Jump to content

Trese pri paljenju i gašanju


zeljko13

Recommended Posts

Pozdrav. Znam da ima sličnih tema na forumu ali nisam uspio naći rješenje mog problema, pa otvaram novu temu.

Znaci Megane 2, 1.5dci, 2004 g., 76kw zatrese pri paljenju, pogotovo pri gašenju. Ne toliko kad je hladan, nego kad se zagrije. Nosače motora mi je majstor pregledao i kaže da su dobri, nema lufta kad je pajserom pomicao motor. (Sva tri). Isti mi je majstor prije cca 2 mjeseca promijenio set kvačila. Tada je također vidio da je zamašnjak dobar i da ga ne treba mijenjati ( zamašnjak je jednomaseni). Testirao sam akumulator i alternator i oboje bar što se tiče voltaže uredno rade.

Ne znam jeli povezano sa trešnjom motora, ali također u zadnje vrime kad je motor vruć, zna se dogoditi da malo teže upali. Malo duže zavergla. Ali uvik upali.

Zna li tko koji bi još mogao biti uzrok trešnji motora? Hvala!

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tako ga palim od kad ga imam. Kvačilo i kočnica zajedno. Nije do toga.

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Main reason for having a throttle body on a Diesel is EGR and it also has a role to play during engine shutdown. When engine is turned off the valve closes and cuts air into the cylinders this helps to achieve a relatively smoother shut down. Throttle body works as an Anti-Shudder Valve (ASV).

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako misliš na EGR ventil, njega čistim svake godine bar jednom. Zadnji put sam ga čistio prije par miseci pa ne vjerujem da je do njega. Ali mogu ga opet skinuti i provjeriti u kakvom je stanju.

Doduše sad kad razmislim nisam nikad testirao jeli radi ili ne. Očistim ga i vratim na misto. Jeli smijem uplati auto bez EGR-a. da vidim jeli se pomiće ona klapna?

Link to comment
Share on other sites

Evo očišćem EGR ventil. Spojen direktno na akumulator i radi. Podiže i spušta onu klapnu. Ima li tko ideju što bi još moglo biti?

Link to comment
Share on other sites

Nije egr sigurno. Na mojem cliu je isti blokiran zadnji 100tkm, a auto se rita ko magare svaki put kod paljenja/gašenja.

Link to comment
Share on other sites

nisam mislio na egr, već dali ima throtle klapnu, (slično kao benzinac), ona služi za mekano gašenje diesela. A i vakum crijevo koje ide na egr ako je porozno, šuplje, zna praviti problem trešnje

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

bez obzira na sve meni (laiku) i dalje smrdi na nosace motora.. kad si ih zadnji put mjenjao, ili prije kolko km?
a i lako provjeris koliko motor "radi" kad dignes poklopac motora i netko ga malo turira..

Link to comment
Share on other sites

Nisam skužio da ima nikakvu klapnu kraj EGR-a. Ovaj EGR je električni pa nema cijev za vakum.

Sto se tice nosača, srednji sam prominija prije cca 3 godine ali jutros ih je majstor sva tri pregleda i reka da su dobri. Motor kad radi ne trese. Samo kod paljenja i gašenja. Pogotovo kod gašenja poprilično zatrese.

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A cuj nema ti tu puno mudrosti, ili nosaci motora , ili zamasnjak.

U vecini slucajeva je nosac motora, u ovom slucaju radi se o onom kod getribe.

Dal ti cukne auto kad naglo pustis/das gas ?

Link to comment
Share on other sites

Nije egr sigurno. Na mojem cliu je isti blokiran zadnji 100tkm, a auto se rita ko magare svaki put kod paljenja/gašenja.

Kod mene isto od kad je bio novi.Manje trese kod stisnutog kvačila pa ga uvijek tako gasim.

nisam mislio na egr, već dali ima throtle klapnu, (slično kao benzinac), ona služi za mekano gašenje diesela. A i vakum crijevo koje ide na egr ako je porozno, šuplje, zna praviti problem trešnje

Mislim da 1.5 dCi to nema.

Nisam skužio da ima nikakvu klapnu kraj EGR-a. Ovaj EGR je električni pa nema cijev za vakum.

Sto se tice nosača, srednji sam prominija prije cca 3 godine ali jutros ih je majstor sva tri pregleda i reka da su dobri. Motor kad radi ne trese. Samo kod paljenja i gašenja. Pogotovo kod gašenja poprilično zatrese.

EGR nema veze sa trešnjom pri paljenju/gašenju.Kod mene je trešnja ista od početka i to smatram normalnim.

Link to comment
Share on other sites

Nažalost s tim nosačima motora na renaultima stalno neki problemi, valjda jedino original rade kako treba. Mene clio izludio, stavljao svakakve nosače, onaj dolje je sad origigi renault, trza i dalje, kod gašenja jače, kod paljenja slabije, a kad u vožnji na nižim okretajima, nor. na 2k rpm pustim gas ili dodam, trzne jako. Nema lijeka, jedino da sve nosače stavim original. Ne znam kakvi su megane po tom pitanju, laguna mi nije trzala, ali ona ima klapnu za meko gašenje.

Jel može biti u slučaju ovog megana zamašnjak, kako se to očituje kad ode?

