Jump to content

Zaštita podvozja


goran_sch

Recommended Posts

Na c3 mi je stražnji dio podvozja (malo prije stražnjih federa na spojevima) počeo se ljuštiti i hrđati nije dubinsko (ali bude vjerojatno za koju godinu)

Postoji neka "jeftina varijanta" i jednostavna varijanta da se to sa nečim premaže ili prešprica?

neda mi se raditi kompletna sanacija i platiti 1500-2000 kuna

Link to comment
Share on other sites

Bez sanacije i zaustavljanja hrđe nećeš napraviti ništa. Možeš body sprejem zaštititi ali hrđa će nastaviti ispod bodija.

Roto četka na brusilici, pa antikorozivni premaz, temeljna i body. Neće ispasti više od 500 kn ako sam radiš.

Link to comment
Share on other sites

ne mogu sam raditi nemam dizalicu

koliko to još može tako stajati da se ništa ne dira auto ima 10g

20171118_145349.jpg

20171118_145328.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sad kad je hrđa načela i nema zaštite onda ide rapidno brzo.

2 zime max, što duže čekaš to je popravak skuplji i lim će biti tanji.

Link to comment
Share on other sites

posudi od nekog dve dizalice digni auto i rjesi to, tak sam ja svoju thaliu cjelu odozdola natacko sa bitumenom, prvo jednu stranu digo sa dve dizalice pa onda drugu. Mjesta za lezat ispod bude sasvim dovoljno, ovako nekako od prilike kao na slici.

20170717_203021.jpg

Edited by josipp
Link to comment
Share on other sites

ma nema šanse :-)

otići ću kod nekog limara/lakirera da mi to zaštiti

mislio sam da možda postoji sprej ili nešto da se samo premaže. ali izgleda da to treba nekoliko postupka napraviti

Link to comment
Share on other sites

Gospodin sa Thaliom ti je jako dobar savjet dao. Digneš jednu stranu auta pa drugu stranu auta ali treba nešto volje, znanja, spretnosti i nije za svakog. Nismo svi isti ali savjet je vrhunski. Inače nagledao sam se zadnjih mostova da budu pod slojem oksidacije i to je normalno tj takva hrđa neće mnogo štete napraviti jedino nije oku ugodna ali znalci se takve ne boje. Nije dobra hrđa tamo di je metal u boji auta.

 

Link to comment
Share on other sites

loše je to zaštićeno, da je bila bitumen zaštita nebi se ovo desilo, ali s obzirom da je samo boja probilo je. neznam zašto ne naprave poštenu zaštitu u proizvodnji. nije to neki trošak da su i taj dio pošpricali kao i ostatak podvozja koji je zaštićeni

našao sam lika 1300 kuna mi je rekao za to ( i na petim vratima ima isto mali proboj pod bojom) i riješiti ću kroz dva tjedna.

uočio sam to prije godinu dana i moja je greška što nisam odmah reagirao, nisam očekivao da će to tako brzo napredovati.

nemam dvije lijeve, nije problem na dizalicu dignuti skinuti kotač pa to ostrugati, ali neznam točnu proceduru sa antikorozijom i bojamai neda mi se napraviti neku grešku u koracima pa da na proljeće opet probije.

 

ubuduće kad se kupi novi auto na dizalicu i tamo gdje je porfarbani metal pošpricati sa bitumenom ili sličnom zaštitom ... ili ima netko neki drugi prijedlog.

pogledati ću kako je na fluencu to riješeno

na 10g satrom auto to se po meni nije trebalo desiti. ako je prosjek starosti auta 13g ... kako ostali izgledaju odozdola onda

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

A da nazalost to je tak, kad bi auto bio savrseno zasticen pre dugo bi trajao pa nebi imali kome prodati novi :) I kod mene na thaliji je tu ispod federa pocelo izbijati lagano ali ni priblizno strasno kao kod tebe. To sam odlucio rjesiti na proljece zajedno sa oprugama ( opruge ce biti pjeskarene pa na plastifikaciju ) a lim cu sam. Procedura ti nije komplicirana, ocistis mjesto koje je hrdavo do cistog lima, onda antikorozin, temeljna, bitumen i sve to skupa prespricat nekom farbom. Tim redosljedom sam ja radio na svom autu, jedini i najveci problem ja bi reko je cekanje da antikorozin odradi svoje, pa da se temeljna osusi i bitumen takoder.

