Jump to content

Megane III 2013 check injection,antipolution,engine failure/trese kod gasenja-paljenja


DamirKŽ

Recommended Posts

Pozdrav. Prosao sam cijeli forum al nisam nasao bas precizan odgovor koji mi treba..ugl imam megana 3,2013g, 1.5 dci, 81kwh...nedavno mi je izbacio poruku check injection system koju je popratila check antipolution...nakon toga dode i ona ruzna crvena engine failure hazard..ta crvena se znala maknut ali tu i tamo me podsjeti...nakon cca tjedan dana sam primijetio da auto u voznji gubi snagu pa kad ga ugasim/upalim sve je oke dalje sto se snage tice...a danas mi je cudno zatresao se prednji kraj kad sam ga gasio...e sad,auto je stajak cca. godinu dana..ja sam izmijenio filter ulja, nakon pojave problema bio je kod mehanicara koji je napravio regeneraciju i ponistio greske ali bez dugorocnog uspjeha,odnosno sve se pojavilo ponovo...sad me zanima da li se netko od vas susretao s ovakvim stvarima i ako je da podjeli iskustva i servis koji je to rijesio a da nije kostalo ko svetog Petra kajgana...hvala ??

Link to comment
Share on other sites

nekad se zna zatresti cijeli auto ako ga ugasiš tokom dpf/fap čišćenja,  a da je pokrenuo proces čišćenja skužit ćeš po malo povišenim okretajima i nešto drugačijem zvuku rada motora

Link to comment
Share on other sites

Kad je ponistio greske, kako se auto ponasao? Da li je normalno vukao.

Opisi malo kada imas taj problem, hladan/zagrejan motor, koliko dugo traje kada se pojavi i kako utice na potrosnju.

Link to comment
Share on other sites

A moguce da pokrene ciscenje,ovo kad trese je samo kad se zagrije...nakon brisanja pogreska, rad motora i potrosnja su oke..jedino sto opet izbaci te greske..i sad se pojavio taj problem u gubitaku snage..al to nije toliko cesto..

Link to comment
Share on other sites

Gubitak snage u smislu safe mode tj limp mode? Ne ide preko 2k rpm ili ti je nešto drugo u pitanju?

Link to comment
Share on other sites

A jel auto uopće može napraviti regeneraciju ako su upaljena navedena upozorenja? Sjećam se da se kod mene nije mogla napraviti regeneracija dok sam imao navedene greške. Trebalo bi ga spojiti na dijagnostiku i vidjeti u čem je točno problem. Tamo će sigurno pokazati što ga muči, pa vezano uz to zeza i sami DPF.
Sjećam se da sam imao sličan problem dok sam se vozio sa porukom "check injection system" jer me jedna dizna nešt zajeb..., pa sam čekao da nabave drugu, a za to vrijeme sam se vozio jer mi je auto trebao. U vožnji nisam osjetio nikakve probleme vezane uz diznu, ali sam ju ipak htio promjeniti da više nemam problema. Nedugo nakon promjena dizne mi se javila crvena poruka "Engine failure harazd", pa još i check antipollution system. Na kraju mi je jedino pomogla prisilna regeneracija, te sljedećih 2 mjeseca kako je još auto bio kod mene nije bilo problema.

Link to comment
Share on other sites

Ne ukljucuje safe mod vec samo se osjeti da je izgubio snagu,ne vuce kak treba..nakon cca 10 min voznje,kad ga gasim onda se strese..ma radio sam tu prisilnu regeneraciju al kod mehanicara je na kraju izbacilo na dijagnostici da nije uspjesna,a cijelo vrijeme prilikom regeneracije su ocitavanja bila oke...i u pitanju je delphi dijagnostika i misljenja sam da moram nekog drugog potrazit...a sto se tice dpf filtera,provjeren je i oke je (upitno)...e sad vise neznam..sad mi dva dana stoje navedena upozorenja i slabije vuce..da ponovim prisilnu regeneraciju ili? Petar Kc di si ti popravljao svoj auto?

Link to comment
Share on other sites

Imaš PM. Meni je morao napraviti 2x put zaredom regeneraciju jer se prvi put nije uspjela do kraja završiti, pa smo ponovili proces. Mislim da bi trebao nekog naći sa CAN CLIP, te sa njime napraviti dijagnostiku ili jednostavno otići u servis i to riješiti. Možda je neki senzor u banani koji onda za posljedicu prikaže grešku Check injection system, Check antipollution system, pa s time i zezne DPF koji se onda ne može regenerirati, pa se zapuni, pa na kraju se pojavi i crveno Engine hazard.

Link to comment
Share on other sites

Ne ukljucuje safe mod vec samo se osjeti da je izgubio snagu,ne vuce kak treba..nakon cca 10 min voznje,kad ga gasim onda se strese..ma radio sam tu prisilnu regeneraciju al kod mehanicara je na kraju izbacilo na dijagnostici da nije uspjesna,a cijelo vrijeme prilikom regeneracije su ocitavanja bila oke...i u pitanju je delphi dijagnostika i misljenja sam da moram nekog drugog potrazit...a sto se tice dpf filtera,provjeren je i oke je (upitno)...e sad vise neznam..sad mi dva dana stoje navedena upozorenja i slabije vuce..da ponovim prisilnu regeneraciju ili? Petar Kc di si ti popravljao svoj auto?

Dobrog si mišljenja. I kod mene Delphi dijagnostika nije pomogla, tj izbacivala je neke sumanute greške dok nisam spojio na CAN-CLIP i potvrdio da uopće nije bilo grešaka koje je Delphi javljao. Svakako nađi nekoga sa can-clip. Koliko km imaš na autu?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.