Jump to content

Previse ulja


Turul1978

Recommended Posts

Sta ako su mi u servisu usipali previse ulja u auto? Naime.. poneo sam svoje ulje... u auto...prema specifikacijama ide 4.9 litara.. a mislim da su usipali 5 .. pa cak, reko bi.. da se to vidi i na mjeracu... nisu mi vratilo bocu sa 0.1 l ulja.. ce to biti problem?

Link to post
Share on other sites

Jako sam ljut na njih... sada ko budala pregledavam papire od auta... nađem "upute " koje je prvi (prethodni) vlasnik dobio uz auto... tamo piše da je prosjecna kolicina 4.8 litara... neda meni vrag mira.. ja 2 dcl izvadio... i opet je na vrhu maksimuma... imam onaj slaufic od infuzine i špricu od pola dcl... i uspijem izvaditi kroz kanalicu sipke mjeraca... JAKO SAM LJUT NA NJIH... vise me nece vidjeti u toj auto kuci...

Link to post
Share on other sites
frenchkey

Da nisi auto bi se dezintegrirao u malo pepela...

A sto bi rekao da ti je ubacio 1,2 litre vise kao meni prije 10 ak godina

Šlapatalk

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Ja roknem obavezno vise. Koliko trosi taman nakon nekog vremena bude na normali hahahahah. Za koji dcl nebude mu nista. 

  • Downvote 1
Link to post
Share on other sites

A lega.moj... daš auto u ruke... ni manje ni više... nego ovlaštenom servisu....a oni ... nemam riječi ... u najmanju ruku očekujem profesionalnost i preciznost ... narocito kad platim toliko za rad koji objektivno vrijedi 50kn... i pogotovo kad kaze da je cijeli auto pregledan i kao sve je u redu a ne radi zaruljica od pozicije... mada.. batali zaruljicu.. ali ovo sa uljem me je jako razočaralo .... bilo to vecini mozda i smiješno 

Edited by Turul1978
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Već ti je više puta rečeno da 1 dcl viška neće raditi probleme,bolje malo viška nego malo manjka.

To da su u ovlaštenim servisima neprofesionalni je točno i slažem se.Pogotovo za novce koje uzmu.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

A i pitanje je dali su i sve ulili ili ti jednostavno nisu isli vracat taj ostatak. Meni u auto ide 3,3l, a donio sam 4l i nisam dobio nista natrag. Al nisam ni razmisljao da je ovaj sve ulio, vec da si je jednostavno zadrzao visak ulja.

Link to post
Share on other sites
frenchkey

u megane 2,9 litara ide, donesem 3 litre po litru. U Scenic 4,9 litara ide, donesem kanister od 5l. Ne mogu puno zajebati ni najfriškiji šegrti.

Hm, da, ja visim iznad auta i nije ovlašteni pa i onaj 1 dcl vrate :bigl:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Da javim novosti. JA se javio mailom servisu. Naravno, nisu mi odgovorili.  Nakon tjedan dana... stigne mi mail... "ispunite anketu vezano za vaš zadnji posjet servisu"... ja ispunio.. opisao "problem".. idući dan me zove majstor iz servisa.. pomalo ljut sto sam se javio Nissan-Renaultu.... rekao sam mu da se nisam javio već sam samo ispunio anketu gdje sam opisao svoje "nezadovoljstvo" te da sam se njima javio mailom (na dvije adrese) na što mi nisu odgovorili... kaže da te mail adrese ne rade... zamisli... tolika auto kuća a kao ne rade ime majlovi... moš misliti..... pa kad sam mu rekao u čemu je problem.... kaže on meni da se razina ulja ne mjeri kada je motor "odstojao" par sati već 15 min nakon gašenja... jer se u roku od par sati ulje iscjedi iz glave i filtera u karter te mi se zato poljavljuje "višak".. dalje pojašnjava da ako bi mjerio 15 min nakon zaustavljanja onda bi meni sada falilo tih dva-tri milimetara ulja... jer sam sada napravio manjak...  (inače sam to isprobao .. i isti vrag... mjerio ja 15 min ili 4 sata nakon zaustavljanja-razina ista-onaj maximum koji "sam ja postavio" izvlačenjem viška)... i još kaže da su stranke inače bile nezadovoljne servisom kada su im bašh na maximum nalili ulja..  jer, kad bi ubrzo nakon gašenja auta opet upalili auto... elektronski mjerač na displeju pokazivao da fali ulja (jedna točkica manje).. stoga, da oni "doskoče" tom "problemu" i prigovorima stranaka - naliju malo više ulja u motor... da kad se ulje uzjebe u motoru i nakon ponovnog paljenja auta (u kratkom roku) ne dođe do toga da elektronski mjerač pokazuje kako fali  ulja... sve to da izbjegnu prigovore stranaka kako im auto "troši ulje"... a ne kuže  da se ulje nije sleglo da "pokrije" elektronski mjerač...

Nakon razgovora ponudio mi je neku vrstu "odštete" u vidu umanjenja cijene radova u budućnosti...

Idući dan me zvali iz Nissan-Renaulta pa pitaju jesam li zadovoljan odgovorom/pojašnjenjem... a šta da kažem? NISAM

Nisam siguran da će me ta auto kuća više vidjeti u servisu... žao mi je jedino što nema daljnjih ovlaštenih servisa u blizini (najbliža je 40km)... mada,.. ima u gradu još vrlo kvalitetnih majstora i radionica .. koji su usput.. i jeftiniji...

 

Link to post
Share on other sites
20 hours ago, mata73 said:

Kako svi lažu i mažu i nitko ne stoji iza svog posla.

Rijetki su ti koji su pošteni i kvalitetni.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ovo za mjerenje je tocno. Ne mjerinse na hladan motor nego topao nakon krace pauze. A ako ima razlike znacajne izmedju tog i skroz hladnog nakon 12h znaci da nepovratni ventil ne dihta i pusta s visokotlacne strane ulje da se slije nazad u karter.. Jasno vam je sta se onda desava motoru kad se krene verglat..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, MilosB said:

Ovo za mjerenje je tocno. Ne mjerinse na hladan motor nego topao nakon krace pauze. A ako ima razlike znacajne izmedju tog i skroz hladnog nakon 12h znaci da nepovratni ventil ne dihta i pusta s visokotlacne strane ulje da se slije nazad u karter.. Jasno vam je sta se onda desava motoru kad se krene verglat..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk
 

Nema razlike... u tome je fora....

Link to post
Share on other sites

Pa.kazem kad je ispravno nesme biti. Al skrenuo paznju na to

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..