Jump to content

Opremanje garaže dizalicom


Mladen

Recommended Posts

Potaknut projektima i svemu onome sto nam uvijek treba za "šarafljenje" po našim autima,uglavnom kad se time bavimo kao hobijem,više manje se uvijek nalazi potreba za "manjom" dizalicom.Ako hoceš felge zamijeniti ili kočnice ili ulje kao i jos neke "sitnice" treba ti neka dizalica.

Sad sam našao neke slike kako bi to kod sebe složio pa imam pitanje ako nekoga znate koga bi preporučili ili da znate koga da prodaje iste ili slične ovima na slici ili cisto ako imate kakve zanimljive fotke sa neta koje se doticu ove teme...DSC_1112.jpgDSC_1162.jpg

Link to comment
Share on other sites

Možeš staviti škarastu dizalicu ukopanu u pod. Ima na Lincos-ovoj stranici nekih dizalica.
Osobno, mislim da je najbolja solucija dvostupna dizalica jer imaš bolji pristup cjelokupnom podvozju i lakše je manevrirati oko auta.

Link to comment
Share on other sites

U kojem se rasponu cijena kreću te dvostupne i kakva priprema mora biti, mislim na debljinu betonske ploče i/ili armaturu...?

Link to comment
Share on other sites

To je hobi "dizalica" :dobroje: nebi smjela kostati nesto puno ako ima kod nas za nabaviti?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam gledo te hobi dizalice i dosta su skupe, a ne dignu auto skoro nis... Skarasta dizalica je skupa ko sam vrag, nju vulkanizeri cesto koriste. Dvostupna dizalica je isto tako skupa i za nju treba imati adekvatan prostor, al to je za mehancare ne znam sta ce ti to za hobi sarafanje jedino ak te lova svrbi... Najbolja opcija je napraviti rupu, sloziti rasvjetu unutra i to je to, imas dosta dobar pregled ispod auta, a ne kosta puno samo uzme vremena dok se to napravi sve kak spada. Eventualno mozes napravit rampu kao ovi slovaci, zgodno izgleda:

ili ovo:

Link to comment
Share on other sites

2h za stavit auto na tu rampu :)

ma ovo je fakat smiješno, nebi baš bio ispod toga duže vremena :)

Link to comment
Share on other sites

Mađari su bolji [emoji6]

U svakom slucaju je ta plava rampa bolja al to su samo alternative, ispod te rampe moras cucat dok u rupi mozes stajat normlano tako da je rupa definitivno najbolja opcija kada pricamo o hobi sarafanju.
Link to comment
Share on other sites

da rupa je bolja ako ima prostora za kopanje...

najbolja je profi autodizalica dvostupna ali i najskuplja opcija naravno

najjeftinije je dignuti auto običnom autodizalicom osigurati ciglama i podvući se pod auto :hahahe:

Link to comment
Share on other sites

bilo nedavno u novinama, iz rupe vario nešto autogeno na autu, izbio požar, nikog nije bilo u blizini...Što mislite dali bi ostao živ da je imao rampu umjesto faken rupe?

Link to comment
Share on other sites

To je jedan slucaj na milijun. Ljudi svakodnevno ginu na cesti ni krivi ni duzni i sta sad znaci da se vise nitko nebi trebao voziti autom.

Link to comment
Share on other sites

Imam ja rupu i koristim ju godinama. Dugačka je 3.5m i problem je ako trebam raditi nešto naprijed i nazad iako je to rijetko, više to trebam za kontrolu stanja podvozja. Dok sam bio mlađi znao sam ostaviti auto u leru pa ga vući iznad rupe, ali s godinama sam shvatio da to nije mudro i da ne mogu nikuda izaći ako nešto krene krivo. Sad ostavljam uvijek izlaz iz rupe slobodan i ako trebam nešto pogledati na kontra strani, okrenem auto za 180° pa navezem.

Rupa nije baš dobra ako treba mijenjati ovjes. Onda svejedno trebam dizalicu, a ako se spuštam u rupu dodatno moram osigurati auto.

Link to comment
Share on other sites

Sve se vrti oko rupe, kakogod okreneš :D
Šalu na stranu, meni je meho pričao da ni ove dvostupne nisu baš bezgrešne jer je njemu jedno popustio mehanizam i auto je jednostavno pao na pod, nisam ubrao detalje. A zna biti i slučaj da mehanizam zaglavi u smislu da ga ne može pokrenuti E-motor nego onda moraš sam "na žgance".

Link to comment
Share on other sites

Vjerujem da nijedan renomirani proizvođač ne prodaje dizalice sa kojih auti padaju. Postoje sustavi koji sprečavaju baš to, inače bi na tužbama izgubili čudo novaca.
Isto kao što auto moraš spustiti "na žgance" u slučaju nestanka struje, tako ga spustiš i kad rikne vitalni dio dizalice. Kvarovi se događaju.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.