Jump to content

2012 RenaultSport Megane 265Cup


Marekk

Recommended Posts

dobije se brži spool kod ponovnog dodavanja gasa, jer ventil izbaci van onaj sabijeni zrak koji se gomila ispred klapne i time usporava vrtnju lupatica pa se nemora zavrtavat opet ispocetka kod idučeg poklapanja, kod šaltanja recimo ili pimplanja uzbrdo po zavojima

ali megan ima serijski ventil, koji super radi zadatak, ali ne čuje se, meni je fora kad se čuje pa sam uzeo, kad je turbo, prvi pošteni nakon 100 dizela kod kuće

Link to comment
Share on other sites

A šta se zapravo dobija sa tim ventilom?

 

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

 

 

tlak ispusti van na ventil, a ne vraca ga na lopatice turba natrag

to ima prakticki svaki turbo auto samo su oni svi recirkulirajuci, a ovaj je otvoren - zvuk i sminka ajmo to tako nazvati i neunistiv je u odnosu na oe govna od boscha i ostalih na kojima puke membrana odmah kad se tlak malo digne

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Meni su ti ventili bili totalna seljacija dok ga nisam stavio. Sad ne znam sta bi bez njega, ispred svake birtije, tramvajske stanice itd malo boosta i pustim gas ???

Link to comment
Share on other sites

Meni su ti ventili bili totalna seljacija dok ga nisam stavio. Sad ne znam sta bi bez njega, ispred svake birtije, tramvajske stanice itd malo boosta i pustim gas ???

to i je bit ventila

ja se na svoje uši  uvjerio da ima likova koji misle da je megane 225 i 250 atmosfera, e pa da ih malo razuvjerimo s dumpom

Link to comment
Share on other sites

Haha bio sam prisutan kad je lik pitao zasto imam boost loading nalju kad je auto atmosfera ?

Link to comment
Share on other sites

Citam i citam i citam 3. put i ne vjerujem sta sam procitao

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ili, još bolje kad sam se stao s 200 kraj vlasnika 197, isti taj "fan" me pitao da od kojeg auta sam pripasao prednji kraj na svojeg clia, i da koja je to godina, isto 07 ko i njegov ili stariji model, tu minutu nisam čuo više bedastoća :D:D  Gredelj rulzzz

Link to comment
Share on other sites

Naravno da je previsok, treba to malo spustit, je dobar ali previše leti u oblacima :D:D

pošto s ovi hnr progresivni za razliku od oem cup, auto je udobniji preko pružnih prijeaza, šina, kanalica, a malo je bliže zemlji (da je barem pao još 5-10mm, al dobro je i ovako)

ista stvar i s cliom kad sam umjesto cupa stavio hr, odobniji je i niži

btw, cup opruge su najtcrše od svih (provjereno, kg/mm, ne pričam gluposti, tako da s bilokojim drugim učinite auto udobnijim, i ljepšim)

D77B005A-D8AD-C94C-A764-9119657F40E8_thu

8D28755A-2058-4A44-B932-4060F3958589_thu

 

Link to comment
Share on other sites

razgleda garaže, ma nema problema, turbače odmaraju u hladu

al i dalje to su samo renolke, da vidiš kako bi tu lokalna ekipa špricala da su u pitanju golf tdi 5vr mk4 ili mk5 s airrideom i replikama 18, vrhhhh

vjeruj mi kad ulovim vremena dođem ja ,makar sa suuuzuuukiiiiiiiii :D

Hahahaha, baš zato jer su renolke me i zanima :D da su folcike mislim da ne bi žicao razgled garaže :funny:

Link to comment
Share on other sites

Naravno da je previsok, treba to malo spustit, je dobar ali previše leti u oblacima :D:D

pošto s ovi hnr progresivni za razliku od oem cup, auto je udobniji preko pružnih prijeaza, šina, kanalica, a malo je bliže zemlji (da je barem pao još 5-10mm, al dobro je i ovako)

ista stvar i s cliom kad sam umjesto cupa stavio hr, odobniji je i niži

btw, cup opruge su najtcrše od svih (provjereno, kg/mm, ne pričam gluposti, tako da s bilokojim drugim učinite auto udobnijim, i ljepšim)

D77B005A-D8AD-C94C-A764-9119657F40E8_thu

8D28755A-2058-4A44-B932-4060F3958589_thu

 

Marek, jel to pravili vrijedi i za Clio? Tima ako staviš H&R ili Eibach da je auto udoban. Mislim da je kolega maminja imao jedne od tih opcija na cup ovjesu i da nije bilo dobro.