 

ps - ako se odlucis sam, ja ti imam jedno 6-7 dizalica + krokodilka pa mogu posuditi da dignes auto

Edited by josipp
Link to comment
Share on other sites

loše je to zaštićeno, da je bila bitumen zaštita nebi se ovo desilo, ali s obzirom da je samo boja probilo je. neznam zašto ne naprave poštenu zaštitu u proizvodnji. nije to neki trošak da su i taj dio pošpricali kao i ostatak podvozja koji je zaštićeni

našao sam lika 1300 kuna mi je rekao za to ( i na petim vratima ima isto mali proboj pod bojom) i riješiti ću kroz dva tjedna.

uočio sam to prije godinu dana i moja je greška što nisam odmah reagirao, nisam očekivao da će to tako brzo napredovati.

nemam dvije lijeve, nije problem na dizalicu dignuti skinuti kotač pa to ostrugati, ali neznam točnu proceduru sa antikorozijom i bojamai neda mi se napraviti neku grešku u koracima pa da na proljeće opet probije.

 

ubuduće kad se kupi novi auto na dizalicu i tamo gdje je porfarbani metal pošpricati sa bitumenom ili sličnom zaštitom ... ili ima netko neki drugi prijedlog.

pogledati ću kako je na fluencu to riješeno

na 10g satrom auto to se po meni nije trebalo desiti. ako je prosjek starosti auta 13g ... kako ostali izgledaju odozdola onda

Na Toyoti mi je isto tako goli metal i sad je naravno počelo polako. Nije ništa strašno, ali morati ću na proljeće nešto poduzeti.

Link to comment
Share on other sites

A da nazalost to je tak, kad bi auto bio savrseno zasticen pre dugo bi trajao pa nebi imali kome prodati novi :) I kod mene na thaliji je tu ispod federa pocelo izbijati lagano ali ni priblizno strasno kao kod tebe. To sam odlucio rjesiti na proljece zajedno sa oprugama ( opruge ce biti pjeskarene pa na plastifikaciju ) a lim cu sam. Procedura ti nije komplicirana, ocistis mjesto koje je hrdavo do cistog lima, onda antikorozin, temeljna, bitumen i sve to skupa prespricat nekom farbom. Tim redosljedom sam ja radio na svom autu, jedini i najveci problem ja bi reko je cekanje da antikorozin odradi svoje, pa da se temeljna osusi i bitumen takoder.

 

ps - ako se odlucis sam, ja ti imam jedno 6-7 dizalica + krokodilka pa mogu posuditi da dignes auto

Hvala na ponudi, ali otići ću ipak kod majstora

 

zanimljivo je kako je 95% podvozja zaštićeno ovih 5% iz nekog razloga nije

a C3 stvarno nikad više. dosta je gluposti bilo na njemu (feder mi pukao nakon 4g, nakon 5 g karter istrunuo, slini na glavi dva puta to brtvio, istrunulo crijevo od klime tamo gdje ide u kiler itd). priej toga u kući bilo 3 clia, trenutno kod mame 13g i 150 tkm ... samo ulje i filteri na svima, i ovaj od mame da ga je malo bolje pripazila je u boljem stanju od C3

Link to comment
Share on other sites

Naša marka Renault sa opjevanim Clio modelom je jedan drugi svijet za Citroen. Nekada prije nisam to znao sad znam da Renault je najbolji francuski proizvođač.

Na Clio 3 je lim uzorno dobro zaštičen, mislim na šasiju. Jedino što relativno brzo oksidira su napred skije koje drže npr hlanjak i zadnji most ali ti plehovi nisu toliko bitni pa i kad ih oksidacija pokrije to ne znači da su oslabili, jedino za oko vidit je malo napadno ali bezazleno.

Glorius Renault

Link to comment
Share on other sites

Renault ima jako dobru antikorozivnu zaštitu. Laguna je stara 15 godina i nema niti malo hrđe za razliku od Yarisa koji je mlađi 6 godina. Kad spominješ taj poprečni nosač hladnjaka na Laguni je on napravljen od aluminija tako da nema straha.

Link to comment
Share on other sites

Neki dan se sagnuo ispod Dustera godinu dana starog i 10tkm koji je na navozima izlozen u *aoticu i dosta mi odbojno izgleda, hrđa na komplet auspuhu, glavcinama, osovinama moj klitoris u 10-toj godini i 150tkm izgleda kao curica i tu se slazemo da su bar ovi stari renolceki odlicno zasticeni inace sam zagrijan za Daciu, al bi nakon kupnje pao tretman zaštite u vlastitoj režiji.

Link to comment
Share on other sites

sagnuo sam se ispod fluenca ponukan  hrđom na c3.isto su dvije cijevi ne baš debelog mesa

da to na proljeće dobro opere i pošpricam samo bitumenom ili mora biti neki drugi postupak?

Link to comment
Share on other sites

djeluje dezodorans barem malo :-)

fluence je star godinu dana nije počelo hrđati. ovo bi bilo preventiva

što bi trebao napraviti?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.