Jump to content

SCENIC III EDC


darko

Recommended Posts

Na jesen cu morati kupit neki auto vjerovatno pa gledam i scenica...automatika

ovak nesto

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13189473&display=Renault Scenic 1.5 dCi Dynamique EDC

 

kakvi su ti automatici....u kombinaciji sa 1.5dci... ima kakvih iskustava...na sta obratiti paznju? kod mjenjaca i opcenito

i jel zna netko kolko bi bio uvoz npr za ovog scenica

Link to comment
Share on other sites

za računanje trošarina pogledaj one razno razne kalkulatore..

Link to comment
Share on other sites

Biraj mladje od 2013. Tada je menjac promenjen, odnosno poboljsan, do tada su imali probleme sa brujanjem i vibracijama, pogotovo u sestoj brzini.

Obrati paznju na menjac, znam da su lamelice (ima ih dve) poprilicno skupe, mislim da sa zamenom ide cena i do 2000 evra (ali nisam siguran za podatak, zato uzmi sa rezervom).

Taj motor i taj menjac se ok slazu. Samo obrati paznju na stanje automobila, posebno menjaca. 

Link to comment
Share on other sites

Po svemu sudeci nis od kupovine na jesen jel cu dobit otkaz..pa ce se prvo novi posao morat nac..pa onda vidit za auto

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ipak od otkaza nista...uzeli na indijci nas 30 ??

Gledan te scenice ...2012-2014

Co2 varira od 105-128 .. u cemu je caka...za 105 je ppmv 2300 a za 128 8500kn

Gdje tocno nac koliko ima koji model

Edited by darko
Link to comment
Share on other sites

Ovisi jel ima start/stop ili ne

Raspitaj se što piše u COC dokumentu o CO2 prije kupnje da budeš siguran.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Gledam i ja za uvesti sebi Scenica. Ovi noviji 1.5 110 KS imaju 105 CO2.

Zanima me na što obratiti pažnju kod kupnje Scenica III? Koji je motor najbolji i imaju li nekih izraženih mana?

 

Link to comment
Share on other sites

EDC ima 124g CO2

1.5dci Energy ima 105g CO2.

Najbolje mu paše 110KS, nije neophodan motor od 130KS. Ovaj manji se da i chipati ako treba.

 

Nema baš nekih posebnih mana, brave na vratima znaju odlaziti (ulaz/izlaz ili zaključavanje) i ako je stariji od 2012 graničnici na vratima škljocaju. To nisu previše skupi kvarovi. Uz to su i standardne Renault boljke s lošim konektorima koji znaju izbaciti pokoju grešku, ali se i to lako rješava. 

dCi.JPG

Link to comment
Share on other sites

Ti si prodavao onog Bose, jel tak?

Jel sam negdje procitao da sad imas C max ili sam fulao?

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2.0 ima ogromni CO2 i jako je skup za uvoz. A i nema ih baš po oglasnicima. Već je i 1.6 dci rijedak. 

Vidim da Energy 110 ima čak mrvku slabija ubrzanja od običnog dci 110. Je li stvar u dugačkoj getribi ili???

 

Link to comment
Share on other sites

Ti si prodavao onog Bose, jel tak?

Jel sam negdje procitao da sad imas C max ili sam fulao?

 

 

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

 

 

Da imao sam Scenic III 1.6dci Bose. Odličan je taj motor, ali rijedak i za ovakav auto nije nužan i CO2 je veći, a i potrošnja za 0,5l. Ovaj 1.5 Energy je najbolji izbor.

Link to comment
Share on other sites

2.0 ima ogromni CO2 i jako je skup za uvoz. A i nema ih baš po oglasnicima. Već je i 1.6 dci rijedak. 

Vidim da Energy 110 ima čak mrvku slabija ubrzanja od običnog dci 110. Je li stvar u dugačkoj getribi ili???

 

Ako možeš nači obični dci 110, uzmi ga prije nego Energy. Energy ima nepotrebnu dugačak mjenjač pa ubija međubrzanja.

Link to comment
Share on other sites

Kako se prepozna 110 energy od običnog, po godini proizvodnje, neka oznaka motora,...?

