Jump to content

dCi sa SCR katalitickom redukcijom


Brainmind

Recommended Posts

Mercedes je za svoju A klasu (model W177) temeljno preradio 1.5 dCi agregat - D15SCR

Oznaka je sada OM608, maksimalna snaga je podignuta na 116 ks, a obrtni moment na 260 Nm pri 1750-2500 rpm, bas kao i kod Energy varijante ovog motora.

Ugradjeni su i celicni klipovi, bas kao i na 1.6 dCi koji se ugradjuje u Mercedese, novi dvolitarski dizelas za E i C klasu, kao i trolitras dizel koncepcije.

Novitet je SCR kataliticka redukcija, koja koristi i Ad-blue. Po najavama iz Mercedesa, novi motor se deklarise kao Euro VId.

Osim toga, Mercedes je i smanjio visinu motora, tako sto je preradio usisnu granu, pri cemu su usisni vodovi inkorporirani u dekl glave motora. 

Osim toga, sad u karter staje 5.5 litara ulja, Mercedes je izveo promene i na drugoj kariki, sa posebnom obradom njenih ivica. Motor ide iskljucivo u paru sa sedmostepenim DCT menjacem.

 

2048_WP_A-Klasse-2018-48.jpg

Link to comment
Share on other sites

izgleda komplicirano do boli..

imaš još kakav izvor, sliku?

Link to comment
Share on other sites

Kakav je to motor mercedesa kad nema lanac. ??

Onaj kojem se lanac ne može istrgnuti. ? 

Link to comment
Share on other sites

Onaj kojem se lanac ne može istrgnuti. ? 

Ma to se događalo na 600,700,800 tkm. Naši ljudi nisu navikli održavati auto pa dok ide.. pogotovo serije 115,123 i 124

Link to comment
Share on other sites

Mercedesovi noviji diesel motori imaju problema s lancem i na kilometražama ispod 100.000 km. Također renault na benzinskim motorima, ali i 1.6 dCi, koji se ugrađuje i u mercedes. 

Link to comment
Share on other sites

Od .ovna ne možeš napraviti pitu, rekli bi u Bosni. Da taj motor nije bio dobra osnova nebi Mercedes mogao napraviti nekakva poboljšanja, tj. da su imali svoj mali motor koji je ok nebi uzeli Renaultov

Link to comment
Share on other sites

Ma poškrtili se. Jednostavnije im je i jeftinije bilo uzeti tuđi. I auto su svoj napravili s njima. Klon kangooa.  I ostatak novca koji je ostao od toga podijelili si menadžeri između sebe. Opčenito u zapadnom sustavu takvi zgubidani poberu sve. You can never be too greedy. Kao nitko nije tako sposoban ni pametan se sjetiti takve veličanstvene ideje. No nije tema.

Link to comment
Share on other sites

Najpoznatiji "brka" autoindustrije (Dieter Zetsche) je prosle godine zaradio 8.4 miliona evra u Mercedesu, eto gde je deo para.

Sto se tice lanca.. W123 i W124 su imali dupli lanac, za razliku od svih modernih, koji imaju obican lanac, sa samo jednim redom. 

Po mom skromnom misljenju, najbolji Renault diesel motori su F9Q sa 131 ks (1.9 dCi) i M9R (2.0 dCi).

Ali, sve sto je valjalo, je skoro u potpunosti izbaceno. Ostala je samo "kvarljiva" roba.  

Link to comment
Share on other sites

Mercedes je za svoju A klasu (model W177) temeljno preradio 1.5 dCi agregat - D15SCR

Oznaka je sada OM608, maksimalna snaga je podignuta na 116 ks, a obrtni moment na 260 Nm pri 1750-2500 rpm, bas kao i kod Energy varijante ovog motora.

Ugradjeni su i celicni klipovi, bas kao i na 1.6 dCi koji se ugradjuje u Mercedese, novi dvolitarski dizelas za E i C klasu, kao i trolitras dizel koncepcije.

Novitet je SCR kataliticka redukcija, koja koristi i Ad-blue. Po najavama iz Mercedesa, novi motor se deklarise kao Euro VId.

Osim toga, Mercedes je i smanjio visinu motora, tako sto je preradio usisnu granu, pri cemu su usisni vodovi inkorporirani u dekl glave motora. 

