Jump to content

Motorić klapne zraka scenic 2


quaterbeck

Recommended Posts

Čuje mi se prilikom paljenja auta kao da preskače zupčanik ispod volana sa ljeve strane ili kada recimo ugasim recirkulaciju ponovno preskače ali ventilacija sve uredno radi. Možda tko zna kako najbrže i najlakše doći do motorića ķlapne zraka i gdje ga ima za kupiti ili kakav drugi savjet, dobrodošao. Lp.

Link to comment
Share on other sites

motorić je vjerojatno OK, puknut graničnik na kućištu kutije. Poznata stvar još od meganea 1.

Link to comment
Share on other sites

rješenje na meganeu 1 je bilo iskopčati kabel tog motorića, klapna ostaje u stalno otvorenom položaju, ili skinuti svu skalameriju ispod brisača i stavitikomad lima na mjesto puknute plastike (radio sam nekakav tutorial tu na forumu). Za scenic 2  ne znam probaj prosurfati, nisam čuo da se tako često događa

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pas mater počelo preskakati i meni prije par dana na Scenic 2, kakav je to graničnik znam da ima na klapni ona diht guma što se može odlijepiti no graničnik nisam primijetio jel se to da zaljepit ili što?

Link to comment
Share on other sites

Danas sam uhvatio vremena pa raskopao, uglavnom nema na kućištu iz vana nikakvog graničnika nego je pukao jedan zubac velikog zupčanika u samom motoriću. E sada gruntam da li se zupčanik vrti cijeli krug ili samo pola zubaca pa da ga okrenem na drugu stranu i tako vratim pa neka dere kontra zupce? Nisam stigao danas to provjeriti pa ako netko zna prije nego sutra testiram... Uglavnom mora cijela tabla dolje isključivo samo zbog tog motorića recirkulacije, za ona druga dva sa desne strane je dovoljno skinuti pretinac sa suvozačeve strane i odmah su dostupni...

Također mislim da sam uočio zašto je zubac puknuo naime kada se motorić skine klapna se odmah pomakne tj. padne na stranu u kojoj je zatvoren dotok vanjskog zraka znači kao da je recirkulacija stalno uključena i to je izgleda teža strana klapne koja napravi prevagu, a budući da to nije početni položaj nego otvoren protok zraka i otvorena klapna ona tom svojom kontra težinom cijelo vrijeme sjedi na istom položaju zubaca i stvara nekakav možda mali pritisak na zupce no kako se zapravo rijetko recirkulacija uključuje pored višegodišnje upotrebe treskanja itd.. očigledno se stvori pritisak na istim zupcima i onda dolazi do pucanja... Motorić je skup 300-400 kn moram vidjeti da li ima nešto povoljnije ako se neće zupci dati okrenuti i na taj način riješiti problem... Slike u prilogu...

 

 

 

 

 

IMG_20180721_183857 (Small).jpg

IMG_20180721_183519 (Small).jpg

IMG_20180721_182138 (Small).jpg

Link to comment
Share on other sites

A pitati neku strojnu obradu da napravi zupčanik od mesinga ili aluminija?

Link to comment
Share on other sites

Evo ga riješeno pomicanjem zupčanika motorića na iduću četvrtinu. Nisam bio siguran koliko se zapravo zupčanik vrti jer dok nema otpora i kada je motorić skinut onda vrti skoro cijeli krug no kada se motorić postavi onda zavrti samo točno četvrtinu kruga jer klapna ne može više te vjerojatno elektronika javi da je opterećenje pa prestane vrtiti kada dođe u konačni položaj. Ovo mi nekako odgovara jer sada se troše zupci koji nikada nisu bili u pogonu pa recimo da će trajati. Zanimljivo da na velikom zupčaniku ostaje još barem jedna četvrtina koja se da iskoristiti ako ne čak i dvije pa ako opet pukne može se ponovo prebaciti. Klapna radi savršeno otvara zatvara kao kada je bio nov ne čuje se ništa... :)  Nisam stigao slikati sve jer sam se žurio da završim no nacrtao sam na postojećim slikama pa možda nekome pomogne...

recirkulacija.jpg

recirkulacija2.jpg

IMG_20180721_180237 (2) (Large).jpg

Link to comment
Share on other sites

Stvarno si sve morao raskupusati.

