Jump to content

Novi A6


Brainmind

Recommended Posts

Ma necu ni otvarat video. Ako si običan smrtnik, ovo se ne isplati ni gledat...mogu samo reci jedno, blago liku iz Slavonskog Broda koji je nedavno dobio 26 miljuna kuna...eto

 

Link to comment
Share on other sites

Možda je kolega želio pokazati kako 2 displeja u centralnom dijelu kokpita ne strše i lijepo se uklapaju.

Link to comment
Share on other sites

Kakve veze ova tema ima s Renault forumom?

Nije otvorio u nekom od Renault podforuma tako da ne vidim u cemu je problem.

Link to comment
Share on other sites

Ima općenitih foruma gdje se o navedenoj temi može puno bolje sa više zainteresiranih diskutirati o tom autu nego na Renault forumu.

Čisto osobno gledište, niš drugo

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Verujem da ima foruma gde ima mnogo vise zainteresovanih za mobilne telefone, pa eto, i na ovom forumu postoji tema o njima i gle cuda, ne smeta nikome.

Pretpostavio sam da ima na ovom forumu dosta ljubitelja tehnologija, a ovaj auto obiluje novim tehnologijama.. ali ocigledno kucam na pogresna vrata.. mozete obrisati temu, slobodno.

Link to comment
Share on other sites

Jeste vi svi normalni il koji vam je???

Predstavljaju se drugi auti i vecinu zanima to pogledati.

Sad je problem jer je otvorena tema o novom autu druge firme?

Kaj ste vi? Dodajete sufiks Renault na kraju imena i prezimena kad se upoznajete s nekim? Kaj ne postoji nikaj osim Renaulta i ne smije se spomenuti?

Jer smo na Renault forumu? Pa se ne smije staviti tema o novom Audiju?

Dal vi volite aute il ste zadrti u ovom poluproizvodu? Kog boli ku**c sto postoji Audi ili VW forum?

Covjek Renaultovac koji vozi par firmi, medu njima i Reno i ucestvuje u temama, dijeli iskustva vezana za Reno i ostalo spomene Audi i paljba jer nije na Audi forumu?

Kaj? Da ste vas par na kavi i spomene se Audi bi rekli covjeku da zasuti jer ste vi RKH crew? Ili se to nekako razlikuje od ovog?

Isus mater, strasno.

BTJ na BMW forumu smo otvarali teme za svaki novi Merc, Audi i sve ostalo. Cak i za RS-e. I drkali na kaj se imalo razloga drkat.

Il smo trebali na 10 drugih foruma?

Sad gledam, post zvuci malo nadrkano al stvarno nisam. Al bome sam iznenaden na reakcije.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Upravo to, citam i ja i ne vjerujem.

Brainmind je bas korektan forumas sa hrpom odlicnih postova vezanih za Renault kao i druge marke i otvorio je temu koja bas nicim ne odudara od pravila foruma.

Na forumu postoje razni podforumi na kojima se pise o svemu i svacemu pa ne znam zasto se nebi pisalo i o novom Audiu.

Link to comment
Share on other sites

Zato su se mnogi i distancirali od foruma gdje ljudi,( pojedinci ), vide jedino Renault na ovom svijetu, a zalosno je to sto je ta marka daleko od najbolje. Sam to ljudi ne vide. Na druge marke se gleda kao inferiorne, a pojedinici cim nesto napisu, odmah ih se napada kao kobra. Uglavnom Audi je zvijer, bio i ostao, samo nazalost cijenovno je rezerviran samo za pojedince. 

Link to comment
Share on other sites

Kojeg vraga ste se zapjenili? Više se ne smije ovdje niš reći? je**te, postali smo politički korektni.

Da ne govorim o čitanju sa razumijevanjem. Evo moj post

Ima općenitih foruma gdje se o navedenoj temi može puno bolje sa više zainteresiranih diskutirati o tom autu nego na Renault forumu.

Čisto osobno gledište, niš drugo

Stvarno sam đubre kaj sam preporučio kolegi forume gdje se već naveliko diskutira o tom autu sa ljudima koji imaju hrpu solidnih informacija.

Isto kako nekome tko pita za problem sa masom na zadnjim lampama kod Clia na nekom drugom forumu dam savjet da dođe na ovaj forum.

je**te još malo se ovdje neće niš smjet napisat bez da ti netko oči iskopa

Kolegi Branimiru se ispričavam ako je moju namjeru krivo shvatio.

Link to comment
Share on other sites

Ovo mi je najbolja unutrašnjost kaj sam vidio. Ikad.