Kolega Raptor bi to mogao znati točno što je bilo...

 

Link to comment
Share on other sites

Marek, jel to pravili vrijedi i za Clio? Tima ako staviš H&R ili Eibach da je auto udoban. Mislim da je kolega maminja imao jedne od tih opcija na cup ovjesu i da nije bilo dobro.

Kolega Raptor bi to mogao znati točno što je bilo...

 

ja sam imao na svoja oba. Gle izvrtio sam tih amortizera i opruga na cliu brdo. Imao sam eibach hr kw ap obicne cup svasta nesto i probao sam dosta toga, znam kak je meni bilo. Za po gradu je opcenito rs mucenje, al na hr mi se najbolje ponasao kup, s tim d aje moj bio onaj noviji 10-2011 s jos krucim prednjim krajem (mulde jace).

 

Link to comment
Share on other sites

Kazu Englezi da je hr udobniji od eibach-a. Na svojem imam eibach ali auto je jako tvrd, pretvrd ne samo za moj ukus. Idealno je to za neku novu cestu bez ikakvih neravnina i rupa ali malo je takvih cesta tu u lijepoj nasoj. Auto je kao zabetoniran na oem amortizerima i eibach oprugama, sa 100kg u gepegu auto se ne spusti cm odiza, toliko o udobnosti. Kamo je cesta losija auto je vise u zraku nego na cesti, ne mogu ni ubacit u brzinu neki puta koliko te baca u zrak. Volio bi probat stavit hr ili opet vratit oem opruge nek bude visok ali barem da se vozim kako treba, ovako imam osjecaj da ce mi odvalit prednji trap na tim vecim neravninama. Sa autom od dulo manje konja na tim dionicama sam brzi nego sa cliom. Mislio sam da nesto ne valja sa amortizerima ali nije to. Eibach je tvrd i na proslom autu sam imao isto eibach pro kit, ne sportline i isao kupovat nove amortizere jer je auto bio uzasno tvrd i nakon toga je bilo opet isto, ocito nikako da pogodim auto na kojima se eibach skoro udobnije vozi nego na oem ovjesu. Dobio sam masu i masu pohvala za eibach, nikad neke kritike, ocito sam ja jedini ali zato kad netko sjedne samnom u clio pita koji je to ovjes da je tako tvrd, kazem kao sta imas i ti eibach. Ma kako to, moj je udoban? :) 

Link to comment
Share on other sites

Eibach je mekaniji od hr na 200cup. Imao sam oba seta na njemu i oba seta na 197. Na oba je eibach mekaniji.

S tim da sam ja jos 200cup imao na ultrama 18 i 215/40-18 tvornickoj dimenziji.

Ali po losoj cesti je opcenito koma ak nisi na 195 65 15

Sve to ovisi o gledistima,zato ne zelim previse pravdat kako je. Treba sve probat pa vidjet kako ti pase najbolje. Barem su opruge povoljne danas.

Link to comment
Share on other sites

E pa onda si je Meg zazelio nove Ultrice, 18, ali sam se malo zahebo pa uzeo 8" ET48 koje su svega samo 14mm bolje van od standarda, nije mi se dopalo ali nekako sam ih ostavio gore, ajd, za zimu budu dobre

i još je ova mutava dimenzija gume od običnog 225 40 umjesto cup 235 40, pa izgleda premali kotač

