Jump to content

Laguna MK2PH1 mjenjač ispada iz druge


Maxy911

Recommended Posts

Pozdrav raja,

 

opet ja sa problemom sa Lagunom. Prije par dana na magistrali sam malo jače krenuo (jače je kod mene nekih 3500 obrtaja u prvoj), prešaltam u drugu, čujem blago krckanje zupčanika i ispade mjenjač iz druge, brzo pustim kvačilo dok je u leru, stisnem opet, probam ubaciti u drugu i vidim da neće, ispada iz brzine. Ubacim u treću i nekako se dogegam do stanice, stanem, probam ubaciti u drugu - hoće, bez problema, probam krenuti prva-druga : ispade iz druge opet...Krenem opet prva-treća, prešaltam u četvrtu sve ok, istestiram sve brzine i vidim da ispada samo iz druge. Odvezem se na posao, parkiram auto, završim sa poslom, krenem kući reko evo sad muka do kuće da se dogegam; kad ono bez ikakvih problema, cijelim putem do kuće bez muke ulazi u drugu i vozi. Reko ajd malo zaglupio, parkiram kod kuće, provjerim da mi nešto ne zapinje negdje, na prvi pogled mi se čini sve ok. Ujutru opet krenem na posao, nekad ispada iz druge a nekad ne ispada. Probam malo dodati međugasa kad ubacujem u drugu, vidim da neće ni tako, ispada...I tako iz dana u dan, nekad hoće - nekad neće; jutros evo bez problema došao na posao...Ne znam da li mi je do nove taktike, kada ubacim u drugu sada držim ručicu mjenjača u drugoj i tek onda puštam kvačilo, kad uhvati onda pustim ručicu mjenjača :D

 

Šta mislite šta bi mogao biti problem (nemam baš nekog pametnog majstora u blizini, a ako nađem u međuvremenu reko ajd prvo da se konsultujem ovdje) ?

Napomena: Prije nekog vremena sam mijenjao onu kuglu mjenjača jer mi se prethodna raspala, pa da li je moguće da sam malo nabijanjem te kugle da legne na mjesto poremetio nešto na sajlama/viljušci ili čemu već, ne razumijem se toliko u mjenjače; jer sam primjetio da nakon toga mi više ne radi senzor kada ubacujem u rikverc, negdje na pola ubacivanja u rikverc čujem ono BIIIP i upali se rikverc svjetlo, ali kad potpuno legne u rikverc više nit radi svjetlo, nit senzori što znači da kao nije očitao da sam u rikvercu. Imam osjećaj kao da mi je sve smaknuto za neku dužinu...

 

Čisto da se razumijemo, mijenjao sam ovu kuglu mjenjača :D

rucica-kugla-mjenjaca-renault-megane-sli

 

Hvala amigosi !

Link to comment
Share on other sites

Za početak provjeri kablove, odnosno njihova ležišta na mjenjaču. Na jednom od njih imaš plastiku (žute boje) na kojemu se može štelati (pogledaj da nije ispala, ili slično). Ako nije do kablova onda je do sinkrona.

Link to comment
Share on other sites

Za početak provjeri kablove, odnosno njihova ležišta na mjenjaču. Na jednom od njih imaš plastiku (žute boje) na kojemu se može štelati (pogledaj da nije ispala, ili slično). Ako nije do kablova onda je do sinkrona.

Za početak - hvala na odgovoru :D

A sada pitanje, pošto sam već čuo isti prijedlog. Gdje se nalaze ti kablovi, šta sve trebam gledati i kako da dođem do njih? Na šta da obratim pažnju prije nego se uputim u istragu :D

Da li mislite na onaj kabal/sajlu što naliježe sa gornje strane mjenjača, mislim da ima kao neku zelenu oznaku na sebi (listić), ima ležište tipa TDC senzora...Ukoliko mislite na to onda sam primjetio da je taj malo labav, tj. ima malo hoda lijevo-desno...

I da, ako je sinhroni, ne postoji način da se iz cijelog mehanizma samo on zamijeni ili ? Još jednom, izvinjavam se ako postavljam glupa pitanja, nisam toliko upućen u rad mjenjača...

