Jump to content

Fluence 1.6 16v teško pali


Turul1978

Recommended Posts

Turul1978

Evo mene opet.
Dešava mi se to da ujutro neće upaliti na, kako se ono kaže, "na zub".
Motor je 1.6 16v, 75 000 km... 7.5 godina starosti... kad je ovako malkoc hladnije kao danas (-1) ili oko te temperature... neće da se upali od prve... nego od druge... neki dan tek od trećeg puta... također sam primjetio da mu je obrtomjer "nemiran" malkoc ko da drhti...
Nije mi to normalno...  
Šta mu je koji vrag? misli.gifmisli.gif
Na servisu (u ovlaštenomthumbs.gifthumbs.gif) prije dva-tri tjedna promijenili sve filtere, ulje, svjećice..... rekao mi je lik u servisu da na dijagnostici ne pokazuje ništa... akumulator ispitan i OK je...
Pomagajte...hail.gifhail.gif

Link to post
Share on other sites

Možda te muči senzor radilice ? ja imam motor ko i ti, samo stariji model iz 2002-e. Frend ima isti motor, ali u Meganu iz 2003 i njemu isto tako nije htio palit i problem je bio u senzoru radilice. Al kazem, nisam stručan pa nemoj to odmah shvatit kao doslovno.

Link to post
Share on other sites
Turul1978
 

Možda te muči senzor radilice ? ja imam motor ko i ti, samo stariji model iz 2002-e. Frend ima isti motor, ali u Meganu iz 2003 i njemu isto tako nije htio palit i problem je bio u senzoru radilice. Al kazem, nisam stručan pa nemoj to odmah shvatit kao

 

naručim se na servis

Edited by Turul1978
Link to post
Share on other sites
frenchkey

senzor radilice ili evaporation carchoal canister ili nešto s dobavom goriva

Link to post
Share on other sites
Turul1978

senzor radilice ili evaporation carchoal canister ili nešto s dobavom goriva

evo danas popodne... odlazim š posla. . Sjednem u auto... i neobično dugo je zujalo.... onaj zvuk kad povlači gorivo ili što god .. ali se upalilo na prvu .... i nadalje obrtomkmjer "drhti" ... nije stabilno...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Turul1978

evo da izvjestim..... otjerao auto u servis... prije nego sam ga otjerao u servis morao sam  tenkirati... do tada sam tenkirao na INA-i.... međutim, tom prilikom mi se na putu našao Crodux...  ja natenkirao 40 litara... i kako sam rekao.. otjeram u servis... vele mi da treba update softvera... nakon dva dana me zovu da dođem po auto... vele ...software ne treba ažurirati jer je aktualan... međutim, da auto "pali ko mina"... unatoč tome što je tamo stajao na dvorištu... na minus 2 minus 3 stupnjeva... (kod mene je u garaži).... i od tada zbilja pali ko zmaj... i sad mi je za zaključiti da je bilo do goriva....

nevjerojatno....

 

 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Imam frenda koji radi u ini 20 godina. Prvo na pumpi a kak je inzinjer tak je napredovao. Uvijek mi je rekao tankaj samo na visokofrekventnim pumpama koje imaju veliki promet. Kad pogledas i tifon i lukoil i crodux i petrol imaju samo na frekventnim mjestima pumpe. Kod mene ina u svim autima oduvijek jer u centru ni sa posla do doma imam samo inu. Al to su visokofrekventne pumpe, langov koji se trenutno renovira, miramarska i ksaver. Na neku malu lokalnu inu i mene bi bilo strah jer ak toci 20 auta dnevno. hmm .

Ak me negdje na putu ulovi rezerva, gledam crodux, inu i slicno. Nikad nist..

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..