Jump to content

Clio 3 - rezervni kotac


Lucky_ZG

Recommended Posts

Pozdrav, imam jedno pitanje u vezi rezervnog kotaca na Cliu 3, verzija 3 vrata, facelift. Naime na tehnickom mi je covjek napomenuo da bi trebao pritegnut rezervni kotac jer je dosta labav. To sam i pokusao ucinit medutim koliko god ja pritezao, on nikako da se ucvrsti. Okretao sam onaj plasticni prsten dok doslovce nije preskocio, ali kotac i dalje labav. Dali je to normalno?

Link to comment
Share on other sites

Dali si provjerio jeli dobro leži u svom ležištu kotač?

Kod mene na grandtouru je na onu sajlu a ispod je plastika koja drži kotač i na nju se kvači sajla i podiže i onda se sa onim plastičnom maticom priteže

Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Skini rezervni, ubaci set za krpanje. Olakšavaš vozilo, snižavaš potrošnju, bolje ubrzanje... ?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Skini rezervni, ubaci set za krpanje. Olakšavaš vozilo, snižavaš potrošnju, bolje ubrzanje... ?

I bolja šansa da u nekoj zabiti ostane nepokretan ili prisiljen na šlep službu. 

Klasičan kotač u autu zlata nekad vrijedi, makar bio i onak tanki za do 80 km-h.

Link to comment
Share on other sites

Ma koje ubrzanje i potrošnja??? Rezervni kotač sa gumom ima cca 13—14 kg, ako je 15“. Njegov nedostatak se zasigurno neće osjetiti. Prije par dana prijatelj je daleko od kuće u večernjim satima prerezao gumu dok se je na uskoj cesti sklanjao u zavoju od nadolazećeg vozila. Set za reparaturu nije mu ni malo pomogao. Bio je osuđen na milost prolaznika, koji ga je spojio sa lokalnim mehaničarom, koji je pak pronašao dvije čelave gume da mu proda i montira... da ne govorim koliko ga je to koštalo. Da je imao rezervni kotač, za 10 min bi nastavio vožnju

Link to comment
Share on other sites

Stvara veliki otpor zraka ispod podnice. Bez rezervnog kotača ima bolje ležanje u krivini, zbog daunforsa.

Link to comment
Share on other sites

Ma koje ubrzanje i potrošnja??? Rezervni kotač sa gumom ima cca 13—14 kg, ako je 15“. Njegov nedostatak se zasigurno neće osjetiti. Prije par dana prijatelj je daleko od kuće u večernjim satima prerezao gumu dok se je na uskoj cesti sklanjao u zavoju od nadolazećeg vozila. Set za reparaturu nije mu ni malo pomogao. Bio je osuđen na milost prolaznika, koji ga je spojio sa lokalnim mehaničarom, koji je pak pronašao dvije čelave gume da mu proda i montira... da ne govorim koliko ga je to koštalo. Da je imao rezervni kotač, za 10 min bi nastavio vožnju

Ooooo daaaa, to kuže iskusniji...

Nikad nisam volio te repair kitove. Eventualno imati mali kompresorić u gepeku nije loše.

Meni su na Hvaru probušili bočnicu, trebam li uopće pisati što bi bilo i kakav trošak bi bio da nisam imao rezervnu....

Link to comment
Share on other sites

Ma koje ubrzanje i potrošnja??? Rezervni kotač sa gumom ima cca 13—14 kg, ako je 15“. Njegov nedostatak se zasigurno neće osjetiti. Prije par dana prijatelj je daleko od kuće u večernjim satima prerezao gumu dok se je na uskoj cesti sklanjao u zavoju od nadolazećeg vozila. Set za reparaturu nije mu ni malo pomogao. Bio je osuđen na milost prolaznika, koji ga je spojio sa lokalnim mehaničarom, koji je pak pronašao dvije čelave gume da mu proda i montira... da ne govorim koliko ga je to koštalo. Da je imao rezervni kotač, za 10 min bi nastavio vožnju

Ako mu je prodao i namontirao 2 gume, kao sto kazes, onda se ni s jedmom rezervnom nebi usrecio

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 gume neki montiraju na osovinu jer bi po pravilu trebale biti iste. To također iskusnjare znaju.