3 ekrana + heads up display

Ne znam jedino jel to malo previše ometanja u vožnji i jel treba neki seminar završiti da se to sve savlada :)

Link to comment
Share on other sites

Trebaš bolje škole za A6 nego za Sabor :D

Link to comment
Share on other sites

Strava je auto... stara A6-ica u top opremi je bila avijon... al ovo je sad jos koplje iznad... na Wishlistu :D

 

Link to comment
Share on other sites

Svemirski brod! Sve je na autu kako treba. Šteta šta ćemo ovo gledati samo na Markovom trgu, bar ja..

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

auto je cista perverzija! :D samo za odlikase!

nego, ne daj boze da ti netko mazne mob :D

i kao i kod svih proizovdjaca, cemu ti kvazi ukrasi na ispusima?

Link to comment
Share on other sites

A7 izasao, A8 isto. Ovo je poslednji Audi.

Opcija otkljucavanja/zakljucavanja putem moba je samo mogucnost, ne i obaveza.

"stari" A6C7 (jos uvek aktuelni) je zaista dobro i kvalitetno vozilo, kako Audi navodi, ovo je sasvim novi automobil i nema nikakve dodirne tacke sa novom serijom C8.

Inace, nova serija A6 se oslanja stilski na koncept Prologue, bas kao i A7 i A8. Pocetna cena - ocekivana u Nemackoj je oko 44.000 evra za novi model.

Virtuelni monitor (koji zamenjuje instrumente - brzinomer i obrtomer) je zaista nesto veoma zanimljivo, imao sam prilike da se sa njime dobro upoznam na Passatu B8, pri cemu verujem da je na novom A6C8 par koraka dalje. 

Moguce je birati izmedju 15 boja (na pocetku), aluminijumski naplaci se krecu od 17 inca pa sve do 21 (na prethodniku od 16 do 20). Nadalje, sto se tice farova, xenon je izgubio svoje pristupio i ustupio je mesto serijskim LED farovima. Uz doplatu je moguce dobiti LED Matrix, odnosno, ko zavuce malo dublje ruku u dzep moze poruciti i LED HD Matrix Beam.

Novi A6 startuje u 4 paketa opreme: Basis, Sport design, Design selection i neizbezni S-line. U zavisnosti od paketa, dostupno je i ambijentalno osvetljenje, odnosno Kontur ambijent osvetljenje. Za ozvucenje u top verziji se pobrinu Bang&Olufsen, koje u svakom Audiju zvuci vrhunski (imao sam srecu da uzivam u njihovom zvuku u A8 i Q5 modelima). Zanimljivost predstavljaju svakako i osvetljene kopce pojasa, koje u nocnim uslovima deluju izuzetno efektno. Definitivno, najjaca strana svakog Audija je uz quattro pogon i kvalitet enterijera, kao i ergonomija. 

U pogledu mehanike, zanimljivo je prisustvo upravljanja na obe osovine (do 5 stepeni upravljanja), kao i neizbezni quattro pogon koji je serijski za sve V6 motore. Ulazni motor je dvolitarski TDI sa 204 ks i 400 Nm (oznaka 40 TDI). Sledi V6 TDI sa 231 ks i 500 Nm (45 TDI), dok je za sada top dizel verzija V6 sa 286 ks i 620 Nm (50 TDI). Ocekuje se i bi-turbo dizel iz C7 serije koja je imala 326 ks (340 sa competition paketom). Od benzinaca, samo 3.0 V6 sa zdravih 340 ks  i 500 Nm. Svi V6 modeli su opremljeni 48V elektrosistemom i spadaju u grupu "mild hibrida". 

U pogledu oslanjanja, moguce je birati izmedju 4 razlicita resenja: klasicno sa oprugama i amortizerima (popularnije, "federer"), sportsko oslanjanje koje je nize nekih 20 mm, oslanjanje sa adaptivnim amortizerima i najzad, vazdusno oslanjanje.

Za novi A6C8 se moze reci da je sajam tehnologije, odlicnih motora i fenomenalne zavrsne obrade....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

A iz čega im proizlaze oznake 40, 45, 50 TDI, nisam skužio... ?

I što dođe mild hibrid, da alternator ne opterećuje motor pogonjen gorivom nego "hvata" tek kad motor pogoni inercija vozila?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je okretni moment ako se ne varam?!

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vezano je striktno za snagu u kw. Najslabiji je 25 a najkaci 55 i nakon toga dolazi oznaka da li je dizlo, benzinac ili struja.

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Najslabiji ima 250 kW?

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Ili kako se već to množi da dobiješ snagu, to je bilo pitanje..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.