Jump to content

Clio 1.6 16v gt


clio7774

Recommended Posts

Pozdrav ekipi

Razmisljam o kupnji navedenog clia,pa me zanimaju iskustva ljudi koji su ga imali i mane istog ako ih ima

Unaprijed hvala

Link to comment
Share on other sites

Ja ga imam sad nekih par mjeseci pa mogu napasit neke svoje pocetne dojmove. Auto se super vozi, meni je nakon 206ice kao da sam sjeo u avion, zavoje prolazi puno lakse i s manje drame. Nadalje, motor je odlican, radi tiho i mirno kad se normalno vozis, ali opet sa tih skoro 130konja moze fino potegnut, samo naravno kao i svaki atmo benzinac nema onaj sus automobila s turbom nego ga se mora razvrtit. Inace je izolacija auta dosta dobra, moze se i ugodno putovat na autocesti te mu 130kmh nije problem za drzat, samo sto je mijenjac dosta kratak pa je na viskom okretajima. Od nekih mana bi zasad naveo da je nesto neudobniji, to jest tvrdi, pogotovo na ljetnim niskoprofilnim 16icama, ali to vraca u voznim svojstvima i nije preneudoban za svakodnevnu voznju. Druga mana je potrosnja, u mojem rezimu voznje mi je prosjek oko 11l sto je dosta puno, mada moji uvjeti voznje su bas losi, puno kratkih relacija i gradskih guzvi. Vjerujem da se u nekim normalnijim uvjetima moze drzat oko 10l. Od problema koje sam dosad imao je jedino klasicna mana tih 1.6 motora, a to je remenica bregasta. Ako te jos sto konkretno zanima pitaj.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav

Sto se tice tvrdoce i potrosnje to je sve ocekivano za takav auto i taj motor,bitno da nema nekih vecih problema

U svakom slucaju hvala za info

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav

Sto se tice tvrdoce i potrosnje to je sve ocekivano za takav auto i taj motor,bitno da nema nekih vecih problema

U svakom slucaju hvala za info

Eto ja zasad u tih par mjeseci sto ga imam nikakvih problema osim te nesretne remenice nisam imao.

Bivsi vlasnik mi je pricao da je on imao nekih problema da je pod garancijom morao biti napravljen uranjeni veliki servis te je jedna bobina bila zamijenjena jer je prokapalo crijevo tekucinu za stakla pa ju je to shebalo. Al kazem, to je sve rijeseno u garanciji pa vjerujem da oko tih stvari nemas brige.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pitanje za ekipu sa foruma, da li taj motor ima hidro podizače ventila koje onda posljedično ne treba štelati za razliku od onih na 1.6. 8v  ?  Hvala

Link to comment
Share on other sites

Ja ga imam sad nekih par mjeseci pa mogu napasit neke svoje pocetne dojmove. Auto se super vozi, meni je nakon 206ice kao da sam sjeo u avion, zavoje prolazi puno lakse i s manje drame. Nadalje, motor je odlican, radi tiho i mirno kad se normalno vozis, ali opet sa tih skoro 130konja moze fino potegnut, samo naravno kao i svaki atmo benzinac nema onaj sus automobila s turbom nego ga se mora razvrtit. Inace je izolacija auta dosta dobra, moze se i ugodno putovat na autocesti te mu 130kmh nije problem za drzat, samo sto je mijenjac dosta kratak pa je na viskom okretajima. Od nekih mana bi zasad naveo da je nesto neudobniji, to jest tvrdi, pogotovo na ljetnim niskoprofilnim 16icama, ali to vraca u voznim svojstvima i nije preneudoban za svakodnevnu voznju. Druga mana je potrosnja, u mojem rezimu voznje mi je prosjek oko 11l sto je dosta puno, mada moji uvjeti voznje su bas losi, puno kratkih relacija i gradskih guzvi. Vjerujem da se u nekim normalnijim uvjetima moze drzat oko 10l. Od problema koje sam dosad imao je jedino klasicna mana tih 1.6 motora, a to je remenica bregasta. Ako te jos sto konkretno zanima pitaj.

Odakle sad 130 ks, zar je postojao takav motor iz 2011 ?

Link to comment
Share on other sites

Samo klio je pretpostavljam dosta tezi od twinga tako da ga stvarno treba vrtit.

Jel i klio gt ima dobar ovjes ili je blizi obicnom? 

Edited by El.komandante
Link to comment
Share on other sites

Samo klio je pretpostavljam dosta tezi od twinga tako da ga stvarno treba vrtit.

Jel i klio gt ima dobar ovjes ili je blizi obicnom? 

Da, dosta ga treba vrtit, malo je mrtav u nizim okretajima.

Meni je dobar ovjes, ali to uzmi s rezervom jer inace nisam bas naviknut na bilo kakve "sportskije" ovjese.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.