Jump to content

1.5dci EGR ventil....


BrkoTg.

Recommended Posts

Pozzz ekipa..

Zanima me jedna info ako netko ima iskustva.. Naime, radi se o 1.5dci 60kw i zeza me EGR, dimi na auspuh, cucka mi na ujednacenoj brzini/gasu.. Cukanje nije jako i toliko me ne nervira ali dimi kao lokomotiva.. Provjerena crijeva od turbine i sve rjeseno, sve isprobano i zamjeceno.. Kada iskljucim EGR (odspojim samo konektor s njega) auto ne dimi, ne cura radi normalno pali, vuce ma milina.. Cim vratim konektor opet se vracaju pomenuti simptomi..

Pitanje.. Dali je problem ako ostavim tako iskopcan EGR dali ce sto sgodit ili ga trebam mehanicki zatvorit??

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

koje boje ti dimi ?

Kad odspojis egr nema nuspojava nikakvih ? To je cudno malo..

Link to comment
Share on other sites

Javlja komp gresku s EGRom? Kod mene bilo slicno, prvi put ga rastavil, ocistil, vratil... ubrzo nakon ista prica... opet sve ocisceno podmazano, resetirano, al zakrenuto za tolko da je ventil radil al u prazno, tj. nista se nije vracalo kroz njega natrag nego je na cistom ostal pucat u prazno... od tada sve tip top, jos dan danas (dakle puuuno godina). Na eko testu sam bil uvijek taman negde na granici... al auto je bil maprian i imal je skroz otvoren zadnji lonac.

Ima tutorijala na forumu, u biti treba pobrusit uha na prihvatu egr-a da se more zakrenut i zasarafit.

Link to comment
Share on other sites

Meni baca crni dim.. gresku nikakvu ne izbacuje al baca ga bas jako poslje 2500 okretaja. Al opet ovisi kako kad skuzio sam poslje autoputa manje ide valjda se propuse.. 

Link to comment
Share on other sites

Crni dim, taman je nije bijeli..

Mada mislim kada gaujutro upalim malo zabjeli dim, nisam dobro upratio bas to sa bijelim dimom.. Ali znaci u voznji crni/tamno sivi dim..

Danas sam i sa mestrom jednim koji Renaulte radi to upitao, sutra ide na ciscenje EGR-a i cijevi pa cemo vidjeti.. Inace je rekao moze se odspojit na konektoru, mada kada se radi tako onda se i fizicki blokira za svaku sigurnost i ide na softversko gasenje greske.. Mada moj ne izbacuje nikakvu gresku prije kada sam ga spajao nego sam ospojio konektor ali zuto SERVICE stalno mi gori.. Gresaka na motoru nije bilo, nesto s prozorima, abs, nekim el.glupostima je bilo to je ponisteno na obicnoj dijagnostici ali SERVICE je i dalje gorio.. Tako da pokusam ocistit, ako bde opet stvarao prob.ici ce na fizicko zatvaranje i softverski remap na 105ks.

Zanima me ovi koji imaju 60kw dci dali i njima u kabini se cuje kao blago zvizdanje turbine?? Interesantno u kabini osjetim i zujanje i nekako grub rad motora a kada vani ga slusam u leru i davao sam da prijatelj mi vozi auto a ja slusam van kada prolazi pa neznam dali je benz ili dizel stvarno je tih a u kabini cujem ga, ne bas kao golfa 2 ali npr nekog starijeg tdi-a..

Link to comment
Share on other sites

BrkoTg. ja imam 63kw dci i imam taj problem. Izvana sve lijepo,normalno radi,ali unutra uzas,pogotovo iznad 1900-2000 okretaja. I cujem kao blago zvizdanje turbine,ali samo dok je hladan motor,kasnije ne cujem mada se i dalje unutra auto cuje uzasno bucno. Meni se to dogodilo nakon zamjene motora,prije je bio unutra 60kw i normalno se cuo. Jesi saznao razlog tome? Ili mozda neko drugi zna u cem bi mogao bit problem? 

Link to comment
Share on other sites

60kw motor iz prefacelifa , dakle godiste 2003-2005, su ti zamjenili sa 63kw ? Si ziher?

63kw je po mom misljenju najzahvalniji dci od svih u meganu 2 , makar tu se misljenja dosta razlikuju. Malo trosi, solidno ide, ne kvari se puno. Dok je auto hladan, smije biti malog zvizdanja turbine, ali malog stvarno, ne sad da fucka ko lokomotiva.Ovo za buku iznutra isto, al to bi ti moglo biti do nosača motora. Mozda kad su mjenjali motor su stavili neki potrgani nosač, pa zato..

Link to comment
Share on other sites

Da da,tocnije 2002 je ovaj 60kw,a 63kw 2004 navodno. Hvala na odgovoru sto se tice turbine,malo i fucka,nije strasno,a ovo sto se buke tice koliko znam stavljeni su nosaci od starog motora,a znam da je onaj gornji vec bio otisao. Ali svj mi nije jasno da bi samo do njega bilo,jer kao sto rekoh onaj od 60kw se normalno cuo i izvana i iznutra,tako da mislim da nije samo u nosacu problem. Volio bi kad bi se nasao neko iz Zg s istim motorom,pa da se nademo,bas da cujem kako je kod nekog drugog. ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Čistio sam EGR i dimljenje je nestalo.. Buka i zviždanje nije..

Auto sam stavio u oglas i za čudo prodao sutra dan, tako ga mogu replicirati Tomi da sam na taj način "rješio" problem..

Dizelašima nikada nisam bio sklon, imam Megana benz.-plin i nikeda više dizlo!!

Previše iznenađenja, problema i eventualnih ogromnih troškova!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.