Osim toga, sad u karter staje 5.5 litara ulja, Mercedes je izveo promene i na drugoj kariki, sa posebnom obradom njenih ivica. Motor ide iskljucivo u paru sa sedmostepenim DCT menjacem.

 

2048_WP_A-Klasse-2018-48.jpg

Price za malu djecu. Nije mercedes nista preradio. Takav isti dci ce ici i u renaulte. 

Link to comment
Share on other sites

Jos jedna slika "novog" motora

OM608.thumb.jpg.9c390e00fa45a1cfa0400d12

OM 608 je nastao na bazi OM 607 motora, koga je Mercedes Benz izmenio i prilagodio upotrebi u svojim vozilima. Naime, tada su ugradjeni anlaser, alternator, kompresor klime, kao i nosaci motora iz Mercedesove game, koji su do tada korisceni na benzinskom motoru M270 (1.6 i 2.0 benzinci u B klasi). Takodje, ugradjen je i drugaciji "plivajuci" zamajac, kako bi se OM607 mogao da kombinuje sa Mercedesovim menjacima.

OM 608 je dalja evolucija. Na Renault press sajtu ne postoji nikakva informacija o preradjenoj varijanti, i nema ni jednog slova o SCR sistemu koji Mercedes koristi u svojim vozilima i koji je adaptiran za A klasu (zapremina AdBlue rezervoara je oko 24 litra).

http://media.daimler.com/marsMediaSite/de/instance/ko/Antrieb-Neue-Motoren-neue-Getriebe.xhtml?oid=32998067

http://blog.mercedes-benz-passion.com/2018/02/details-zum-om-608-diesel-im-a-180-d/

http://blog.mercedes-benz-passion.com/2018/02/details-zum-om-608-diesel-im-a-180-d/

Link to comment
Share on other sites

Da. Isto kao sto mercedes tvrdi da su oni radili 1.3 tce motor, kao sto su tvrdili da je smart brabus njihov proizvod (a citam intervju renaultvog inzinjera gdje govori da im je trenutni projekt smart brabus :aua:).

Naravno da ce mercedes govoriti da su temeljito doradili pojedine motore jer gdje ces sramote da jedna takva marka koristi istovjetne motore kao i jedan jadni renault.

Sve ovo sto ti pises ja sam citao ima vec godinu dana. Da ce renault pojednostavniti gamu 1.5 diesela, da ce dolaziti u dvije varijante 85 ks i 115 ks. Da ce biti s scr sistemom redukcije nox-a, da ce dolaziti sa 7 stupanjskim automatikom, sto je i normalno posto on podrzava moment do 320 nm.

Celicni klipovi se vec ugradjuju u 1.5 dci motore, 1.6 nije imao tu mogucnost zato ce i biti zamjenjen sa 1.7 dci motorom.

Puno toga se vec zna, odnosno javne su tajne samo renault do zadnjega cuva odnosno pokusava sacuvati te informacije.

Samo zato sto se mercedesu poklopio ciklus izaslaka A klase s izlaskom 1.5 dci motora to ne znaci da su ga oni radili, doradili ili sta vec.

Link to comment
Share on other sites

Svake 2 godine neki drugi motori. To ce bit skakljivo kad 6-7 godina stari dodju kod nas, bit ce skupi dijelovi jer ce ih biti previse i bez kompatibilnosti..

Link to comment
Share on other sites

Morao sam malo proguglat da se prisjetim. Renault je celicne klipove na 1.5 dci motoru ugradio davne 2014 godine. Znam da sam tada citao i renaultove i mercedesove sluzbene prezentacije gdje se renault hvali kako mercedes koristi njihov motor, a mercedes pokusava prikriti svaki trag povezanosti sa renaultom.

Renault je mercedesu zenska koji voli je..t, a srami se s njom biti u javnosti. 

Link to comment
Share on other sites

Mhm da, sigurno je Renault razvio SCR kataliticku konverziju za OM 608, a pritom je nema ni na jednom svom motoru, ni u najavi nigde. Celicni klipovi su ubaceni zbog insistiranja Mercedesa, isto kao sto je start-stop sistem prilagodjen funkcionisanju do -10C od strane Mercedesa.. Uostalom...

"The OM 608 was developed as part of a strategic cooperation with Renault. The Mercedes-Benz specific technology components include:
 engine mounting
 special two-mass flywheel
 dual-clutch transmission
 alternator and air conditioner compressor
 engine control unit with specific software
 ECO start/stop function" - izvor The new Mercedes-Benz A-Class: The benchmark in the compact class, Press information, February 2018.

