Jump to content

Megane 2 1.5dci 63kw 2007 Problemi s diznama


kingofthebong

Recommended Posts

Pozdrav renaultovci , ako je netko imao sličnu situaciju  ili zna konstruktivno rješenje  molio bih  pomoć , jer više nisam ljut ni bijesan nego očajan .

Stvar je krenula ovako , prilikom agresivnijeg ubrzavanja počela se palit greška na satu "anomalia alimentazione "  popraćena znakom/lampicom stop . U trajanju greške ( nekad par sec nekad minutu) auto je mrtva kobila , ne prima gas ne vuće kak spada i slično . Uz tu greškicu  znao me je i počastit sa odlascima okretaja u maksimum u vožnji bez da mi je noga uopće na gasu . Pošto se razumijem u talijanski ko naša vlada u vođenje države pustio sam stvar stručnoj osobi da istraži . Dijagnostika kaže da je u tom naglom ubrzavanju premalo tlaka u railu ( tipa ima 700 on traži 1400) pa smo krenuli redom , Senzor tlaka goriva , ispitan mjenjan ispravan uredu , regulator tlaka goriva također , filter goriva promijenjen čist nema špene znaći i pumpa je ok . Dolazimo do dizni , dizne odlaze na servis jedna komplet mjenjana ostale reparirane na dva komada bili prevelki povrati . Reparirane dizne ugrađene u auto , sa starim kodom štektaju /lupaju /udaraju tiše a sa novim kodovima nenormalno glasno . U leru se čuju kako "rade kao " ali prilikom puštanja gasa na 3000 to lupanje se čuje grdo onak 3/4 rapidna udarca .

Neznam više kaj da radim kam da idem , izbio mi je zadnju lipu iz đepa . 

Link to comment
Share on other sites

Odite kod Purića u Samobor i ne pitajte zašto nego samo odite tamo. Rješili su mi dva dCi-a i to jedini dok su drugi ili nas lagali ili filozofirali. Na Cliu su mi promjenili VT Siemens pumpu a na Modusu 1 delphi diznu i auti su mi top sad, idu ko novi. Purić ima sve top - dijagnostika i ostalo, vrhunski majstori. Nažalost to vam je sve produkt lošeg održavanja vozila ili jako puno km. Za talijanski auto me ne čudi. Koliko je cijena Magane-u bila? Stanje Km? (važno)

Nemora biti špena u tanku jer dizna ode od naprosto puno rada, puno vibracija, puno pređenih km itd itd. Najčešće im odu dizne ali ne davati auto svakom u ruke, za to nek bude vrhunski majstor. Ako ćete trebati djelova za njega imam vam broj od čovjeka gdje sam ja kupovao u Zagrebu pa vam mogu poslati na pm.

Sve se to da rješiti nemojte se sekirati ali košta i to je tako ali se da rješit ne brinite.

Edited by Alpina
Link to comment
Share on other sites

Pozz i  tnx na odgovoru , ovak ima momentalno stvarnih 90tis plaćen je prije godinu dana skoro 5000€ . Točen na petrolu samo i sve redovno održavano . Probat ću ove reklamirat ako ništ ne riješim javim se . Najbolje mi nije jasno sad to štektanje kojeg prije nije bilo 

 

Link to comment
Share on other sites

....

Nemora biti špena u tanku jer dizna ode od naprosto puno rada, puno vibracija, puno pređenih km itd itd. .....

 

oprosti, al na 100 dizni mozda 1 ode "motoric" , ostalo su zaprljani i ishabani dijelovi uslijed "kvalitetnig" goriva

edit, pod motoric mislim aktuator, da ne bi bilo zabune

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

oprosti, al na 100 dizni mozda 1 ode "motoric" , ostalo su zaprljani i ishabani dijelovi uslijed "kvalitetnig" goriva

edit, pod motoric mislim aktuator, da ne bi bilo zabune

Slažem se ima više faktora ali napisao sam to zbog vrlo 'teških' uvjeta rada jedne dizne. Kod tih novijih modela od recimo 2006 na dalje čak mislim da i nema toliko sa špenom problema nego ovo što vi kažete i što sam naveo prije. Problem je totalno rješiv, rabljenih i dobrih dizna ima a i repariranih ali to košta jasno i često kad je auto ispod cijene ima i razlog zašto;) Kažem teoretski.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.