52095EB9-32F4-1848-A8EF-31A270AC2160_thu

307E2309-4352-8044-AF57-060D969E6965_thu

50CE31C9-CBE5-174E-B1B4-2EDA7EE29C03_thu

C9A3FEF9-894D-3F48-84D5-87FE721D0BAB_thu

5F0B7B96-EA35-A34F-8792-D9D90B7E09A3_thu

FCC7B7F6-6C05-DD44-8273-F29C4340F803_thu

EAF3CD73-8F72-9B40-84EB-908B0F21CC68_thu

732ACDC6-5E95-A746-93C7-BB3288B6735C_thu

 

Edited by Marekk
Link to comment
Share on other sites

S obzirom da određeni kolege, znaju koji su, su se žalili kako se na forumu komentira najvise druge marke vozila, htio bih priupitati te iste kolege i “zaljubljenike” u Renault, gdje su u topicima koje kolega i ostali kolege imaju otvorene i gdje predstavljaju svoje RS modele i radove na njima?!? Ili su ovo auti za “uspješnije”? 

Marek, odlicno mu stoje leggere!

Link to comment
Share on other sites

pa to sam i napisao več ranije, da je forum u banani skroz

Na alfa forumu sam dugo član, 10ak god, na citroen, peugeot, svigdje ima više interesa za RS nego na Reno forumu, zato nisam ni imao volje predstavljat nijenog od 4 RSa, ajde sad me puklo u dogovoru s ekipom da stavimo

Hvala, leggere su privremene, nisam zadovoljan kako mu (ne)stoje, idu neke druge gore

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da određeni kolege, znaju koji su, su se žalili kako se na forumu komentira najvise druge marke vozila, htio bih priupitati te iste kolege i “zaljubljenike” u Renault, gdje su u topicima koje kolega i ostali kolege imaju otvorene i gdje predstavljaju svoje RS modele i radove na njima?!? Ili su ovo auti za “uspješnije”? 

Marek, odlicno mu stoje leggere!

Pa vidis na nas nekoliko samo i pisemo na rs temama, jbg sta ces

Link to comment
Share on other sites

Pisao bi i ja o 250, samo što nema nijednoga trenutno za uzeti ?? i tako vec zadnjih par mj?

Link to comment
Share on other sites

Trice nece jos dugo vremena uletavati ispod cijene kak se sad zna desit s ponekom 197icom s prve crte za 5soma.

Vox, zasto nakon GT s jacim motorom ici na slabiji RS?

Link to comment
Share on other sites

Trice nece jos dugo vremena uletavati ispod cijene kak se sad zna desit s ponekom 197icom s prve crte za 5soma.

Vox, zasto nakon GT s jacim motorom ici na slabiji RS?

najjeftinije ,a vozi se... a 250 300kw nešto jače je 2 ,3  puta skuplje..a mega mi je želja nakon prve 197ice bila kupiti,onda opet uletila 197 ....i da ću kupit megana uletio gt...i jbg...sad imam priliku napokon probati tricu i nema ih ,malo izvozat i dalje na nešto zanimljivo . ? Treba sve probati ??...a vag koncern me ne zanima uopće kao ni bmw jbg :(  ,ako kakav gt uleti opet ću ga uzeti...Meni sjeo super ?, znam samo da mi 197ica dosta vise ??

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

meni se iskreno nije dopalo, mislim da nije tolko do dizajna ultri koje pašu na svaki auto, nekako baš i na jajoliki megane i ne, nego do te zatvorene crne boje pa izgled ako na čeličnim, zato se vratio natrag na oem Trophy felge ali s distancama 21mm sve4

1DD76EA9-2DD6-6F4A-AE58-A5DE8EEF5926_thu

ED464E96-4820-E942-919A-8D3D8399CB2F_thu

D2B7F31E-EA28-6342-A2A4-107F50ABDB42_thu

837CFCEA-CFCF-4344-9268-82CB1FA91FE3_thu

651C97AB-CA1A-1949-85F3-B9DA09E4E406_thu

828A31AD-949B-E14C-84E2-9D6CCB82BBC1_thu

4AC669C2-B4E4-DF4C-98F8-F96FD26B3695_thu

ACD0B4B7-0688-CA41-B6E5-D5BE6CB06AE0_thu

0347E2F5-50C3-1640-B212-C2C0254A3429_thu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.