Jump to content

Kompresor klime


Darkside

Recommended Posts

Prdno kompresor. Lezaj ronda uplasio sam se da nije nesto na zupcastom

Uglavnom 1.9dci dali je itko radio reparaciju i koliko para?

Gledao sam novi kosta 2600kn.

Link to comment
Share on other sites

obično postaje glasniji kad nestane plina, da nije ta, blaža varijanta (po novčanik)?

Link to comment
Share on other sites

samo pazi, Siluxovci puno griješe u zadnje vrijeme. Mislim da je Usrmatre mijenjao nedavno kompresor

Link to comment
Share on other sites

Evo javljam se. :)

Ovako, ja nisam reparirao kompresor i ne znam koliko to košta. Kupio sam novi (Delphi s Renaultovim oznakama negdje na njemačkom ebay-u za 2300 Kn s dostavom) te ga sam ugradio. Kompresor dođe napunjen uljem i potrebno ga je samo ugraditi te sustav napuniti plinom. Ono što je problematično je činjenica da poslije takvih kvarova (kad rikne ležaj u kompresoru, ili klipić, ili nešto drugo) metalna špena završi unutar sustava i ako se promjeni samo kompresor isti može brzo otkazati poslušnost zbog spomenute metalne špene u sustavu. Da bi to izbjegao ja sam još promijenio: orifikovu cijev/ekspanzijski ventil, sušač (dehidrator), brtve te sam isprao cijeli sustav koliko sam mogao (sredstvom za čišćenje kočnica). Sad radi uredno i bez trzanja, ili bilo kakve buke i vibracija (prije je kompresor puno više opterećivao motor i čuo se u vožnji). Delphi V5 kompresori su poznati po curenju ulja/plina na samom tijelu kompresora. U cijeli sustav ide 265 ml ulja i 650 g plina.

U Silux-u nemoj ni slučajno kupovati jer će ti poslati krivi kompresor.

P.S. Ja sam mijenjao kompresor zbog identičnog kvara koji ti sad imaš.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Pročitaj Renault-ov broj na kompresoru:

Kompresor na mom autu je imao brojeve 7711134454 i 8200021822

Ako je to taj kompresor (Delphi V5) jer se razlikuju po dužini remenice i broju kanala, onda je to ovaj:

https://www.ebay.de/itm/Klimakompressor-RENAULT-Laguna-7711134454/162734477458?hash=item25e3bb1092:g:mlQAAOSwEUVZZIOW

305 Eura s dostavom cca 2300Kn.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ja znam da je jedan moj kupio preko ebaya kompresor marke NISSENS. Sa postarinom ispod 2000kn (1800kn mislim). Mislim da je o istom vozilu rijec. Al je on gleda na ebay.co.uk

Link to comment
Share on other sites

Cijena varira ovisno o marki i tipu kompresora. Ovdje je riječ o OEM kompresoru (Delphi V5) s renaultovom oznakom (iako ne piše na linku). Također, neki kompresori nemaju na sebi regulator tako da je potrebno dokupiti ga, ili prebaciti stari.

Meni je došao ovakvi samo novi.

https://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Laguna-II-2001-2007-1-9-DCI-A-C-Compressor-Pump-8200421410/122896721180?hash=item1c9d37251c:g:1XcAAOSwNWxaJxYs

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Evo ovako je bilo: kada mi je otišao kompresor ja sam u želji da prođem jeftinije naručio polovni iz Engleske. Srećom nisam ga puno platio (cca 300 Kn s poštarinom), naručio sam još i sušač (200 kn), orifikovu cijev (20 kn) i ulje (PAG 150) oko 100 Kn. Kad sam sve rastavio našao sam metalnu špenu na orifikovoj cijevi te očistio sve i stavio taj kompresor te napunio plin (250 kn). Nakon toga kompresor je ispustio plin i ulje za cca 2,5 mjeseca. Poučen prethodnim iskustvom odlučio sam trajno riješiti problem te kupio novi kompresor+novi sušač (jel sam ponovo našao malo metalne špene na orifikovoj cijevi - vrlo malo ali je bilo) + novu orifikovu cijev. Ulja sam imao od prošli put + bilo je u kompresoru, sve ponovo isprano i očišćeno te sve montirano natrag. Punjenje bilo skoro 300 Kn jel je plin u međuvremenu poskupio, a ja skoro dobio živčani slom. Sad je sve i više nego dobro, ali i dobri novci su bili u igri. Rad ne računam jel sam sve radio sam osim punjenja klime. Alternativa ne mijenjanju sušača, orifikove cijevi i ispiranju sustava kad se na situ pronađe špena je izmjena kondenzatora, isparivača i svih cjevovoda a za to nemam novaca a ni živaca.

može li Lageros nabaviti OEM po sličnim cijenama?

NE znam trebalo bi ga priupitati.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Uh skup put do kraja. Ja se nadam nekakvoj reparaciji iako mislim da je kod mene orisao samo lezaj jer ronda. Kad upalim klimu nista se ne desava.

Link to comment
Share on other sites

Neće ni reparacija biti jeftina jer se moraju mijenjati sve brtve +ležaj (ako je on otišao). Također, bit će špene i to zahtjeva čišćenje cijelog sustava ako ne želiš da ti i taj reparirani vrlo brzo ode u vječna lovišta.

Link to comment
Share on other sites

Ako strada ležaj sitna špena može potjecati od unutarnje strane ležaja, a i kad ode ležaj osovina nije u balansu i dijelovi se pojačano habaju i otud špena. Ja sam imao identičan kvar (kad bi upalio kompresor isti bi normalno startao, ali se čuo kao da s motorom nešto nije u redu) i na kraju je bilo dosta opiljaka na orifikovoj cijevi (tamo postoji sito na kojemu se sakuplja špena). Kad god kompresor tako prolupa/prozviždi ima metala na situ. Kako misliš promijeniti ležaj na kompresoru bez da ga rastaviš?

http://autoacforum.com/messageview.cfm?catid=20&threadid=21972

U većini slučajeva stradaju i klipići.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ok hvala na pojašnjenju. Odvezo sam auto do mehaničara, čekam da mi javi što se točno dogodilo.

Link to comment
Share on other sites

Riješio stvar. Ipak na kraju krivi zaključak. Bio je ipak ležaj na alternatoru. Riješio problem za 500kn. Sreća moja :yeah:.

Kako je na prvi mah mehaničar zaključio da je klima to me je potaknulo da napravim servis na njoj.

Znam da cindrić ima akcije u proljeće. Pod servisom smatram čišćenje, dezinfekcija, nadopunjavanje sustava  zamjena ulja u kompresoru.

Link to comment
Share on other sites

Eto vidiš dijagnoza mora biti točna. Ovako bi mijenjao kompresor (odnosno bacio novce) bez veze. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.