Jump to content

Raznolika kratka pitanja


Tanatos

Recommended Posts

Radi lokalnih tokara, jako razmišljam nabaviti maći (mali) tokarski stroj da si mogu izrađivati ovakve gluposti. 

Mislim da sam ti dovoljno rekao kakva je situacija sa toka tima lokalno. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Lokalnih bilo čega koji su majstori za bilo što. Krečenje (pituranje, bojanje zidova) ti je 5-7 eura po kvadratu pa ti gledaj i uči na faksu.

Link to comment
Share on other sites

Faks (je za vecinu) najveca moderna laz stvorena kako bi se smanjio natalitet (trosile plodne godine zena i stvarao pritisak na zaposljavanje / karijeru), povecalo zaduzivane (cak i kod nas, jer u najmanju ruku ostajes na teretu roditelja) ... Pogotovo razne socijalne "nauke"... Na za to su krivi nasi roditelji i generacije prije njih..

Stvorila se stigma i bila je sramota ic u strukovne srednje ( ili da ti dijete ide u strukovnu) skole jer u najmanju ruku bio smatran glupim, ili pak " nastavnici" u osnovnoj skoli koji su nas "usmeravali"...

Jbt nikad necu zaboraviti razocarenje profesora kad smo pricali ko bi koju srednju i na gimnaziju su se vlazili, i onda ja rekao za keramicara ili kuhara.. (Na koncu bisam ni jedno od ta dva jer su te god bili na madjarskom, a nije mi se gubila godina pa sam isao za drugim sta volim a to je ing ...) 

No tolko su isprani mozgovi da je danas da kad kazes da zelis bilo sta "normalno" radit.... 

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

A što si onda? Ja sam 

Metalurški tehničar-radio u struci

Profesionalni vojnik - bio

Profesionalni vozač- nikad radio- dostava pizze se ne računa? 😂

Pirotehničar - dočekao mirovinu i još radim.  

Edited by dado_sk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, dado_sk said:

A što si onda? Ja sam 

Metalurški tehničar-radio u struci

Profesionalni vojnik - bio

Profesionalni vozač- nikad radio- dostava pizze se ne računa? 😂

Pirotehničar - dočekao mirovinu i još radim.  

srednja. 
Masinski tehnicar za racunarno konstruisanje... ( u sustini su samo uveli racunalno modeliranje uz standardne strukovne predmete masinskog tehnicara )

Pa je zivot imao okrutnu salu gde sam jedva preziveo prometnu i nisam mogao da se nastavim profesionalno bavit jedrenjem, pa sam se posvetio znanju..

s 2000€ sta sam dobio kao odstetu za tu prometnu bjezim u Rijeku i stecem visoko + nalazim posao :) (kompletno samostalan, odbegao od roditelja)

visoko
Mag znanosti Strukturne analize, Mag ing Brodogradnje. 

bio predavac na fakultetu 5 god uz  10 god Senior Strukturni ing i voditelj projekata, pa u Nor Senior Lead strukturni ing, i sad Bridge building equipment designer.  ( S znanjem iz srednje sam vec bio na senior poziciji te predavao na fakultetu diplomski predmet prije nego sam imao i preddiplomski studij zavrsen .D )

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

On 12. 04. 2024. at 21:10, Display said:

Jedno neobično pitanje, što sve može utjecati na tvrdocu ovijesa automobila?

Znaci imam H&R opruge gore i znam da je kruto i auto je takav oduvijek, no u zadnje vrijeme mi se čini kao da je još tvrđi preko poprečnih neravnina i rupa 🫡

Amortizeri su svježi i dobro kontroliraju vozilo, nije bouncy nego jednostavno kao da "udara" preko kratkih rupa i pukotina na cesti. Gume su mi također iste dimenzije kao uvijek i bridgestone turanze sa dosta mekanom bočnicom. Je li moguće da su seleni dotrajali pa da je do toga tvrđe? Inace se fino vozi nema nekih luftova na ovijesu niti zvukova. Možda si umišljam ili su ceste sve gore i gore pa mi se čini da je auto tvrđi.