Mislim da filozofirati oko toga dali je rezervna guma u gepeku dobra ili ne spada u domenu ispuštanja metana u toploj sobi ispred pc-a.

Jedna od največih mana bojlera aka plina u gepeku je baš to kej nemaš gde sa rezervom (najčešće).

Link to comment
Share on other sites

Glupost. Imaš malu bebu u autu i još jedno dijete, čekaš pomoć na cesti koja će ti kako točno pomoći u ponoć npr 200 km od kuće??? Zar ti budu na licu mjesta montirali gumu???

U istoj situaciji, fino staviš rezervni kotač i nastaviš put, poštediš malo dijete plača

Link to comment
Share on other sites

2 gume neki montiraju na osovinu jer bi po pravilu trebale biti iste. To također iskusnjare znaju.

Mislim da filozofirati oko toga dali je rezervna guma u gepeku dobra ili ne spada u domenu ispuštanja metana u toploj sobi ispred pc-a.

Jedna od največih mana bojlera aka plina u gepeku je baš to kej nemaš gde sa rezervom (najčešće).

vidim da se ne kuži moj komentar. 

Referiram na do da mu je prodao i montirao dvije gume, znači da su se obje rasparale i rezervna nebi ništa pomogla. Obje gume su bile ćelave tako da je izlišno govoriti da je drugu montirao da budu iste (tj. isto loše), nego je to napravio jer je i druga bila u banani. Ionako su obje privremeno rješenje dok dođe doma i kupi barem 2 nove gume.

Naravno da rezervna guma ima svoju prednost. Imaju i rezervne bobine, rezervni filter nafte, možda i cijela prikolica rezervnih dijelova, ali ipak ju nitko ne vozi.

Veća je vjerojatnost kod Renaulta da će riknuti koja bobina nego da se probuši guma.

Btw, šta dijete zna što je probušena guma. Možde ta dva sata odspavati, a može i plakati. Nije da po defaultu djeca plaču čim osjete pad tlaka u gumi.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Glupi komentari. 

Prodao mu je dvije gume jer je jedino tako htio prodati, nije htio raspariti truleks gume, koje je frend idućeg dana maknuo sa auta. Taj ga je sport koštao cca 400 kn, 300 kn za dvije stare 225/50 17 gume i 80 kn montaža i balans, u kasnim večernjim satima usred Hrvatskog zagorja. Koliko bi ga koštalo da je imao npr. rezervni kotač???

Link to comment
Share on other sites

To si trebao odmah reći. Onda je stvar drugačija.

Jasno da je dobro imati rezervnu gumu, ako postoji mjesto za nju. Uvijek sam ju imao. Sve do nedavno kad sam ugradio plin. Maknuo je u šupu, ne da mi se da zauzima pola gepeka pa što bude da bude

Link to comment
Share on other sites

Clio 197 nema rezervu ali kad idem na neki dalji put stavim jednu zimsku u prtljaznik, ako stane [emoji3]

Jeli ti ikad zatrebala?

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

To si trebao odmah reći. Onda je stvar drugačija.

Jasno da je dobro imati rezervnu gumu, ako postoji mjesto za nju. Uvijek sam ju imao. Sve do nedavno kad sam ugradio plin. Maknuo je u šupu, ne da mi se da zauzima pola gepeka pa što bude da bude

Pa naravno da postoji mjesto za nju. Mene nekad ljuti to naše hrvatsko filozofiranje oko nečega što je pod dobar dan. 

Link to comment
Share on other sites

Vi ste cijelu priču ispričali oko rezervnog kotača samo ne zašto se čovjeku labavo drži :-)

Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.