Jump to content

120 godina Renaulta


Brainmind

Recommended Posts

Uzivajte. Jedan lep filmic, podseca nas na sve Renaulte i bogatu istoriju u poslednjih 120 godina

 

Ove godine veliki francuski proizvodjac slavi 12o godina, film podseca na sve tri faze Renaulta - kada je bio u vlasnistvu brace Renault, potom tokom nacionalizacije od strane francuske vlade zbog saradnje sa Hitlerom, i najzad, treca faza, Renault SA, kada je zapocela privatizacija. 

Link to comment
Share on other sites

Sva sreća pa kužim francuski pa sam samo slike mogao gledati.

Da li su ovi auti iz nečije privatne kolekcije?

Link to comment
Share on other sites

Ne, u vlasnistvu Renaulta, smesteni trenutno u Evriju, koji je nekih 50-ak km juzno od Pariza, prema Lionu autoputem A6 cini mi se. Tu je i sediste Renault sport odeljenja (ne fabrika, nego kancelarije).

Ovo je recimo privatni muzej, Loheac, odmah pored staze, u blizini Rena. Prilicno je impresivan, sa veoma bogatom kolekcijom automobila. 

Link to comment
Share on other sites

Kažeš smješteni trenutno?

Nadam se da rade neku zgradu/muzej ko Mercedes ili BMW da to izgleda kako i zaslužuje kompanija, jer ovo izgleda ko da je u nečijoj šupi, bez popratnih video sadržaja za svaki pojedini automobil.

Link to comment
Share on other sites

Nazalost, Renault muzej vise ne postoji. Nalazio se u Boulogne-Billancourt, smesten u 5 sala, u starom hotelu sa kraja 19-og veka. Otvoren je krajem 80-ih godina proslog veka, definitivno zatvoren 2016. Kao da im nekako nije stalo do toga, za razliku od Mercedesa i BMW-a koji su prilicno impresivni po tom pitanju.

Po mom misljenju, Renault ima predivnu istoriju, nekako blisku obicnim ljudima i trebalo bi nesto tako da otvore ponovo. Mnogi modeli Renaulta su bili pioniri, pokretali su klase i postajali bestseleri, svi ih znate, nema potrebe da ih imenujem.

Nazalost, trka za profitom je bas surova. Mozda je malo offtopic, ali recimo Renault ima sve manje zaposlenih ljudi, i sve vise angazuju razne firme kao podizvodjace za odrzavanje prostorija (ciscenje, odrzavanje zelenih povrsina itd..)

A ne tako davno, to je cinjenica koja je mozda i malo poznata, Renault je na platnom spisku imao vatrogasce i policijsku jedinicu u jednom svom proizvodnom pogonu.

Muzej u Loheacu, okacio sam filmic gore, je zaista impresivan.. Privatna kolekcija, na 14.000 kvm, 400 automobila i jedan covek, Michel Hommell (mozda se neki secaju, imao je i svoje automobile koje je nazvao po prezimenu). Zaista deluje kao hram automobilske industrije i jako mi je bilo tesko da ga napustim i da se odvojim od eksponata (kraj radnog vremena muzeja je jedino uspeo u tome).

 

Link to comment
Share on other sites

Svaki proizvodjac automobila koji drzi do sebe bi trebao imati muzej.

Ja sam do sada bio u Maranellu u muzeju Ferraria, u jednom privatnom muzeju automobila u okolici Bologne i u muzeju BMW-a u Njemackoj.

Ferrari kao i BMW ima lijepo organiziran muzej i tako bi trtebali imati mnogi...zasto to nije tako tesko je reci...

Link to comment
Share on other sites

U Mercedesovom muzeju bio sam nekoliko desetaka puta i visio po cijele dane dok je još bio u sklopu tvornice na starom mjestu. Ulaz se nije plaćao a ručak je u restoranu bio 5-10 DM. Kako nisam imao što raditi visio sam tamo i odgledao film za svaki model koji je postojao i sviđa mi se takav pristup i studioznost. BMW i Ferrari bio samo jednom.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

U prvom videu ovaj čovjek govori o povijesti Renaulta, s naglaskom na svaki model koji posebno prikaže kao o najvažnijim modelima kroz povijest. O Renault 5 sam zapamtio kako govori da je dizajniran prema ženskim potrebama (modernoj ženi, zaposlenoj majci ) .

Nažalost, i Francuska, prije kao jaka socijalistička država, potpada pod utjecaj modernog divljeg liberalnog kapitalizma (njihov novi predsjednik je bivši bankster), zatvaraju se tvornice, sindikati slabe, a recimo ovakvi muzeji propadaju ako se ne uzmu pod dobre privatne ruke .

Ali kad već govorimo o Njemačkoj i Francuskoj, a mogao bih tako i Italiji, kao vodećim državama auto industrije u Europi, jedino u Francuskoj možete vidjeti ove aute iz muzeja a da još ljudi voze, čak i na svakodnevnoj bazi, tako da i m muzeji i ne trebaju, cijela im je država muzej .:smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 years later...
  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.