Jump to content

1.5dCi 68ks remap?


Display

Recommended Posts

Prijatelj ima Clia II sa 1.5dci 68ks motorom i zanima ga kako ovaj motor podnosi remap?

Ima li netko iskustva sa time, hvala na informacijama!

Edited by Display
Link to comment
Share on other sites

Ja san napravio remap na 1.5 dci koji ima original 110 ks i malo sam bio skeptičan u početku, ali sada sam zadovoljan, auto  se ponaša dosta bolje a potrošnja je čak nešto manja.

 

Lp

Link to comment
Share on other sites

Jako puno ljudi na ovom forumu je radilo remap, i mislim da su svi zadovoljni. Nisam čuo nikoga do sad da se žali. 20-ak konja u prosjeku dobiješ bez straha za trajnost motora i sl..

Link to comment
Share on other sites

znači ukoliko se napravi remap leteći ležajevi brže odlaze?

Link to comment
Share on other sites

pa logika ti tako kaže.. ako je 25-30% veći potisak na klipove, veći moment na klipnjače i ležaje, skraćuje im se životni vijek..

na par ks ne, al sa 70 na 90 ks je dosta veće naprezanje..

možda za najslabije motore imaju najslabije ležaje, makar možda imaju iste, no tko će ih znati.. svako "friziranje" motora donosi smanjenu trajnost. nemora biti značajna, ali je smanjena..

Link to comment
Share on other sites

Ne. Zapravo im se produljuje vijek hahha. Sve na moyoru se brze trosi kad je pod vecim opterecenjem.. Sto je logicno..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pa logika ti tako kaže.. ako je 25-30% veći potisak na klipove, veći moment na klipnjače i ležaje, skraćuje im se životni vijek..

na par ks ne, al sa 70 na 90 ks je dosta veće naprezanje..

možda za najslabije motore imaju najslabije ležaje, makar možda imaju iste, no tko će ih znati.. svako "friziranje" motora donosi smanjenu trajnost. nemora biti značajna, ali je smanjena..

Ako povećanje od 20-30% raspodijeliš na 4 klipa, ne ispadne neko veliko naprezanje... :nezna:

 A i neće cijelo vrijeme koristiti svih 90 konja.

Link to comment
Share on other sites

Pa svaki klip je 20% vise opterecen haha ne 5% :D ako rasporedis 20% i da jasno da ne koristi stalno tu snagu ;) al da je pojacano trosenje motora kad se koristi ta snaga je jasno da da. Al evo moj motor je vec 20ooo km na preko 100% vecoj snazi.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da malo mi je kriva matematika :D hahaha

Ali da, poanta mi je bila da nije to neko veliko opterećenje da bi značajno utjecalo na trajnost motora kod normalne eksploatacije :) 

 

Link to comment
Share on other sites

moje mišljenje je da je svaki motor koji izađe iz tvornice spreman za takve stvari

Link to comment
Share on other sites

da, možeš misliti da je spreman za tuning, ak stvari krepavaju pri normalnoj upotrebi, kak nebi na tuniranom autu..

danas se sve radi tako da bude 10-20% jače od predviđenog. nema više ko nekad u strojarstvu da je materijal 1:1, znači duplo jači. 

tak da ovi koji tuniraju mašine trebali bi malo bolje održavati motore, bolje ulje, češća zamjena, famozno preventivno mijenjanje letećih.. vozio sam tunirane aute prije, a da sad imam turbaka i ja bih ga chipirao i to maksimalno ;-)

Link to comment
Share on other sites

Ivan, makar bi ti trebao znati da su specifikacije za 98% uzoraka, i da ako je npr vlacna cvrstoca specifirana na 235MPa da to znaci da ce minimum 98% uzoraka izdrzat to naprezanje, al ce nor 300MPa izdrzat njih 90%, a 400MPa ce izdrzat njih recimo 50%..

Znaci minimum 50% njih ce izdrzat 100% vece opterecenje :D (brojevi su pomalo iz glave al nisu daleko od istine, i zahvaljujuci tome zapravo tolko stvari i ne puca u ovom svijetu minimiziranja svega. (Vecina inzenjera koja izadje s faksa nije nikad cula za ovo napisano pa u najgorem slucaju dizajniraju tek da nepukne)

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma to se cita u udjbenicima. Relnost je drukcija. Pogotovo na skupim materijalima. Mislis da su opruge na amortizerima napravljene duplo jace nego treba? Onda nikad nijedna nebi pukla. Hehe. Da ides ispitivati tvrdocu bijele kovine, koristene na kliznim lezajima zahtjevana vrijednost je npr 80 HB a oni naprave 100 HB. Itd..

Link to comment
Share on other sites

Ma ide remap samo promjeni obavezno leteče, jer su jače leteče počeli ugrađivati posle 2010 godine. Kolega s posla svojeg megane dao remap nema nikakvih problema. Auto ljepše i uglađenije radi a troši isto . Motor je bio 90ks sad je 110ks

Edited by Matija_vz
Link to comment
Share on other sites

to sam i spomenuo ko najosnovnije, leteće ležaje.. ak auto ima 20 000km ne treba al ak ima dosta km, onda bih i ja to zamijenio da ne prosviraju..

Link to comment
Share on other sites

Samo radi remap, ak te svrbi u djepu mjenjaj i letece preventivno... tu temu smo stosvadesetsedam put absolvirali. Clio 1.5 dci 82ks (2004) dignut na 100+ (dok je jos bio mlad, nekih 30tis km), mjenjano ulje svakih 20-30 tis km i danas juri i papa za dorucak sve "obicne" clitace. Leteci su bili mjenjani na 240 tis kad i kuplung koji je pocel klizit.... izdrzali bi ti leteci jos jedno duze vrijeme bez panike... cesto je bil posteno proluftan.

Link to comment
Share on other sites

Čitam ovo i zapitamo se. Da li se stvarno motor od 68ks može doći na 88ks samo sa promjenom mape? Mislim to je 30% povećanje snage... I da prilikom tolikog povecanja ništa motoru i prijenosu neće biti? Da je 10-15% shvatio bih ali 30%

Link to comment
Share on other sites

Moremo se tak ili pitati i zivit s malo konja ili probati... sva sreca pa imamo di citati iskustva i konzultirati se s onima koji su preuzeli taj "rizik" :zubo: 

Link to comment
Share on other sites

Sve se moze jednom. Ali npr izvozen stari 1.5 dci sa 68 ks u nekom cliu iz 2003. Sa 200000 km ja osobno nebi dizao na 90 ks bez dodatnih provjera ili zamjena dijelova pri kraju. S tim ak tuniram onda cu ga i ganjat zesce, jel tak..

Ili tuniraj pa se vozi ko prije a ako treba pretjecat, moment je veci i ide bolje..

Sve ostalo je fuseraj..

Link to comment
Share on other sites

primjera radi, Hondini motori 1.4 75ks i 90ks su potpuno isti, razlika je samo u dihtungu glave. Zato se popularno to naziva dihtung tuning.

Ali da, sve ovisi o stanju i održavanju motora kojeg ideš tunirat/mapirat. U krajnjoj liniji, možeš saznati stanje motora nakon mapiranja, vrlo brzo :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.