Edited by Maxy911
Link to comment
Share on other sites

udaranjem po ručici mjenjača nisi mogao oštetiti sinhrone ali jesi ležišta sajli - poluga za šaltanje koje se nalaze na getribi... imaš li povećani luft na ručici mjenjača nego prije?

Link to comment
Share on other sites

1. Jedan kabel se nalazi s gornje strane mjenjača (taj nema tu žutu plastiku) i kači se na metalni "tanjur". Drugi se isto nalazi s gornje strane mjenjača, ali se kači polugu sa strane (lijevo od prekidača za rikverc svjetla). Trebaš provjeriti stoje li čvrsto u ležištu (bužiri) i je li žuta plastika ispala itd.

2. Ne taj, onaj koji se kači sa strane.

3. Za promijeniti sinkrone prstene treba skinuti i otvoriti mjenjač.

 

Link to comment
Share on other sites

udaranjem po ručici mjenjača nisi mogao oštetiti sinhrone ali jesi ležišta sajli - poluga za šaltanje koje se nalaze na getribi... imaš li povećani luft na ručici mjenjača nego prije?

Primjetio sam (kada konačno se odluči da legne u drugu brzinu) da imam hod lijevo-desno u drugoj brzini u rasponu od neki 1-1.5cm; to sam probao cimanjem rukom, a inače se ručica ne trese u vožnji.

Ležišta sajli? Koliko je kvar, cijenom i obimom posla?

Link to comment
Share on other sites

Evo ovako: meni se na laguni dogodilo da sam jednom ostao bez skoro svih brzina. Uzrok je bio što je "bužir" odnosno cijeli kabel iskočio iz ležišta na mjenjaču. Provjeri stoji li kabel čvrsto u svom ležištu.

Link to comment
Share on other sites

Ma ne još, nismo još skuzili kako se sajle hvataju za mjenjač.

Postoje li neki osigurači i sto je to bužir?

Link to comment
Share on other sites

Evo ovako: meni se na laguni dogodilo da sam jednom ostao bez skoro svih brzina. Uzrok je bio što je "bužir" odnosno cijeli kabel iskočio iz ležišta na mjenjaču. Provjeri stoji li kabel čvrsto u svom ležištu.

Hvala, provjerit ću čim se izvučem sa posla.

Zašto ne odraditi sam i provjeriti neke stvari prije nego što se uputim kod majstora...Ne vidim razloga za ovakve komentare ostalih.

 

I na kraju da skratimo, odi kod mehaničara i to je to.

Da, sve bi to bilo fino da u mom gradu postoji barem jedan normalan mehaničar; ili otežu par dana pa kao kolegi što su uradili da ne može ubaciti ni u jednu brzinu; ili kao drugom kolegi (drugi mehaničar) na automatiku što uradi zamjenu ulja i na prvoj vožnji već polomi kompletan mjenjač; ili ja, što odem (kod desetog mehaničara) na veliki servis pa mi skinu razne stvari sa auta i zamjene sa nekim krš dijelovima jer eto, trebalo im je za nekog drugog u međuvremenu. Nemojte da mislite da ja tražim pomoć ovdje zato što mi je drago; najlakše je otići kod nekog i dati pare, to je na kraju krajeva i najlakši izlaz, ali nije baš fino kad daš pare pa te ili izlevate ili naprave još veće s**nje.

 

Ma ne još, nismo još skuzili kako se sajle hvataju za mjenjač.

Postoje li neki osigurači i sto je to bužir?