Bravo za posao emoji106.png

Nažalost nije mi prvi puta pa ide brzo mislim da sam jučer rekordno za cca 1 sat uspio sve skinuti, mogao bih čak i zarađivati na skidanju scenic 2 table ništa mi nije puklo niti se slomilo... :)  Najviše sam vremena proveo cugajući pivu te čekajući frenda da mi pomogne tablu izvaditi van, a onda mi se više jučer nije dalo sastavljati i gruntati motorić... Danas sve išlo nazad kao podmazano.

Link to comment
Share on other sites

Evo ga riješeno pomicanjem zupčanika motorića na iduću četvrtinu. Nisam bio siguran koliko se zapravo zupčanik vrti jer dok nema otpora i kada je motorić skinut onda vrti skoro cijeli krug no kada se motorić postavi onda zavrti samo točno četvrtinu kruga jer klapna ne može više te vjerojatno elektronika javi da je opterećenje pa prestane vrtiti kada dođe u konačni položaj. Ovo mi nekako odgovara jer sada se troše zupci koji nikada nisu bili u pogonu pa recimo da će trajati. Zanimljivo da na velikom zupčaniku ostaje još barem jedna četvrtina koja se da iskoristiti ako ne čak i dvije pa ako opet pukne može se ponovo prebaciti. Klapna radi savršeno otvara zatvara kao kada je bio nov ne čuje se ništa... :)  Nisam stigao slikati sve jer sam se žurio da završim no nacrtao sam na postojećim slikama pa možda nekome pomogne...

odlično odrađeno, nadam se da neću morati kod svog tako nešto. Btw, kako se skidaju oni zračnici s rešetkama na lijevoj i desnoj strani cockpita? Po jednom mi se prolio ambipur i ogulio gumirani sloj pa bi to riješio, a ne znam kako skinuti taj ventilacioni otvor bez da nešto pukne

Link to comment
Share on other sites

odlično odrađeno, nadam se da neću morati kod svog tako nešto. Btw, kako se skidaju oni zračnici s rešetkama na lijevoj i desnoj strani cockpita? Po jednom mi se prolio ambipur i ogulio gumirani sloj pa bi to riješio, a ne znam kako skinuti taj ventilacioni otvor bez da nešto pukne

Oni su uglavljeni mislim u pjenu od instrument table te imaju kukice na sebi koje ih drže tako da ih nisam skidao posebno nego cijela tabla ide sa njima i tunelima evo slika table odostraga pa probaj zumirati gore desno... Meni recimo ispada lijeva mala plastikica kroz koju puše u bočne prozore, to je doslovce komad plastike zabijen u tu pjenu te kada se te kukice poderu onda zna zijevati budem poslikao pa da vidiš tako da mislim da je i ovo od ventilacije također zakucano u pjenu ili u sam tunel što bi bilo bolje jer nakon vraćanja neće zijevati...

IMG_20180721_171725.jpg

Link to comment
Share on other sites

hvala na slici, neću riskirati da ne polomim štagod

Link to comment
Share on other sites

Evo slika ovdje gdje je mala plastika ide bez problema no koliko sam vidio velika je vjerojatno zakačena dodatno na tunel unutra e sada kolike su šanse da nećeš nešto polomiti stvarno ne znam taj dio nisam rastavljao...

IMG_20180723_193336 (Medium).jpg

IMG_20180723_193317 (Medium).jpg

Link to comment
Share on other sites

meni ta mala stoji dobro, a velika ima curak desno od kotačića

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.