Link to comment
Share on other sites

Da imao sam Scenic III 1.6dci Bose. Odličan je taj motor, ali rijedak i za ovakav auto nije nužan i CO2 je veći, a i potrošnja za 0,5l. Ovaj 1.5 Energy je najbolji izbor.

Cmax?

Daj neku usporedbu s Scenicom

Poslano sa mog 9026X koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da od 2012 dolazi taj energy dci model, i da svi koji imaju start/stop su ta energy verzija. Moj fluence je 2012.i nije energy.

Link to comment
Share on other sites

Energy ima 20Nm više momenta i troši čak 1l manje. Jeftiniji je za uvoz. Još bolje da je dugačak mjenjač, na autoputu je na nižim okretajima s manje buke i potrošnje.

 

C-max mi je ipak draži auto, imam ga 8 mjeseci i nisam mu našao puno mana. Cijelo vrijeme ga mislim tu predstaviti, ali nikako da nađem vremena da ga operem i napišem par dojmova. Ovako ukratko, doima se čvršći, bolje leži, a opet je udobniji od Scenica. Dosta sam picajzla i već me ljuti šlampavost u Ranaultu, a čini mi se da je tu Ford za pola klase bolji. Plastike su više elastične i nisu tako krte. Cijeli je auto čvršće složen i nema cvrčaka. Volan pruža bolji osjećaj što je pod kotačima, a mjenjač je mekši i precizniji. Prozori tiše i ljepše klize, a vrata i kvake ostavljaju dojam kvalitetnijeg auta. Karoserija se manje uvija...

Scenic je više modularan iznutra i ima više mjesta. Motor je na strani Renaulta, uglađeniji je i moderniji.

Za sada mi je drago da sam promijenio marku, ali pratim što Renault radi da se vratim.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vjerovatno ima nesto manje co2, i ja bih to uzeo kao jedinu prednost . Možda reno kaže da trosi 1l manje na papiru ali uživo nema šanse. Istina kao što kažes bolji je ako ce auto visit na autocesti, ali u svim drugim režimima je lošiji. Ovaj motoric i ovako ne troši puno a u Scenicu bi mogao biti napregnut i tu bi ga krače brzine rasteretile.

Link to comment
Share on other sites

Porez se plaća prema co2 i to se gleda prema coc dokumentu. Energy zbog 105g ulazi u dva razreda niža davanja od običnog sa 128g i tu nema rasprave.

Troši 0,8l više, provjereno u praksi.

Možda je dulji mjenjač, ali samo u 5. i 6. brzini i tko primjeti razliku u ubrzanju svaka čast. Scenic nije auto za jurnjavu.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

zato kazem da treba uzet dci 150, jednom se zivi i jednom se placa porez na uvoz :yeah:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pozdrav svima,

U procesu sam nabavke Scenica III 1.5 dci EDC, 2015. godište, oko 60000-70000 km, BOSE oprema, pa me zanima par stvari, ako znate prema iskustvu...

Osim samih servisnih intervala za mali servis, na kojoj kilometraži je predviđen veliki servis? S obzirom da je riječ o automatiku ide li kod velikog servisa neka veća intervencija na automatskom mjenjaču?

I općenito, ima li nekih određenih stvari na koje je potrebno obratiti pažnju? Vozilo je iz uvoza.

Pozz

Link to comment
Share on other sites

Potencijalno problematičan mjenjač, popravak je skup. Zamjena zupčastog remena na 6 godina ili 150 tkm. Ne mijenja se ulje u mjenjaču, u pitanju je dupla suha spojka, električno upravljana. Zna semering procuriti i motori za mijenjanje brzina crknu. Pazi na kilometražu, moguće da je vraćena. 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, direstraits said:

Potencijalno problematičan mjenjač, popravak je skup. Zamjena zupčastog remena na 6 godina ili 150 tkm. Ne mijenja se ulje u mjenjaču, u pitanju je dupla suha spojka, električno upravljana. Zna semering procuriti i motori za mijenjanje brzina crknu. Pazi na kilometražu, moguće da je vraćena. 

OK, hvala. Znači tek zupčasti remen od većih zamjena?

Kilometre smo već provjerili, ali još ćemo dodatno u samom servisu prije kupovine.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.