Link to comment
Share on other sites

Stvarno ne znam jeli cukne kad se pusti gas, možda malo. Kad se naglo da gas reka bi da ne cukne. Popodne sam ga palio i gasio i skužio da se taj, ajmo ga nazvati zadnji udar (kad zatrese) pri gašenju čuje najviše na desnoj strani motora (desna strana, ona do akumulatora).  Znam da tamo postoji jedan od nosaća ali je na toj strani i zamašnjak. Ma otići ću sutra do ovlaštenog servisa da vidim što oni kažu. Pravit ću se lud i reći im da mi je biće krepa onaj nosać koji su oni prominili prije 3 godine :jez:

Javim ćim doznam što je. Hvala vam na odgovorima!

Link to comment
Share on other sites

Stvarno ne znam di se točno nalazi. Ali evo taman se vratio iz ovlaštenog servisa i nevjerojatno krepala dva nosača auspuha.... Nevjerojatno da to nije moj majstor skužio, a bi mu je na dizalici 2 puta. Uglavnom idem u auspuh servis to prominiti pa javim jeli do toga bilo. Ovaj u ovlaštenom je još spomenuo kako je livi nosač malo oslabio i da bi moglo biti do njega. Uglavnom idem prvo srediti nosače na auspuhu pa ću viditi dalje. Javim kakva je situacija.

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nosace auspuha svakako rjesi ako su losi, ali njima neces apsolutno nista rjesiti i oni nemaju nikakve veze sa tresnjom auta pri paljenju i jos vise gasenju.

Dapace, osjetio bi onda to i u voznji, pogotovo onako nizim okrerajima kad je protok ispuha najjaci.

Od auspuha mozes cuti i osjetit rezonancije, glupo treskanje auspuha o neki dio podnice, ali da ti zatrese auto, nikako.

Po meni je glavni tip na zamasnjak. U ovim okolnostima kojima se javlja, kako si opisao.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mario na žalost si u pravu. Zamijenjeni su nosači auspuha i problem se nije riješio. Malo je tiši auto kad je na leru i kao da lipše radi ali onaj početni problem je još tu. Bojim se da bi mogao biti u pravu vezano za zamašnjak.

Evo ću staviti video gdje se jako dobro čuje taj udar pri gašenju, pa ako ima tko volje ga pogledati možda skuži problem jer ja više nemam pojma.

Hvala!!

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moje misljenje je da ti se motor uopce ne trese puno. Dapace, ne vrijedno spomena.

Definitivno bi rekao zamasljak, sad mi se tesko skoncentrirati i cuti bas taj zvuk kod gasenja, ali lako moguce da je pukla opruga/e u zamasnjaku. Od tud i treskanje i zvuk koji cujes.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A možda nije tako strašno ali mene ubija u mozak. Pogotovo, što kad sam nedavno mijenjao set kvačila reka sam majstoru da promjeni i zamašnjak ako ne valja. Pošto je jednomaseni sa nekim popustom me nebi doša preko 700kn. Sad ne znam što da napravim jer ne virujen da će mi ga prominiti bez da mi naplati ruke. Ja sam uvjeren da je do zamašnjaka. A ništa... Moram zvati majstora pa viditi što on misli. Hvala na odgovorima!

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zbog nosaca auspuha da trese kod paljenja i gasenja  :jez:

da , to su nasi ovlasteni, vidim da nije dole nista bolje nego tu po tom pitanju.

Dobro si ovo snimio , al i dalje ja nebih znao sto je konkretno krivac, dal nosac/i ili zamasnjak. Nekako mi zvoni u glavi da zamasnjak jednomaseni ne odlazi bas..

doslovno neznam nikog tko je mjenjao, za razliku od dvomasenih.

 

Sto me dovodi do razmisljanja, ja kad palim/gasim auto gotovo se ne osjeti to. Al to je zato sto imam dvomaseni koji amortizira te udarce.

Na odredenu dozu tresnje moras biti spreman sa stedljivijim motorom.

Link to comment
Share on other sites

Ups, moj grijeh...

Previdio sam da je jednomaseni zamasnjak u igri.

Onda bi pak njega skroz iskljucio.

Tesko je biti pametan. Vidi se trzaj motora na paljenju i gasenju, al to je normalno. A mi opet sa snimke ne mozemo znati koliko se prenese na karoseriju. Tu i je uloga nosaca u igri.

S time da ti ovo ne govorim sad iz iskustva nego bas po citanju na forumu. Ali obrati svejedno onda paznju na onaj neki glavni hidraulocni nosac. Spominjali su tu vlasnici da su isto tako naocigled ti nosaci bili u dobrom stanju pa vise u nedostatku varijanti ipak promjenili i osjetili osjetan pomak.

Igra ti jos remenica radilice. Al gle, meni je stara bila raspadnuta i nije bilo neke razlike od kada sam stavio novu.

Mozda nebi bilo lose da nades nekog sa tim autom i motorom i da provjerite oboje i usporedite.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A pošto mi je neki dan i moj majstor i danas ovi u ovlaštenom servisu rekli da su nosači dobri mislim da ostaje samo zamašnjak. Ne bi ja diza paniku oko ovog ali nikad prije nije ovako tresa. Zatresa bi malo ko svaki dizelaš i to je to.

Evo baš popodne kad mi je čovik iz auspuh servisa popravio nosače i kad je odveo auto na parking, sam je prokomentirao kako mi nešto lupne pri gašenju auta. Znaci da je negdi problem.

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.