Sto se tice 1.33 motora, on se za Mercedes i ne pravi u Renault fabrikama, vec u MDC Kölleda, fabrici u Turingiji (relativna blizina Lajpciga). Opremljen je selektivnim iskljucivanjem dva cilindra u rezimu delimicnog opterecenja (izmedju 1250 i 3800 rpm) i filterom cestica (DPF na benzincu).

Odavno Mercedes nije ono sto je nekada bio, taman negde od devedesetih pocinje znacajan pad u kvalitetu.. ali to je deseta tema.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mhm da, sigurno je Renault razvio SCR kataliticku konverziju za OM 608, a pritom je nema ni na jednom svom motoru, ni u najavi nigde. Celicni klipovi su ubaceni zbog insistiranja Mercedesa, isto kao sto je start-stop sistem prilagodjen funkcionisanju do -10C od strane Mercedesa.. Uostalom...

"The OM 608 was developed as part of a strategic cooperation with Renault. The Mercedes-Benz specific technology components include:
 engine mounting
 special two-mass flywheel
 dual-clutch transmission
 alternator and air conditioner compressor
 engine control unit with specific software
 ECO start/stop function" - izvor The new Mercedes-Benz A-Class: The benchmark in the compact class, Press information, February 2018.

Sto se tice 1.33 motora, on se za Mercedes i ne pravi u Renault fabrikama, vec u MDC Kölleda, fabrici u Turingiji (relativna blizina Lajpciga). Opremljen je selektivnim iskljucivanjem dva cilindra u rezimu delimicnog opterecenja (izmedju 1250 i 3800 rpm) i filterom cestica (DPF na benzincu).

Odavno Mercedes nije ono sto je nekada bio, taman negde od devedesetih pocinje znacajan pad u kvalitetu.. ali to je deseta tema.

Renault nema ni jedan motor s scr-om?

Jel to zelis reci?

To sto ce mecedes proizvoditi 1.3 tce u svojoj tvornici (sto je dio dogovora jer su sufinancirali projekt) znaci da su ga oni radili? 

Mercedes je mercedes, ali kod malih motora oni nemaju expertizu jednog renaulta i nissana.

Baza 1.3 tce-a je nissanov benzimac i koristili su tehnologiju s nissana gtr-a kao i na 1.8 tce motoru.

Malo se informiraj koji modeli moraju zadovoljiti wltp, a koji se jos mogu svercat po nedc ciklusu i do kada. Kad to skuzis onda ces i znat zasto renault jos nije na svoje motore 1.5 dci i 1.3 tce stavio scr.

Ondosno da budem precizniji zasto ih jos nije komercijalizirao jer oni vec imaju te motore spremne za upotrebu i mercedes ih prvi koristi samo zato jer im se poklopio ciklus novog modela, a i kao premium proizvodjac zele imati kao neku eksluzivu.

Znam da ces opet nakon dana, dva mozganja izmisliti neko s**nje jer si tip osobe koji ne zna priznat kad nije u pravu, ali uskoro ces vidjeti i sam.

Ne da mi se sad pisati, ali zacudili bi se sta nas sve uskoro ceka od renaulta na podrucju mehanike. To sto se ne pise i obajvljuje nista je znaci da se na nicemu ne radi.

Novi dieseli ( da, s scr-om :wavey: koliko god to nevjerojatno zvucalo ), hibridi, plug in hibridi, specijalni novi mjenjac locobox (na kojem je preko 100 patenata) itd, itd. I to sve kroz ovu i sljedecu godinu.

Cak i s mercedesom imaju 10 novih projekata na kojim se radi.

 

 

E da, zaboravio sam naglasiti poantu svega ovoga, odnosno u cemu se s tobom ne slazem. Mercedes nije temeljito doradio 1.5 dci niti ga je poboljsao, jedino sto je napravio je da ga je prilagodio svojim modelima. Nije ga cak ni svom mjenjacu prilagodio posto koriste isti getragov 7 brzinski edc mjenjac kao i renault.

Edited by lagunaCoupev6
Link to comment
Share on other sites

Također, novi benzinski 1.33 motor isporučuje Renault iz svojih pogona (long block), MB montira pomoćne agregate u DE. 

