u život.

Ja takav konektor ne bi koristio...zelenila ko u Gorskom kotaru.

Bolje je žice direktno spojiti.

Link to comment
Share on other sites

Nema veze, sve se da očistiti. Konektor nije takav zato što je korodirao od okolnog zraka. Konektor je bio u vodi i potrebno ga je samo očistiti i zaštititi od daljnjeg prodora vode. 

Link to comment
Share on other sites

Da,korodirao/nestao je dio vodiča u konektoru pa je kontaktna površina vodiča manja nego ranije.Na tom oslabljenom kontaktnom mjestu može doći do zagrijavanja.............

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.