Jump to content

Clio 3 1.5 dci nešto udara/klapara naprijed desno


Zrmi RS

Recommended Posts

Prijatelj mi je ostavio auto da mu neke stvari riješim, ali ovo pojma nemam što se čuje naprijed kot točka desno. Naime ovjes je uredan. Spona, krajnik spone i kugla nemaju lufta nikakvog kao ni letva. Upornice u redu. Na nju sam odmah posumnjao. Kad udarim nogom u točak čuje se. Ali čuje se kočiona klješta kako udaraju. Čuo sam da je to problem na njima. Frend mi je sa šrafcigerom napeo klješta i onda kad udarim zvuka nema. Radi se o tome da klješta dosta šetaju i rade na klizačima. Riješenje je navodno dosta masti na klizače, ali i to sam probao i dobio nikakav pomak na bolje. Dakle na dizalici kad klješta strga kod crijeva uzmem i mičem imaju lufta i to dosta, ali opet mi nema logike jer se na lijevoj strani ništa ne čuje. Probao sam danas na pločicu zaljepiti dvostruku ljepljivu traku i na taj način sam to gotovo eliminirao. No u vožnji nikakav pomak na bolje. Očekivao sam bar minimalni no to klapara za popizdit. Stoga sumnjam da je problem uopće vezan za klješta. Navodno ima riješenje da se naprave klizači da imaju minimalni lufta, no ja nekako sumnjam u to. 

Ostale su mi kape amortizera za koje mi svi kažu da ne može biti do njih i da kod clia 3 ne odlaze gotovo nikad. Jer amortizer na ljuljanje dok je auto u zraku nema nikakav luft. E sad, dali je moguće da je do kape i kako to najbolje ispitati, ili se možda radi o samom amortizeru da je u banani? Gledao sam ga i primjetio da je ona guma jedino puknuta, no osim toga auto nigdje ne bježi, koči super, fino je udoban i osjetim da amortizeri fino rade.Znači to se čuje odmah i na minimalnu neravninu, a jedino da napravim test da maknem desnu čeljust i lagano na praznu ulicu i probam jer to se čuje i na 20km/h. Imate kakvu ideju?

Link to comment
Share on other sites

Za početak, skini kotač (gumu) i stavi drugi (rezervni npr.) I probaj se provozati... ;-)

Ozbiljno mislim, nije zajebancija..

 

Link to comment
Share on other sites

Za početak, skini kotač (gumu) i stavi drugi (rezervni npr.) I probaj se provozati... ;-)

Ozbiljno mislim, nije zajebancija..

 

Prvi put čujem ovo. Razlog? Mogu i rotirat točak, ali nevidim svrhu.

Link to comment
Share on other sites

Prvi put čujem ovo. Razlog? Mogu i rotirat točak, ali nevidim svrhu.

ok, jel se čuje kaj kad vrtiš kotač dok je dignut auto?

Pišem ti to zato kaj sam ja imao slučaj na Cliu prošle zime... stavio sam gume i neki ku**ic*** je tak lupao samo zadnji desni kotač...
i sve smo provjeravali i sve je bilo ok, kad sam stavil ljetne gume... lupanja više nije bilo...

 

Link to comment
Share on other sites

Ležaj bi se čuo, nevjerujem da bi lupalo. Zvuk je identičan zvuku upornice kad vrisne. Bio sam uvjeren da je ona, ali nije...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

kod mene se nije čuo pa je dobio lufta, lupalo naprijed kod neravnina, lupio kotač nogom, sve zvonilo...i naravno, cijeli kotač, skupa sa čeljustima imalo lufta, kad si ga primio rukama

Link to comment
Share on other sites

Kotač kad ga uzmem u ruku nema lufta ni u kojem smjeru. Ostaju mi kape amortizera, sam amortizer, nznm poluosovina ima malo lufta, ali navodno to mora.Neznam lud sam vise...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Lupkaju kočione čeljusti

Kako to riješiti? Majstor mi je na moru, kaze zna za to i da će mi rijesiti. Navodno istokarit klizače malo deblje da na knap ulaze u nosač. Jel i tebi lupa i kako si rijesio ako jesi?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Lupkalo je prije, sada vrlo malo, gotovo nečujno. Jednom sam još pod garancijom bio na reklamaciji radi toga, mijenjali su nosače čeljusti ili nešto slično...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Neki dan isao zamjeniti stopere/gume na amortizerima jer su pukle. Kad smo skinuli opruge, skuzili da amortizeri imaju lufta i to bas dosta. Danas dosli Kayaba i ugradjeni te zamjenjene i upornice. Nelupa vise nista. Dakle ipak su amortizeri bili. No sutra idem kod tokara pa ce mi i celjusti rijesit. Budemo napravili nove klizace da ulaze na knap jer ovo bas dosta klapara. Ali eto misterija rijesena.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.