Jump to content

Brujanje iz auspuha


magi_984

Recommended Posts

Pozdrav, nedavno na zemljanom parkingu zapeo sa svojim Cliom 3 sa podvozjem i zaderao u području početka auspuha. Odmah iza toga zvuk motora je drugačiji kao metalni zvuk, koji se posebno čuje kod viših okretaja i naglih ubrzavanja ali i kod laganog spuštanja bez gasa niz nizbrdicu.

Auspuh je testiran i ne pušta nigdje znaći nije probijen, jedan majstor je još pogledao i govori mi da je do katalizatora i ako je tako da neće proći na sljedećem tehničkom pregledu. A kako je meni tehnički za više od pola godine nisam htio čekat do tada nego ako je da se odma pripremim na trošak i otišao u stp na eko test da mi naprave i test prolazi savršeno.

Do čega bi mogao bit taj problem i zvuk motora? Da li je moguće da je katalizator stradao samo da svejedno prolazi eko test ili je do nečeg drugoga? Susjed mi govori da može bit i do grane auspuha. Što je najvjerojatnije kvar i koliko bi me mogao izaći popravak? Inaće čekam sljedeći tjedan kad se moj mehanicar vrati s godišnjeg da pogleda e7b98a35b1e54787a455c7e7d59d6b20.jpg

Poslano sa mog ANE-LX1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Provjeri ispušnu granu. Majstor koji je gledao auspuh je mogao izdvojiti i minutu za pregled grane uglavnom možeš i sam vizualno. Ako je pukla, a po svoj prilici jeste jer imam iskustvo iz prve ruke sa identičnim problemom, vidjet ćeš trag gareži na mjestu puknuća jer ako se čuje metalan zvuk puknuće je mikroskopsko i ispušni plinovi prolaskom kroz pukotinu stvaraju "metalan" zvuk tj rezoniraju pogotovo prilikom dodavanja gasa.

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu se dovoljno dolje špageti bez da se auto digne na dizalicu da to sam vidim a i iskreno ne razumijem se baš u to da bi sam znao, iako po zvuku mi je rekao susjed šta se razumi da je baš do grane.

Ako je baš do toga da je pukla grana koliko okvirno će me izaći popravak toga? Čisto da se pripremim na to

Poslano sa mog ANE-LX1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni je grana prdila a varovima gdje se sarafi na motor. I to bez ogledala nisam ni skuzio. Dok sam mislio da brezoni ne drze dobro pa zato prdi. Pa to isto provjeri. Moguce je da je i gibljivo crijevo dobilo. 

Ne mogu se dovoljno dolje špageti bez da se auto digne na dizalicu da to sam vidim a i iskreno ne razumijem se baš u to da bi sam znao, iako po zvuku mi je rekao susjed šta se razumi da je baš do grane.

Ako je baš do toga da je pukla grana koliko okvirno će me izaći popravak toga? Čisto da se pripremim na to

 

Poslano sa mog ANE-LX1 koristeći Tapatalk

 

 

mene je popravak grane izasao kad se varila kod sarafa 400kn. Kad sam mjenjao gibljivo crijevo 500kn. No to je dio za clia sport. Tebi mozda manje. No treba netko i granu skinut i stavit. To je opet trosak od bar 500kn minimum osim ako nemas nekog pa da mu platis rucak/cugu.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Koliki je to posao za skinuti i vratit granu?

Poslano sa mog ANE-LX1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ima posla. Nije jednostavno bas. Otpoji akumulator prije pocetka skidanja. Tamo je anlaser blizu. Zna zaiskrit ako dodirnes nest krivo s granom. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Al ako je pukla grana auspuha zar ne bi onda bilo promjena na eko testu ili ovaj prvi šta mi je gleda jel pušta di auspuh?

Poslano sa mog ANE-LX1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Premalo plinova bježi da bi se skužilo na eko testu a opet dovoljno da ti se stvara zvuk koji te muči. imao sam identičnu situaciju pa znam. Svoj sam problem riješio tako što sam našao na otpadu čitavu granu skupa s pripadajućom brtvom sve skupa za 200 kn, ruke sam sam platio 100 kn.

Link to comment
Share on other sites

Opet pitanje u kakvom je stanju polovna grana i hoce li proprdit uskoro. Ja bih zavario radije svoju s boljim i jacim varovima kao sto i jesam. Osim ako nije trulex.

Link to comment
Share on other sites

A vidit ću u ponediljak ujutro kad se meštar vrati s godišnjeg. A stanje bi trebalo bit u redu s obzirom da je do sad pređeno nešto više od 76000 km. Nadam se samo da će uspjet to sredit do kraja idućeg tjedna jer je planiran jedno duže putovanje

Poslano sa mog ANE-LX1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Da ne otvaram novu temu...

Na meganu počelo nešto zvocati i brundati pri raznim okretajima, čini se da zvuk dolazi iz katalizatora. Koje su varijante osim kupovine novog? Da li se otvoriti i unutra povariti što se rasklimalo? Što ako saće izvadim van i tako zatvorim lonac? Što ako unutar lonca zavarim cijev, a lonac zavarim okolo kao da i dalje ima katalizator? Dali će proći tehnički? 

Imam ove razne prijedloge od poznanika pa da i tu pitam.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nećeš proći tehnički bez katalizatora na benzincu. Iskreno novi je najbolje riješenje, poslije polovni koji nije previše vozio, pa onda zamjenski.

Meni se ne golfu 3 raspao zadnji lonac, i on je lupetao, dok katalizator na 380k km je bio ok (valjda)

Edited by Domba
Link to comment
Share on other sites

Ja za sada glasam za lonac. Kod mene je cca 260000 prošao na plin..l

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Danas skinut ispusni sustav na meganu. Lonac katalizatora potpuno prazan i cist. U zadnjem loncu svo rasuto sace iz kata. Otvoren zadnji lonac, izbaceno kamenje vani.
Stavljen univerzalni novi kat tako da je izvaden komad lonca u sredini i zavaren novi kat. Nije mogao samo ubaciti citav novi kat jer je ulaz pod kutom 90. Nekakvo koljeno bi spasilo stvar alu onda nebi pasali nosaci koji ga drze za podvozje.
d63951f253304a595a0d01fcbd1e55d7.jpg27b3a7d259dfd40c0cd6901715b205d8.jpge3a1259827f28c62b3fd0e6dc8c4d9a2.jpg752efdaef022ab8d42ed18b01e66dfe9.jpg2cb65bc333f903ac43a46a5c0196d379.jpg

Tapatalk
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.