I 1.5 dCi se isporučuje iz Renaultovih pogona, i što se tiče čeličnih klipova, isti su kao i na prethodnoj verziji OM607 ili Renaultovim K9K 6 motorima.

Link to comment
Share on other sites

Ispada kao da je neka znanstvena fantastika dodati scr na postojece motore.

 

Link to comment
Share on other sites

Tipkam na mobitelu pa mi je patnja pisati duza objasnjenja, pa cu samo zalijepiti ovo objasnjenje iz kojeg je jasno zasto renault ne forsira jos scr na 1.5 dci motoru. Sve je stvar ekonomije. Cemu stavljati skuplji motor dok jos nema potrebe za njim.

 

WLTP je već obvezan od rujna 2017. No, to je primjenjivo samo za nove modele. 
Postojeći modeli zadržavaju svoju NEDC vrijednost sve dok proizvođač ne modificira motor koji onda mijenja svoju emisiju. 

Od tog trenutka, model se prebacuje u WLTP. 
WLTP se uglavnom primjenjuje od 1. rujna 2018. Iznimka je za modele na kraju serije, za koje proizvođači mogu imati (pod određenim uvjetima) korist od odstupanja (ovdje je Clio IV modela "kraj života").

Od 1. rujna 2019. nestaje odstupajući režim, a svi automobili, uključujući starije, podliježu mjerama prema WLTP standardu. 

Edited by lagunaCoupev6
Link to comment
Share on other sites

Evo i izjava Carlosa Ghosna potvrdjuje ova moja razmisljanja.

Renault CEO Carlos Ghosn warned that WLTP will impact the automaker from September this year to April 2019. "We have a lot of uncertainties. We don't know how quickly the type approvals will be given. We don't know if customers will be willing to pay the new prices because we need to add technologies," Ghosn said at Renault's 2017 financial results conference on Feb. 16.

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Taj SCR je takvo smece, vec vidim. Nevjerovatno je da kao potrosaci moramo gutati takva sranja, DPF filter i nacin njegovog ciscenja je epska debilana sama po sebi (sam od sebe, kad se sjeti, pocne se provoditi regeneracija DPF filtera , nit da pita vozaca dal se on misli voziti dalje i kojim tempom i koliko vremena ima)

Sva sreca pa Renault ima to pametno rijeseno, vrlo rijetko problema ima s tim kod renola , za razliku od npr VAG krama gdje octaviju j**e i dpf i egr,a ljudi ih kupuju ko mutavi jer "ma octavia bajo moj, edan sest tedei"

 

ovaj scr je korak unazad jos jedan jer moras uljevati jos jednu tekucinu u autu da bi se on "procistio".

A mercedes, cudi me da ne naprave svoj mali dizel motor buduci da ga imaju u kaj ugradivati (sve izvedenice a i b klase, pa vjerovatno i pocetna c klasa  ), koliko god 1.5dci renaultov bio dobar, a dobar je.

Ovo da su ga oni "temeljito" dogradili ne pusim bas. Jedino kaj bih mogao prozvakat je da im se to isplati jer je to onda izvedenica vec "homologiranog" motora 1.5 dci-a i ne moraju prolaziti razna testiranja s njim , al to je na klimavim nogama.

 

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Ja bi rekao svi ti auto imaju svoju namjenu. Dizel nije namjenjen do birtije i kuci i za naših 6000-10000km godisnje. Tako i gledaju. Radi regeneraciju kada se napuni i pretpostavlja da ga slijedeći put nećeš ugasiti za 3km.

Sve ostalo dolazi jel se hoće smanjiti zagađenje. To podrzavam. Kako živim 3-4 dana u Frankfurtu jako podržavam jelnsmog se vidi lijepo sa 8 kata, a da ne pričam sa 20+. Odvratno izgleda kada se nakupi i tako smrdi.

A to što Mercedes kupio Renault tehnologiju je normalni tržišni potez. Kupio je motor od proizvođača koji godinama proizvodi male dijele i to jeftinije i brže nego da sam razvija takvu tehnologiju jel nema. A vjerovatno je Renault bio najblpovoljniji. I naravno da će nešto prckati po motoru jer moraju neke svoje interne norme zadovoljiti. Autoindustrija je biznis. Cilj svih je jeftino napraviti auto skupo ga prodati, zaraditi na održavanju i vratiti kupca i pridobiti nove. Briga njih za 10+ godina star Mercedes koji održava pero u garaži.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.