Jump to content

Clio 1.5 dci ne pali


zmaj

Recommended Posts

pozz! ovo je vec raspravljena tema naveliko, ali nigjde nisam nasao nabolje objašnjenje, dakle događalo se ponekad da dugo dugo vergla, pa nakon par puta davanja ponovog kontakta upali bez problema na zub. Do sad kad vise uopce ne zeli upalit, samo vergla i nakon par sekundi upali se lampica grijaca/elektronike, spominje se u nekim temama da bi to moglo biti do senzora bregaste ili radilice, a na dijagnozi ne prijavljuje gresku nijednog od tog senzora. što dalje traziti? i da li je moguce da ipak je do jednog od tih senzora?.:hm: I da napomenem da lampica imobilizatora ne treperi dok je auto u kontaktu, odnosno vergla. 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav!

Ti se mogu ubacit u temu da otvaram sad i ja zapravo istu temu opet?

Ako je problem, samo reci.

 

Ugl. kod mene je Clio 2 dci 1.5(65ks) 2003. Prvi sam vlasnik (135k km).

Imao sam par sitnijih kvarova (npr klikanje u UCH, to mi je majstor zalemio i evo vec sigurno 4 godine radi kako treba) i auto je odrzavan. Ulje i filter mjenjam svakih 10k km(5w-40), vec x puta je mjenjan zupcasti i sve sto ide sa time (zadnji put i pumpa vode).

Međutim, zadnje 2 godine imam problema sa paljenjem u gasenjem auto u voznji. Desava se sporadicno i nema veze da li je auto topal ili hladan, koje je godisnje doba i dali je prvo ili 15-o paljenje. Npr idem ujutro prvi put upalit auto nakon sto je sinoc normalno radio i on zavergla, upali normalno ali se iste sekunde gasi, i tako stalno. Onda sam ja skuzio da ako nastavim verglat i nakon toga i drzat mali gas, auto se upali, drzim ga na nekih 1500-2000 okr 30-60sec i onda pustim gas i auto neko vrijeme radi normalno. Ured voznje ce se ugasit ako npr idem i onda osjetim da auto cuka, tj kao da ga palim i gasim, malo lovi gas pa malo ne, pa prestane, to traje svega par sekundi. Ili se ugasi dok idem promjenit npr brzinu, isti cas kako pustim gas i stisnem kvacilo, auto se gasi. Neki put je lajtsou, neki put nis, ali zna se upalit stop lampica i grijac plus ona odmah iznad njega (imam snimku).

 

Dijagnostika koja god se spojila (nisam bio u renault servisu zbog ludih cifri koje se tamo naplacuju) nije bas nesto pokazala, vecinom, abnormalnosti u tlaku goriva.

Odnio sam auto kod bosiste zbog straha da je osla ozloglasena delfi pumpa. Nije, nema spene, zamjenio je neke dijelove u pumpi, ako sam ga dobr shvatio reparirao je i dizne, rijesio je nesto sa gasom (neznam tocno sto, ali navodno clio ima tu nekih problema, nesto je premostio-prelemio-neznam ), promjenio je regulator tlaka i stavljen je sada vec treci senzor tlaka od kada se to dogadja plus je promjenio zice od istog jer su navodno bile trule i gubile kontakt. Ja sam sam neki dan skinuo senzor radilice i ocistio ka WDom i krpom i vratio. Jos sad probavam opet sa cepom sa rupicom na rezervaru u uslucaju da je zastropan odzrak na rezervaru.

Bosista je rekao da on sada vise nema pojma sto bi, da on misli da je ovo problem sa strujom jer da je ono 100% siguran da je mehanika ispravna.

Da budem iskren i meni kao laiku se cini isto, ili da je neki kontakt ili senzor koji me sexa.

 

Auto u ovom stanju je i dalje upotrebljiva, ali iskreno, malo je nezgodno kad pocne cukat i zezat a iza mene su drugi, a i opcenito mi ga je vec preko glave.

Na drugom forumu mi je preporucen ''postena dijagnostika''? Sto bi to bilo, posto sam bio na 3 razlicite dijagnostike, od toga su dvije Bsoch (jedan frend je cak imao i neku koja se spaja direktno na masinu i sa njom je ocitavao tlak, prije nego sam auto odnio kod bosiste i pokazivalo je pad tlaka kad su padali okretaiji i/ili se auto gasio).

 

Ako se sjetim jos cega, napisem, a za kraj evo snimke bas mog problema.

 

Na prvoj snimci se vidi taj nacin na koji ga palim, a na drugoj se vidi lajtsou uz isti takav nacin paljenja:

 

 

 

 

Nije mi dao i drugu snimku u isti post:

Link to comment
Share on other sites

Ah nema ni EDIT-a ili ja ne vidim dobro.

@zmaj: ako sam ja dobro skuzio kad je imobilizator u pitanju, onda auto ne vergla, okrenes kljuc, upale se lampice i auto ne trza, ista stvar je meni bila jednom davno i bio je on, a drugi put je sa istim problemom bio jedan relej od 40kn. I jedan i drugi se zezali tako...sporadicno, dok nisu poceli zezat sve cesce i cesce.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja sam imao identičan problem na svom Cliu prošle godine.
Kada sam bio kod majstora koji mi servisira auto spojio ga je dijagnostiku koja nije pokazala nikakav problem.
Proučavao sam probleme i riješenja po forumu i netu i zaključio da bi se vjerojatno radi o senzoru bregaste.
Odlučio sam probati sam to riješiti i kupio taj senzor kod Lagerosa (senzor bregaste VALEO 255003 = 185,00 Kn/1kom).

Od tada više nisam imao problema sa paljenjem.
Eto, ja laik pogodio problem putem interneta a majstor se uvijek smije i odmahuje rukom kad spomenem forum...
 

unnamed.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.