Jump to content

Laguna MK2PH1 1.9dci Turbo/VNT


Maxy911

Recommended Posts

Pozdrav raja,

imam problem sa autom (Laguna II Ph1 1.9dci 88kW 2002. god.), troši previše (oko 15 l/100km sad) i imam jadno ubrzanje...
Nakon dužeg zezanja (samostalnog) došao sam do zaključka da mi nešto ne valja sa VNT-om od turbine.
Turbinu sam reparirao prije 10 000 km. Provjeravao sam vakuum crijeva i čini mi se da je sve ok sa cijelim sklopom.
Auto kad se gasi aktivira mi se i leptir koji zatvori dotok zraka, provjeravao sam da li dolazi vakuum na N75 ventil i dolazi, tu je sve ok.
Probao sam par puta rukom da pomjerim VNT šipku gore/dole i ide, također kad upalim auto u leru vidim da mi se VNT povuče skroz gore do kraja, a na dodavanje gasa u leru reaguje jako malo, svega 2-3 mm kretanja.

Sa autom se može "nabiti" relativno normalna brzina, rev na 3500-4000 obrtaja u leru ali nema baš dobar odziv (pogotov ne kad se auto kreće)
Imam problem sa mi na određenim brzinama (uglavnom kad pređem 100km/h) izbacuje "Check injection"; spajao sam na univerzalnu dijagnostiku i vidio da imam overboost!
Skontao sam ovo: kada pomjeram VNT šipku, podignem je gore rukom, pustim je i ona se vrati dole (kad je auto ugašeno), ali ne vrati se skroz, tačnije ostane nekih 5-6 mm gdje se zaustavi prije kraja, a tih 5-6 mm mogu pomaknuti rukom.

Zanima me vaše mišljenje:
    1. Da li zbog nepravilnog rada ovog cijelog sklopa auto može ovoliko trošiti i imati slabo ubrzanje?
    2. Da li mi je neispravan neki od sklopova (N75 možda? MAP senzor očigledno reaguje jer me prebaci u Safe Mode čim se overboost desi)
    3. Da li je moguće da su mi već nakon 10 000km krilca VNT-a unutar turbine zakovala negdje?
    
Ostao sam bez ideja šta više da radim...Probao sam razraditi ovaj cijeli sklop tako što sam rukom par puta gore dole mrdao ali ništa...
Također, imam osjećaj da mi je nakon reparacije "profesionalac" od majstora naštelovao VNT tako da turbina idrži garanciju ali da se vuče kao stara baba...
Na šarafu za štelovanje držine VNT-a sam zatekao neku smjesu kojom je zalio područje okolo, a znam da inače fabrika stavi malo boje na to mjesto...

Šta mi je činiti? Svi prijedlozi su dobrodošli (ukoliko je moguće da nešto uradim ja sam, jer nemam namjeru da idem više ovim majstorima u blizini jer očigledno nema niko normalan)

 

U prilogu slika VNT-a...


Hvala unaprijed

20180124_002139.png

Link to comment
Share on other sites

Uhh..

Di krenut od cega krenut...

Ja bi prvo provjerio kao prvo EGR dal radi. Ako ne radi ce cadjit previse.

Drugo sto mozes je skinut katalizator s turba. S ostatka spuha nemoras. Napuniti s onim pjenom za ciscenje rerni i pustiti tako sat i pol dva. U medjuvremenu slobodno vrati kat gore. Malo rukom mrdaj vnt i nako toga upali auto.

Akoto ne pomogne turbo dolje i na garanciju

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Akose odlucis ja ti imam komplet ispusni dio kucista u savrsenom stanju. Nove lopatice. Turbo je stradao iz drugog razloga nakon 30oookm looatice su bile nove..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Uhh..

Di krenut od cega krenut...

Ja bi prvo provjerio kao prvo EGR dal radi. Ako ne radi ce cadjit previse.

Drugo sto mozes je skinut katalizator s turba. S ostatka spuha nemoras. Napuniti s onim pjenom za ciscenje rerni i pustiti tako sat i pol dva. U medjuvremenu slobodno vrati kat gore. Malo rukom mrdaj vnt i nako toga upali auto.

 

Akoto ne pomogne turbo dolje i na garanciju

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Akose odlucis ja ti imam komplet ispusni dio kucista u savrsenom stanju. Nove lopatice. Turbo je stradao iz drugog razloga nakon 30oookm looatice su bile nove..

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Hvala na odgovoru :D

EGR sam skoro novi stavio, očistio usisnu granu usput. Katalizator nemam, davno izvađen kompletan...

Izgleda da mi ne gine ponovo reparacija turbine (ili makar čišćenje), a živo me zanima koliko će me to zadovoljstvo koštat...

Koliko mislite da ovakav neispravan sklop može utjecati na ovakvu ogromnu potrošnju ?

Link to comment
Share on other sites

Moze itekako. Probaj ovo s ciscenjem. Skini kat s turba. Ili tijelo katalizatora ako nema saca nebitno je :) i napuniti s onim kurcem za cistit pecnice. To bi trebalo ocistiti. Akone nazad na garanciju.. Ako nemas garanciju ja bih ae zapitao kome sam dao da radi reparaciju.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da ti zapinje vnt prsten na turbinskom dijelu turbopuhala, ili je pneumatski ventil u banani. U svakom slučaju VNT može uzrokovati simptome koje navodiš. Bilo bi dobro skinuti turbopuhalo (znam da je malo zahebano, ali to je jedini način da se postavi točna dijagnoza s obzirom da pišeš da vakuuma ima i da elektromagnetni ventil radi kako treb). Također, prije skidanja turbopuhala bilo bi poželjno CLIP-om provjeriti tlakove prednabijanja u određenim režimima rada motora.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.