Amortizeri se s vremenom stvrdnu. Meni je takav bio stari R19 16V. Amortizeri su prolazili na testu sa 50ak posto i niti jedan nije bio loš. Ali su bili dotrajali a auto je bio tvrd. Stavio sam nove Bilstein B6 naprijed i preporod. Taj punoljetni R19 koji je tvornički niži je nakon toga bio udobniji od ovog Clia II kad sam ga kupio 2.5 godine staroga i bolje upijao sve s ceste. Vozio sam ih oba par mjeseci pa sam ziher.

Gume mogu učiniti veliku razliku. Conti PremiumContact koje imam ljeti su dosta tvrde. Osim toga guma upija više sila od udaraca nego cijeli ovjes zajedno. Niski profil gume i udobnost ne idu u istu rečenicu ako nemaš dobar zračni ovjes.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Amortizeri Monroe nisu još ni 30.000km napravili, ne bi po meni trebali "otvrdnuti" tako brzo. Gume također sa dosta mekanom bočnicom Turanze i nisu nizak profil nego 205/55/16 zato mi i je neobično. Vidim da neki prijavljuju da im je eibach samo situno tvrđi nego OEM opruge. Razmišljam si zamjenit opruge za K.A.W koje spuštaju kao i H&R ali su malo mekše. Žalim se na udobnost ali ne bih ga podizao nikada na stock :D

Link to comment
Share on other sites

Bakrena mast izmedu diska i glavcine, da ili ne? Misljenja su podijeljena, osobno mi ima smisla zbog sprjecavanja korzije, ali koliko citam, time se gubi garanacija pa ne znam sto mi je pametnije ciniti.

Link to comment
Share on other sites

Ne, koristi nešto drugo, kao npr. visoko temperaturnu mast.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Imam textar ceratec, jel bi to bilo adekvatno?

Link to comment
Share on other sites

da, ono drži do 1000°C

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ako pogledate sta pise na jednom i drugom videcete da je keramika do 1400-1450°C a bakarna do 1300-1350C...

Ako mu se glavcina tolko zagrije imace mnogo vece glavobolje.. A bakarna je dovlljno viskozna ("gusta") i na 200C da se ne razleti okolo i zasere potencijalno disk..

Mozes slobodno tanko namazati bakarnu, a mozes i keramicku no tolko drzanje je potrebno samo na samim plocicama (koje se griju visesteuko od glavcine)

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam mazao onu zelenu za lezajeve izmedju diska i felge, nikad nis a tad sam auto vozio ko da sutra ne postoji... 

Sta se u ovoj varijanti moze desit? Da te 3 kapi tokom vrtnje udju u ventikacijske kanale diska?

 

Link to comment
Share on other sites

Samo na tanko. Bilo koja mast za kocnice.

Link to comment
Share on other sites

@DCA13 problem je ako podleti na plocice.. (to je vjerojatnije ako je izmedju felge i diska) 

@ivan.martinko, nemoj glumit uvredjenu gospoju.. 

sam sam htio koristiti isti argument kao ti pre neko vrijeme i isao gledat specke pa se iznenadio da i bakarna moze na tolko toplo...

image.thumb.png.19be333bab46d978fd69c9860f8decba.pngimage.thumb.png.9bf8783c0efa7fef67ea5b99dd535d9b.png

 

no npr ona za lezajeve, nikako na kocnice ili blizu vrucih dijelova..

image.thumb.png.76f01a093744a9a7efc652d2d83cabc0.png

 

a one za recimo gumice klizaca celjusti su 

image.thumb.png.32bb2cae52384bb85dd0f2bb98f9f0c5.png

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Razumijem neg kazem, to je toliko mala kolicina da ne vidim nikakav rizik taman da postane tekucina.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I aluminijska mast ide na te temperature.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nije mi se dalo i to SS :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

A koja je dobra za plastiku i cvrčke? :bigl:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nova plastika :D

Link to comment
Share on other sites

Koja je ono shema s bojama antifriza koje se smiju/ne smiju miješati? Konkretno rozi i plavi, s kojim bojama se ne smiju miješati?

Link to comment
Share on other sites

Ako pogledas sastave oba, isti su... 

Jedni su brendirani za jednu grupu vozila, drugi za drugu....

Svi auti imaju alu /sivi ljev dijelove... 

Bezvodni se ne smiju mijesat s onim obicnim. Npr fordof FL22

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.