Jump to content

clio 3 grandtour 1.5dci 100ks df641 greska


lacko123

Recommended Posts

pozdrav svima dugo nisam bio tu :D
nakon sta prodo svog klijica 1.4 8v 98 kupio nesto novije radi se o clio 3 grandtour 1.5dci 2009g

auto ima 200,000km ali redovno odrzavan u renault servisu unjemackoj znaci auto je iz njemacke i za njemacko trziste.

imam par problema pa ako moze mala pomoc kako nisam na TI s dizelima

prvo zna se tokom voznje upalit check injector stanes pustis auto 10 minuta upalis greske nema. ponekad cim upalis auto baci gresku i tako
spojen na delphi dijagnostiku i baca gresku DF641 inlet air circuit, circuit failure  outside limits intermittient

te je jednom bacio gresku df1005 comunication glow plug

Koliko ja skuzio zeza klapna gasa i grijaci za grijace nije problem sta se tice klapne skinuta je dole i otvorena. te vidi se da je uslo ulja i para unutra jer neki frajer kad zadnji put radio nije promijenio metlanu brtvu pa pustalo naokolo. ocisceni kontakti od senzora di se nalazi klapna ali i dalje zna bacit gresku. Vidi se da je malo potrosen klizac i podloga na PCB plocici

Ali me zanima savjet ako je netko imo taj problem da nije mozda do još neceg drugog.

Drugo auto ima automatski klimu koja ljepo radi jedino ako auto stoji nema klime rad na mjestu u leru itd. Brat ima megana grandtour 2007 i njemu cim se upali klima pali se i hladnjak motora i radi klima meni se ne pali ventilator.
motor se ne pregrijava u voznji i pali se ventilator u voznji ali kad se upali klima kad si na mjestu ne radi ventilator te zato ne hladi dok se ne pocnes kretat i imat strujanja zraka kroz raspirator.

 

eto ako neko imo takve probleme il nesto neki savjet bio bi zahvalan. Takoder mislio sam skinut egr ventil da ga ocistim ali trenutno pretoplo u garazi za takve pothvate :D

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav! Imamo istu grešku DF641, radio sam preko Renault CLIP-a dijagnostiku i kaže da je to greška ''krug preklopnih vratašca zraka kod usisa''.

Grešku je moguće poništiti i reprogramirati rad tog elementa ali greška mi se nakon 2 dana vratila i stalno svjetli ''provjeriti ubrizgavanje''.

Auto uredno pali i vozi osim što mi se čini da je u ''safe modu'' pa nema punu snagu.

Jedini način čini mi se a tako kaže i serviser da se zamjeni taj element, novi ili rabljeni. Nisam trenutno najsigurniji što od to dvoje.

Bilo bi dobro da se još neko uključi u raspravu jer i ja sam u dilemi.

Sretno nam

300 kn mi traži prodavač za rabljenu zaklopku.

Link to comment
Share on other sites

Ja danas cu googlat malo dali ima za kuput samo pcb board na kojem je otporni element po kojem ocitava.. 

Opet ako se uzima polovni zavisi koliko km je proso i koliko je potrosen klizac. Tako da to je 50/50

Link to comment
Share on other sites

Ak je npr polovni 300 kn a novi 1000 kn onda je stvar jasna pa se rizik isplati. Ak se kupe 3 polovna i to je manje od 1000 kn karikiram.

Dali netko zna koliko košta novi takav uređaj?

Za klimu odi kod nekog specijaliste za klime, mogo bi kod tebe biti u kvaru otpornik ventilatora ili takvo što slično...

Link to comment
Share on other sites

evo da vam javim da rijeseno ynaci bar meni bilo je pojedeno sota rastavio sam opet klapnu ali u rastavne sastavne dobro s brake clenerom oprao vodove od potenciometra i kliyac yadnji put sam sa stapicem iso njezno. sastavio i stavio bratu na njegovog megana a njegovu sam stavio sebi na clio. Meni ne baca gresku vise znaci bilo je do klapne.
a ni bratu ne dolazi greska tako da ocigledno sam spasio klapnu ali pitanje je na koliko

Link to comment
Share on other sites

Meni se jučer ugasila obavijest check injection sad je sve ok samo od sebe. Možda mi se pročistila ta klapna a možda fakat zaprljana klapna tu grešku radi.

Sve u svemu čini mi se da to nije neki problem jedino ako klapna baš strada jako...

Link to comment
Share on other sites

Imaš neku fotku te famozne klapne da da vidimo di je to i kako izgleda?

Link to comment
Share on other sites

Opet mi se upalila lampica check injection pa nakon jednog dana ugasila. Jutros se opet upalila. Mislim a bi možda trebalo tu klapnu očistiti.

Što vi mislite?

Link to comment
Share on other sites

ja sam ju cistil iz zjbncije, bilo mi je dosadno... na modusu je klapna dole za 5 min... 4 serafa na klapni i jedna selna

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

tako je i meni malo dode malo ode.
znaci treba skinut cijev od intercoolera koja ide na klapnu pa onda konektor i iza onda sa dosta muke torx 25 ako se ne varam ili 20 odvidat dvije vide. i skida se dole. (PAZIT NA ORING)

kad se skine dole sa kacavidom lagano skinut poklopac pazite da zakacke ne puknu. kad je otvorite maknite plasticni zupcanik tako da lakse micete klapnu prstima.

Brake clener u ruke i po crnim vodovima i ispod limica koji struju po vodovima oprat. osusit i vratit na auto.

Link to comment
Share on other sites

tako je i meni malo dode malo ode.
znaci treba skinut cijev od intercoolera koja ide na klapnu pa onda konektor i iza onda sa dosta muke torx 25 ako se ne varam ili 20 odvidat dvije vide. i skida se dole. (PAZIT NA ORING)

kad se skine dole sa kacavidom lagano skinut poklopac pazite da zakacke ne puknu. kad je otvorite maknite plasticni zupcanik tako da lakse micete klapnu prstima.

Brake clener u ruke i po crnim vodovima i ispod limica koji struju po vodovima oprat. osusit i vratit na auto.

Nakon čiščenja ti se više nikad nije upalila poruka CHECK INJECTION?

Link to comment
Share on other sites

 Mi smo jučer rastavili klapnu i bila je unutra cijev i ona čista ko suza tak da nije čiščenje imalo smisla. Ostaje sada zamjeniti to ili polovnom ili novom. Druge solucije nema.

Link to comment
Share on other sites

Cijev? ako je klapna s elektronickom gasom nema nikakve cijevi. kad se skine dole ima crni poklopac di je elektronika e to treba otvorit i pocistit klapna je 90%uvijek cista
evo slike te klapne

Renault-Megane-15-Dci-Throttle-Body-8200302798-_57.jpg

Air-Throttle-Body-15-DCI-Renault-Scenic.jpg

Link to comment
Share on other sites

Znači to crno plastično treba odvojit od metalne cijeva pa onda čistit? Ako sam shvatio dobro ili?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.