Jump to content

Koliko su sigurni desetak godina stari automobili


Brainmind

Recommended Posts

Koliko su bezbedni desetak godina stari automobili? To je pitanje koje je mucilo i dva Sveda, pa su odlucili da provere na modelima Mazde 6 i Golfa 5. Golf se pokazao jako dobro, osvojio je samo jedan bod manje nego kad je bio nov, tako da je umesto pet dobio cetiri zvezdice. Za razliku od njega, Mazda je dobila 18 bodova, odnosno tri EuroNCAP zvezdice, za razliku od 26 bodova i cetiri zvezdice pre 14 godina. Posebno brine zakretanje vozaceve pozicije te naletanje lutkine glave na B stub. 

 

 

 

 

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

Puno tu ima faktora. Koliko km u kojim uvjetima, koja klima, stanje ovjesa, ukupna tehnicka ispravnost....

Trebali bi naci dva auta koji imaju isto km, vozeni, jesu li pazeni i mazeni il gazeni, servisirani redoviti u priblizno istim uvjetima..

Previse varijabli za razuman zakljucak.

Za hobby test ok al za izlazak u javnost s rezultatima, poprilicno neodgovorno..

I u konacnici njemacki auto pobjedjuje u njemackom testu.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Prvo, nisu Nemci, nego Svedi, Svedjani. Drugo, kakve ima veze i uticaja na strukturu karoserije da li su menjali redovno ulje, da li su gazeni hladni ili ne. Jedino sto ima veze je km koja je napravljena.

I u konacnici nemacki auto pobedjuje u svedskom testu. Previse povrsno citas da bi imao valjan zakljucak, ali na to smo vec svi navikli od tebe ovde. 

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Vidim da te to jako osobno potreslo.

Test je glupost. Treba izvesti 50 crash testova u svim uvjetima sa istim vozilima da bi se nesto dokazalo. Auto koji je pretrpio ikakav karambol ili prohtdjavanje karoserije iznutra automatski je slabiji.. O Starosti vozila, nacinu ekspolatacije itd uvelike ovisi test koji je u ovom slucaju cista razbibriga, a ne dokaz iceg tehnickog..

Sto je auto stariji gubi bodove na sigurnosti, neki brze neki slabije.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Koliko god ih netko volio ili ne, Golf petica je po mnogo čemu mjerilo u klasi, a očito i izvan klase.

Nadalje, ovo je period kada se Japanci još nisu upoznali sa gospođom Antikorozivnom Zaštitom, ne znam kakvo je danas stanje kod njih. Za mene, rezultati su očekivani.

Link to comment
Share on other sites

Ak je korodirao iznutra nikakvo cudo velim.. makar izvana ne vidim bas da su mazde trule. Ima frendica mazdu 3 plavu benzinca tak negdje 2005. Ko bombon je auto..

Link to comment
Share on other sites

Korodiralo je, figurativno, 7 od 10 mazdi i možda 1 od 10 golf petica koji su na cesti. Statistički i bilo kako drugačije si sigurniji u golfu.

Link to comment
Share on other sites

nema do nemačko auto, to ne hrđa, samo se popravlja, proizvodi benzin, servisa nikad vidjelo nije, pravo auto

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ma i golf je hrdjav i trul pogledajte rubnjake fuj kad se vozi na -35 i snijeg do koljena a cesta puna soli i kamenja 2/3 godine. Izgleda trul i za ku***c ko da je golf 3 star 25 godina. Ovo su ekstremi, auti vozeni u polarnim uvjetima. Srecom pa nismo u svedskoj pa auto za 10 godina nije trul. Gore je to za presu SVE.

Da se takav test odradi na autu koji je zivot proveo u recimo hr, ili juznije, nebi mazda bila tak trula. Izgleda ko sa je stara 30 godina.

Susjed ima takvu mazdu i nigdje nije hrdjava.

Neznam kakav bi se pokazao npr moj meg2. Nije trul nigdje. Ni hrdjav.

Link to comment
Share on other sites

Koliko god ga volio, ili ne Golf V je najkvalitetniji golf do sada. Ako je Mazda od korozije zaštićena kao Toyota (mislim da jest) onda nije ni čudno što su rezultati ovakvi. Laguna stara skoro 16 godina koja je vožena u Njemačkoj (a svi znamo kako Nijemci posipaju prometnice) ima manje korozije od Toyote stare niti 10 godina koja se vozila isključivo po hrvatskim prometnicama cestama koje su malo, ili nikako posipane solju.

Link to comment
Share on other sites

nema do nemačko auto, to ne hrđa, samo se popravlja, proizvodi benzin, servisa nikad vidjelo nije, pravo auto

Čemu taj loš pokušaj lošeg humora, pa ovdje su u pitanju dva ODREĐENA auta, a ne njemački i japanski auto...

Edited by filipbabok
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Čemu taj loš pokušaj lošeg humora, pa ovdje su u pitanju dva ODREĐENA auta, a ne njemački i japanski auto...

Imaš opciju ignore pa ako ti smeta nemoj čitati

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Zašto bi te stavio na block/ignore. Ne smetaš mi ti generalno niti me nerviraš, samo ti je gornji post bio bzvz :/

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kaj se čudite tak, pa za mazde se zna da su valjda najgori auto koji postoji po pitanju hrđe, čak i poprilično novi auti.

Link to comment
Share on other sites

Bit cu iskren i reci da sam na starim 323 i 626 vidjao puno hrđe, a na novima 3 i 6 i ne toliko. Doduše, nemoguće je vidjeti vitalne dijelove karoserije pa neću suditi o tome.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma kojesta. Frendica ima ovakvu mazdu 3 iz 2005 i kakva hrdja kakvi bakraci..

Auto tip top.

eadfc1efdfc3370cff658ff8f5927325.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mazda je imala jedan period kada su koristili istog dobavljaca limova kao i Mercedes da su jako hrdjale...moja kolegica je bezuspjesno ratovala sa Mazda dilerom gdje je kupila svoju Mazdu i trazila je zamjenu svih vrata jer nije zeljela da joj popravljaju auto mladji od 5 godina...na kraju je prodala auto i kupila novi Golf.

Link to comment
Share on other sites

ako sam ja dobro upućen, na Mazde su davali doživotnu garanciju na limariju, odnosno da neće hrđati. Znam za jedan primjer gdje je čovjek dobio lakiranje u servisu radi hrđanja

Link to comment
Share on other sites

Pa i ovaj Golf je zardjao dobrano kad se gleda spolja. Problem sa Mazdom je korozija strukturalnih delova, a ne oplate (vrata, krila, rubovi). 

Link to comment
Share on other sites

Najviše hrđa podnica, odnosno uzdužni nosači koji su dio samonosive školjke i time strukturni elementi. Ovo se događa zbog katastrofalne zaštite podnice (samo najkritičniji dijelovi imaju dodatnu zaštitu, sve ostalo zaštićeno isto kao recimo vrata, čak i lošije - temelj+ baza bez zaštite od kamenčića).

Link to comment
Share on other sites

Najviše hrđa podnica, odnosno uzdužni nosači koji su dio samonosive školjke i time strukturni elementi. Ovo se događa zbog katastrofalne zaštite podnice (samo najkritičniji dijelovi imaju dodatnu zaštitu, sve ostalo zaštićeno isto kao recimo vrata, čak i lošije - temelj+ baza bez zaštite od kamenčića).

Kakva je to zaštita od kamenčića?

Link to comment
Share on other sites

Bitumen, odnosno sredstvo na bazi bitumena.

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam na poslu 6-icu iz 2007, isto je bila hrđava nakon par godina.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.