Jump to content

Izmjena disk pločica


frenchkey

Recommended Posts

Stare pločice imaju još dosta mesa.....a kad bakrena mast dođe na disk ode french u .........

Link to comment
Share on other sites

Da sam znao da imaju još ovoliko mesa ne bi ih mijenjao. Frend koji mi je prodao auto kaže da su mu njegovi majstori u firmi na 130 tkm rekli da treba uskoro pločice mijenjati. Meni ga je prodao sa 138 tkm, sad ima 162 tkm. Valjda im je na pameti bila samo zarada.

Što se tiče podmazivnja tri masti su bile u opticaju, litijeva, grafitna i bakrena. Svaka na svoje mjesto. Otokareni rubovi diskova, očišćene glavčine, sve pritegnuto kilo ključem, nakon montaže, na valjcima ispitane kočnice. Bakrena mast neće doći na disk, valjda penzioner koji je životni vijek proveo u Njemačkom servisu zna koliko toga i gdje ide. A cijena rada mu je više nego prihvatljiva

Rad 100kn, disk pločice od Lagerosa 235 kn, poštarina 20 kn

Link to comment
Share on other sites

Stavljen tanki sloj na leđa plocica radi sprecavanja mikrovibracija odnosno cviljenja.

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

To drzi kratko vrijeme. Inace za to sluze federi na plocicama koje svi noviji auti imaju.. al ok nekad ih nisu imali pa lik radi po old school..

Link to comment
Share on other sites

Stavljen tanki sloj na leđa plocica radi sprecavanja mikrovibracija odnosno cviljenja.

 

Šlapatalk

 

 

To samo ide kod plocica koje nemaju ovu tanku metalnu (ili od drugog materijala) plocicu na poledjini. Ona sluzi da ne dolazi do cviljenja kod kocenja na niskim brzinama.

Link to comment
Share on other sites

Stavljen tanki sloj na leđa plocica radi sprecavanja mikrovibracija odnosno cviljenja.

 

Šlapatalk

 

 

Iz vlastitog iskustva: cviljenje nema nikakve veze s tim mikrovibracijama. Cvilež se gotovo uvijek javlja zbog nekompatibilnosti tarnih materijala. 

Edited by usrmaatre
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

To nije tocno. Cviljenje se javlja zbog obodnog pomaka plocice kod niskih brzina i laganog kocenja, gdje pritisak klipa nije dovoljno jak da plocicu drzi cvrsto priljubljenu uz disk u jednom polozaju. Naravno, ovdje govorim o plivajucim klijestima kao kod velike vecine automobila na forumu. Kod fiksnih klijesta i drugih rjesenja ovog problema nema (ali su prisutni neki drugi problemi).

Sasvim je druga stvar kad materijal plocice nije homogen ili kad ima previse krupnih komada unutar tarnog materijala. To se najcesce desava kod jeftinih i prejeftinih plocica.

Link to comment
Share on other sites

najčešće pločica na sebi ima već zaštitu u vidu tanjeg pokrova od nemetalnog materijala da upije te vibracije..  još feder i to je to..

Pic17.JPG

brake-pads-rear-renault-scenic-iii-megane-iii-orig.jpg

Link to comment
Share on other sites

da dobio sam ove vodilice, štiftove kao na donjoj slici koje stavlja i maže bakrenom masti ( moja 7. i 8. slika). Čovjek je stara škola i meni ne smeta što je mazao. Uvijek kod njega mijenjam i na meganeu i sada na scenicu ( btw, rekao je da ovaj auto još majstora nije vidio do sad, jer je morao polugom odvajati kotač od glavčine :bigl: ) mada bih mogao i sam, ali za 100 kn guštam njega gledat i nikad mi ne cvile pločice (uvijek textar)

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mažu bakrenu mast u Štarkelju, mažu u Redanu, mažu u Kržaku, a mazali nekad u Culaku i mazali nekad i u Auto Kreši provjereno iz prve ruke pa sad ako u ovlaštenom svi mažu... :)

 

Link to comment
Share on other sites

Ma gluposti.. stavljaju jer ga imaju na lageru pa da ju potrose valjda

Radije stavit malo bakrenog loctite silikona otpornog na temperature izmedju plocice i celjusti da upija vibrcije.. ali mast? To se ne radi. Na novijim autima ne. To je tzv anti seize mast koja se stavlja da se ne zapeku dijelovi npr od aluminija i celika koji se dost griju a podlozni su vlagi itd. Antiseize mast sprecava elektrokoroziju da mozes lakse rastavit te spojeve iduci put. Otporna je na visoku temperaturu i sol. Stavlja se na matice auspuha itd..

http://www.loctite.co.uk/loctite-4087.htm?nodeid=8802628960257

Link to comment
Share on other sites

Ma gluposti.. stavljaju jer ga imaju na lageru pa da ju potrose valjda

Radije stavit malo bakrenog loctite silikona otpornog na temperature izmedju plocice i celjusti da upija vibrcije.. ali mast? To se ne radi. Na novijim autima ne. To je tzv anti seize mast koja se stavlja da se ne zapeku dijelovi npr od aluminija i celika koji se dost griju a podlozni su vlagi itd. Antiseize mast sprecava elektrokoroziju da mozes lakse rastavit te spojeve iduci put. Otporna je na visoku temperaturu i sol. Stavlja se na matice auspuha itd..

 

http://www.loctite.co.uk/loctite-4087.htm?nodeid=8802628960257

Da vjerojatno je to ona stavka na računu 'potrošni materijal' od par kuna kojeg ukoliko ne čiste sa sprejom i koriste mast zapravo nema no od svakog tako malo uzmu i eto više novaca, a mi kao 'namazani' :( 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam jednom kupio u AutoFiste Textarovu tubu s bakrenom masti protiv vibracija. Nije to obična mast već ima više plastifikatora koji ju drže zaljepljenu za pločice. To što netko to zvoe silikon, netko mast, ne mijenja joj svojstva

Link to comment
Share on other sites

Da. Poanta je da bude elasticna masa a ne mast.. dobar je loctiteov copper silikon ili bas original za brenze masa a ne obicna bakrena mascoba protiv elektrokorizije dijelova od lakih metala ..

be4043d63976a406112153cb3587c8ec.jpge62be11fdeac844cbd37f9e064a87600.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da sam znao da imaju još ovoliko mesa ne bi ih mijenjao. Frend koji mi je prodao auto kaže da su mu njegovi majstori u firmi na 130 tkm rekli da treba uskoro pločice mijenjati. Meni ga je prodao sa 138 tkm, sad ima 162 tkm. Valjda im je na pameti bila samo zarada.

Što se tiče podmazivnja tri masti su bile u opticaju, litijeva, grafitna i bakrena. Svaka na svoje mjesto. Otokareni rubovi diskova, očišćene glavčine, sve pritegnuto kilo ključem, nakon montaže, na valjcima ispitane kočnice. Bakrena mast neće doći na disk, valjda penzioner koji je životni vijek proveo u Njemačkom servisu zna koliko toga i gdje ide. A cijena rada mu je više nego prihvatljiva

Rad 100kn, disk pločice od Lagerosa 235 kn, poštarina 20 kn

Di se nalazi taj gospon za 100 kn zajedno sa tokarenjem i pedantnošću kako si naveo je sasvim pristojna cijena... 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.