Jump to content

Megane 3 - 106 ks vs. 110 ks


pere

Recommended Posts

Dakle, nikak naci neka direktna iskustva i usporedbe, a kud ces bolje nek ovdje. Posto u igru u familiji upada jedno vozilo cije karakteristike pasu u taj rang i nude se ta dva modela, zanimale mi me prednosti i mane. Godiste je 2012, tu se mislim preklapaju, ovaj jaci je noviji i ima 6 brzina, a stariji, slabiji ima samo 5. Ovaj slabiji nesto bolje ubrzava do stotke al ne znam kak su generalno rasporedjene brzine i kolko ga treba saltat za ugodnu voznju. Takodjer kak stoje s potrosnjom i nekim generalnim problemima, ako ih se tak moze nazvat. U svakom slucaju polazem puno nade u kvalitetu 1.5 dci-ja posto sam i sam donedavno imao jednog prek sebe.

Zapravo je pitanje da li je ok uzet 106 ks (ima jedna dobra prilika) ili ipak bolje trazit 110tku.

Zahvaljujem!

Link to comment
Share on other sites

Ma kakvi 106ks, samo 110ks gledaj. Ko je vidio imat u autu iz 2012. 5 brzina? ?

Link to comment
Share on other sites

Cek, cek, polako.. 106 ks ima sest brzina, TL4 menjac, kakav menjac sa 5 brzina?!

To su imali modeli sa 86 i 90 ks, cak i phase 3 95 ks ima sest brzina. Jedino model sa 86 ks nema plivajuci, 90 ks ga ima. 

2011 su poceli da "cackaju" po menjacu i prvo u Francuskoj su ponudli model koji su tamo nazvali champion i koji je imao produzenu menjacku kutiju (zapravo diferencijal, stavljen je "brzi").

2012 je svuda uvedena ta eko serija sa produzenim finalnim prenosom u difu i mogu da ti kazem da se taj menjac, odnosno njegovi prenosni odnosi meni nista ne svidjaju. Predugi su za motor zapremine nepunih 1.5 litara. 

Link to comment
Share on other sites

Evo što sam ja primjetio. Ovaj model 106ks je euro 4 i ima maksimalni moment (240nm) blizu 2000okt

A sada modeli od 110ks imaju 2 varijante: euro(5) i novija energy euro(6) ready 

euro(5) ima 240nm na 1750rpm i 6. brzina mjenjac sa kratkim prenosnim omjerima

euro(6) ima 260nm na 1750rpm i taj dugački mjenjač koji ga izgleda umrtvi

Vozim euro(5) model i meni odgovara taj kraci mjenjac jer je živahan u međubrzanjima. brzo pređes to podrucje ispod 1500okt gdje ovaj motoric nema momenta

Link to comment
Share on other sites

Imas i euro 5 sa 260 Nm. Energy motor na kome su primenjena resenja sa 1.6 dCi motora - uljna pumpa varijabilnog protoka, DLC bregovi na bregastoj (nisam 100 posto siguran), 2 EGR-a, klapna na izduvu, unapredjen termomenadzment itd.

 

Link to comment
Share on other sites

Cek, cek, polako.. 106 ks ima sest brzina, TL4 menjac, kakav menjac sa 5 brzina?!

To su imali modeli sa 86 i 90 ks, cak i phase 3 95 ks ima sest brzina. Jedino model sa 86 ks nema plivajuci, 90 ks ga ima. 

2011 su poceli da "cackaju" po menjacu i prvo u Francuskoj su ponudli model koji su tamo nazvali champion i koji je imao produzenu menjacku kutiju (zapravo diferencijal, stavljen je "brzi").

2012 je svuda uvedena ta eko serija sa produzenim finalnim prenosom u difu i mogu da ti kazem da se taj menjac, odnosno njegovi prenosni odnosi meni nista ne svidjaju. Predugi su za motor zapremine nepunih 1.5 litara. 

E tako, tebe sam cekao :D

Ne znam sad od kud mi ideja o 5 brzina, brat me smoto sa svojim ludim idejama :zubo: ... Sva sreca pa smo se nasli sam na razumnom rjesenju i trazenju megana 1.5 dci pod uvjetom da je GT line. Kandidat ima 106 ks i prva registracija je februar 2012 tak da vrlo moguce je da se radi o proizvodnji 2011 i ovoj prvoj ne-eco verziji mjenjaca. Nadam se da cemo ici bas po toga i da ce sve stimat.

Hvala junak!!

Link to comment
Share on other sites

106 ks nema eco menjac, tako da ti to nije i presudno. Nije bas da ne moze da se vozi sa eko menjacem, ali ti prenosni odnosi su prilagodjeniji motoru od dve litre. 

Mislim da je varijanta od 106 ks ostala u proizvdonji samo do 2010 godine, ali nemoj me bas drzati za rec. 

Ako je 2011, onda ce biti 110 ks. 

Link to comment
Share on other sites

kod mene je 2012 i 110ks i nema eco mjenjac tak da ovisi sve vjerovatno

Link to comment
Share on other sites

Naravno da zavisi. Modeli sa start stop sistemom imaju produzeni menjac, ovi drugi ne, pogotovo pre redizajna (collectio 2012). 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.