Koja je svrha foruma ako se neće nešto pitati ? I ako pitam glupe stvari, pa šta? I vi mene da pitate nešto iz moje branše vjerovatno bi zvučalo isto tako glupo, ali bih vam rado pomogao kada bi se obratili za pomoć na mom forumu :)

Link to comment
Share on other sites

Postoje osigurači, ali su plastični i znaju puknuti pa sajla s vremena na vrijeme iskoči iz ležišta. Ja sam uspio improvizirati i napraviti osigurač u kućnoj radinosti. "Bužir" - zato sam ga i napisao unutar navodnika je dio kroz  koji prolazi sajla (lokalizam). Je li jasnije sada? :)

Link to comment
Share on other sites

Postoje osigurači, ali su plastični i znaju puknuti pa sajla s vremena na vrijeme iskoči iz ležišta. Ja sam uspio improvizirati i napraviti osigurač u kućnoj radinosti. "Bužir" - zato sam ga i napisao unutar navodnika je dio kroz  koji prolazi sajla (lokalizam). Je li jasnije sada? :)

Bilo je meni odmah jasno druže, znam na šta misliš, skontao sam gdje se nalazi, samo da ugrabim vremena da pogledam...

Primjetio sam prekjuče neko blago cimanje, vjerovatno da jeste ispala iz ležišta malo, ali nisam to do sada toliko uzimao u obzir jer mi je i prije već postojao hod na toj sajli; može biti jedino da je dobila još više lufta u međuvremenu.

 

Hvala još jednom za pomoć

Link to comment
Share on other sites

Da je ispala sajla ili napola ispala onda bi sve “donje” brzine bile jednako problem. 

Jednostavno mi je teško vjerovati da su svi mehaničari i tvom gradi levati. Jesi probao otići u ovasteni? Pitaš, ne moraju ti odmah uzeti auto u rad.

Ja mislim da ti je otišao sinhron druge i to je to sto mogu zakljuciti odavde iz Rijeke preko ekrana.

Link to comment
Share on other sites

Da je ispala sajla ili napola ispala onda bi sve “donje” brzine bile jednako problem. 

Jednostavno mi je teško vjerovati da su svi mehaničari i tvom gradi levati. Jesi probao otići u ovasteni? Pitaš, ne moraju ti odmah uzeti auto u rad.

Ja mislim da ti je otišao sinhron druge i to je to sto mogu zakljuciti odavde iz Rijeke preko ekrana.

Pa i meni je to onako, misterija...

Rezervisao sam evo termin kod majstora u četvrtak, pa ćemo da vidimo, javim utiske :D Nadam se da neće puno klepit po džepu

A ovlašteni mi je tražio nekih 900KM za veliki servis (za auto koje je 2002. godište) i 400KM za mali servis tako da sa mojim budžetom to otpada iz priče; šta bi tek bilo kad bi se prihvatili mjenjača...

Link to comment
Share on other sites

Nemislim da je sinhronizirano u mjenjaču onda bi krčilo pri šaltanju u drugu brzinu.

Moje mišljenje te sajle tj bužiri poluge šta već ima.

Poslano sa mog VIVAX_Fly_V550 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo update nakon posjete mehaničaru. Kad sam mu ispričao sve i on je bio ubjeđen da je mjenjač rika tj. sinhroni.

Uzeo da pregleda, zove nakon dva sata kaže ajd dođi po auto. Sajla je spala kompletno, jedino što mu nije bilo jasno je kako sam uopšte mogao ušaltat ikako u drugu brzinu. Postavio sve na svoje mjesto, evo ga sad ko nov :D Cijena: ništa (pa je dobio na kafu, zasluženo, jedna nula manje od cijene mjenjača).

Mislim da sam konačno našao normalnog majstora :tulum: koji će mi sigurno trebati često zato što vozim ovaj krš...

Link to comment
Share on other sites

Super. I meni je čudno da si imao druge brzine a sajla spala. Ipak je vračanje preko ekrana nezahvalno :D

I vidis da nisu svi mehaničari prevaranti :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Laci, bez uvrede ja ipak poznajem mane Lagune2 malo bolje. :)

Link to comment
Share on other sites

Laguna nema mane Laguna je mana :D

Zasto bi se uvrijedio?

Ja nisam prorok ni svevid a ni sveznadar, ja sam samo mehaničar.

Link to comment
Share on other sites

Nije mana al je blizu. :hahahe:

Prije bi mu ležaj prosvirao na PK6 nego sinkron to je sigurno.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.