Jump to content

čeljust i automatska ručna


skin

Recommended Posts

Grand Scenic 3.

Greška: Check parking break.

Ponekad bi mi se desilo da ručna ne ulovi iz prve.

Sad se to češće dešava i upalila se greška: Check parking break.

Dijagnostika je rekla da se radi o čeljusti, tj. kočionim klještima.

Skinuo kotač i stvarno se cilindar ne vraća nazad. Međutim, desi se da ni ne čujem automatsku ručnu da radi. Možda je stvar u kontaktu a možda je taj mehanizam zatajio.

Mislio sam sam mijenjati gumice na cilindru ali to nema smisla dok se ne vidi stanje elektronike.

Moje pitanje je: kako radi taj cilindar? Koliko shvaćam on pritišće pakne na disk prilikom kočenja nogom a i kod paljenja ručne. Kako ta dva sustava rade na istom cilindru??

Da li reparcija klješta uključuje i popravak ovog dijela elektronike ili samo dio gumice oko cilindra?

Link to comment
Share on other sites

Na klijestima imas montiran motor koji preko zupcanika pokrece mehanizam unutar klijesta. Moze se naruciti samo motor. Motor se moze razmontirati, imas na njemu 2 torx vijka. Kad se razmontira, onda vratis klip mehanicki kao i na obicnim klijestima. Moguce da je neko mijenjao plocice, a nije preko dijagnostike vratio klipove, pa je zupcanik dobio ili slicno. Inace, mogu se klipovi vratiti i bez dijagnostike. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.