Jump to content

Check injection system check cruise control check speed limiter


vlado112

Recommended Posts

Sinoć u vožnji uz narančastu "gedoru" (koja je valjda najveća na renolovoj instrument ploči) poruka na displayu check cruise control, kad prebacim na speed limiter onda promjeni poruku na check speed limiter, naravno tempomat ne radi, ako isključim tempomat poruka se mijenja u check injection system. Auto radi posve normalno, ovaj tjedan ću na dijagnostiku, elm327 ne pokazuje ništa. Negdje je bilo na forumu spomena o ovim porukama ni nigdje i točno rješenje problema, spominju se u jednom postu izgrižene instalacije.  Idpod poklopca motora sam viđao  u par navrata tragove neke živine, špricao sa sprejom protiv glodavca, jutros je isto bilo tragova, detaljno sam pregledao koliko sam mogao instalacije i ne vidim oštećenja nigdje. Može li prekidač kvačilu ili kočnici ako je neispravan javljati problem sa tempomatom? 

Link to comment
Share on other sites

jesi možda u vožnji palio gasio tempomat onak brzo da uspori da krene?
kroz dan dva će ti se vjerojatno samo ugasiti

 

Link to comment
Share on other sites

nisam. sinoć se ugasilo nakon dvadesetak km, bilo je ugašeno jutros opet napravio cca. dvadesetak km, sad se upalilo ponovno

Link to comment
Share on other sites

Meni se redovno uz check injection system ili check antipollution system isključila funkcija tempomata i speedlimitera. Mislim da je to povezano, no ali meni je probleme bio radio neki senzor, pa diza i zadnji put zastopan dpf, ali cim se pojavila neka od spomenutih greški tempomat je prestao sa radom.

Link to comment
Share on other sites

Postoji sumnja i da je ekipa sa fotke kriva za lampicu, slučajno večeras prije paljenja pogledam ispod haube, ali svakako ću ujutro spojiti na dijagnostiku, inače sad se opet ne svijetli lampica 

IMG_20171023_224326.jpg

IMG_20171023_224331.jpg

Link to comment
Share on other sites

Meni su se sve te poruke upalile kad je riknuo MAF senzor. Osim poruka i disejblanog tempomata, auto je radio potpuno isto kao i prije i tako sam prešao par tisuća kilometara.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Postoji sumnja i da je ekipa sa fotke kriva za lampicu, slučajno večeras prije paljenja pogledam ispod haube, ali svakako ću ujutro spojiti na dijagnostiku, inače sad se opet ne svijetli lampica 

IMG_20171023_224326.jpg

IMG_20171023_224331.jpg

hahahahahhh.... mačke su ludnica..   ;-)

Link to comment
Share on other sites

Meni su se sve te poruke upalile kad je riknuo MAF senzor. Osim poruka i disejblanog tempomata, auto je radio potpuno isto kao i prije i tako sam prešao par tisuća kilometara.

 

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

I kod mene normalno radi, spojit ću danas na clip pa ću vidjet da li je zabilježena kakva greška 

Link to comment
Share on other sites

dijagnostika kaže dvije crvene greške prisutne

1. DTC253F29-OTOPINA MOTORNOG ULJA

2. DTC1525F3- USKLAĐ.UMREŽ.INFORMAC.ZA REG./OGRAN.BRZINE

 

dvije narančaste zapamćene

1.DTC02023A - STR.KR.UPRAVLJ.BRIZGALJKE CILINDRA 2

2.DTC0226F1 - POLOŽAJ PAPUČICA GASA/KOČNICE

Link to comment
Share on other sites

Sve je ok dok ekipu ne dohvati remen.

Vidim da su i kod mene počele grijati guzu na službenom.

Link to comment
Share on other sites

ne pali se više ništa, crvene greške prešle u narančaste na dijagnostici (obrisano je poslije sve) moja pretpostavka je par neuspješnih čišćenja dpf-a, zadnjih dana kraće relacije, hladnije vrijeme, pisalo mi je 6 pokušaja čišćenja filtera, sad je nula, jer je odradio sinoć. interval izmjene ulja je namješten na 12 mjeseci/15000km, mijenam na cca.12, 13 tisuća oko tri puta godišnje, međutim upozorenje za servis se javi uvijek kad ostane još 5 tisuća do izmjene, pretpostavka majstora je da dpf nije odradio čišćenje zbog "lažne" obavijesti da je ulje za izmjenu i od tuda ona greška DTC253F29-OTOPINA MOTORNOG ULJA, nakon što sam interval izmjene vratio na početak (tipke na ručici brisača) ugasile se i greške koje su se pojavile i sinoć je u voznji pokrenuo čišćenje i odradio skroz. jutros sam nakon cca. 50 km spojio dijagnostiku, bilo je 6 grama čađe u filteru, prije čišćenja i prilikom onih javljanja greški je bilo 26 grama.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.