Jump to content

Trikovi sa elektronikom


pero1987

Recommended Posts

Pozdrav, može li mi netko napisati sve trikove elektronike za Lagunu 2? Npr dugo držanje tipke za zaključavanje kako bi aktiviralo automatsko zaključavanje...

Također zašto sam prije samo stisnuo tipku start/stop i auto je sam verglao a sad je moram držati? Da li je to problem u nekom podešavanju ili je do nečeg drugog

Hvala

Poslano sa mog LG-D802 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ovo drugo, odlomio se komadić plastike unutar čitača kartice, da se popraviti uradi sam, nek ti objasne vlasnici laguna ili upotrijebi search

Link to comment
Share on other sites

ovo sa paljenjem ti je najvjerotnije stvar čitača kartice. Pukne jedna plastika unutra i onda ti se dešava da moraš držati tipku dok pališ.

Lako se može popraviti u vlastitoj režiji.

Upute imaš ovdje

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/51072-renault-laguna-ii-popravak-čitača-kartice/

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Petak, na phase 1 Laguni se koliko vidim lakse vadi taj citac. Koliko je kompliciranije na phase 2?

Jesi radio kada?

P.S. Od kojeg AD mlijeka je ona zlicica sa kojom si improvizirao? :D

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Na L2ph2 je teže doći do čitača jer ne ide on samo van već ide zajedno sa kontrolim ventilacije, a to pak ide van kad se izvadi radio i pepeljara pa to produžuje vrijeme popravka za min 1 - 1.5 h

BTW, stare kreditne kartice odlično posluže za popravak čitača.

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti.

Vidis, ja cijelo vrijeme mislio da je to tako na Laguni 2. Da je to neki primitivniji sistem paljenja gdje se gumb mora drzati. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To nije problem popraviti, samo treba željet i naci 2h na L2ph2. Na L2ph1 dovoljno je 45-60 min.

Link to comment
Share on other sites

nemam pojma više koje mlijeko je u pitanju.

Bitno je da je plastika tvrđa i savitljiva.

na ph2 treba biti malo oprezniji kod vađenja ploha, ali kasnije je sve isto.

Kad popraviš čitač malo nježnije gurati i trajati će još godinama.

ja sam jednom popravljao sebi, a onda još 5-6 puta raznim ljudima kraj sebe i na forumu.

Samo što sam nabavio jedan rezervini čitač (polovni) i onda sam imao vremena utanko sve poslikati i pokazati.

Na ph1 zamjena čitača traje doslovno 5 minuta, od čega 4 izgubiš na vađenje pepeljare tako da ne oguliš poklopac pepeljare. 

Link to comment
Share on other sites

U principu stvarno njezno guram karticu...

To doalovno traje par sekundi kao ritual...

Da je auto od prvog dana kod mene, vjerojatno se to nebi nikada ni desilo. :)

Hvala na savjetima.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Probam je to popraviti pa javim kako je prošlo.

Btw ukoliko zeznem...koliko uopće košta neki rabljeni čitač kartica?

Poslano sa mog LG-D802 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Šta će ti rabljeni čitač kad se radi o jednom plastičnom komadu koji se zalijepi ljepilom za 10 sekunda i ćao. Zašto bi trošio novce na nepotrebne stvari?

Link to comment
Share on other sites

Šta će ti rabljeni čitač kad se radi o jednom plastičnom komadu koji se zalijepi ljepilom za 10 sekunda i ćao. Zašto bi trošio novce na nepotrebne stvari?

Mislio sam ukoliko se desi najgore pa nešto zeznem...eto samo zato pitam

Poslano sa mog LG-D802 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

davnih dana (cca 5 godina) sam nabavio jedan preko ebay. co. uk za nekih 10tak funti plus 7-8 funti poštarine.

 

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Ali ima ventilator koji ga može zapaliti tako da ti dođe na isto. :)

Link to comment
Share on other sites

a ne, ne, to se zapali od brikanja reostata i loših kontakta na el. grijaču (kojeg ja nemam)

Link to comment
Share on other sites

A to... Onda dobro. Lagune su se znale samozapalit od loših instalacija, ali sam ja to preduhitrio. Kod mene su instalacije tip top.

Link to comment
Share on other sites

ja pregledao onu famoznu utičnicu u podu kod vozača, kontakti u savršenom stanju, vlagi i oksidaciji ni traga

Link to comment
Share on other sites

@mata73 zasto se mora izvaditi radio i pepeljara van ako bi htio izvaditi citac kartice? Ja nisam nikad vadio radio i pepeljaru dok sam skidao taj dio s citacem i kontrolom ventilacije.

Link to comment
Share on other sites

Jbg kod mene ne ide van bez vađenja toga. Možda je netko prije tebe vadio pa nije sve pošarafljeno. Kod mene su 2 vijka odozgora i bez vađenja radia ne mogu do njih, a pepeljara smeta kad se vadi jer treba prema dole ići zbog kopči i ako je ona tamo fali par mm da izađe.

Nisam vadio zboč čitača već sam želio očistiti senzor temperature pa sam vadio sve van.

Link to comment
Share on other sites

Tu di je crveno oznaceno, u te kanalice stavim mali sarafciger i na kopcama izvucem van. To sam vidio kad je majstor skidao pa sam tako i sam.5893f90d7c9d40d9a13f52dd12bb0727.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.