Jump to content

Renault 6 tl


vlado112

Recommended Posts

Evo da ubacim par fotki od Renaulta 6 kojeg sam ujedno i prvi put vidio uživo. Auto je kolega nabavio, 1973. godina, u voznom stanju, dobio s njim nešto dijelova limarije i 2 motora. Na autu napravljen servis, za svoje godine u solidnom stanju. Glumio u seriji crno bijeli svijet ?. Kolega inače još nije načisto da li da ga ostavi sebi i uredi ili proda. 

20180929_145314-1024x768.jpg

20180929_152229-1024x768.jpg

20180929_145458-1024x768.jpg

20180929_152047-1024x768.jpg

received_150700195873822-1024x576.png

20180929_151405-1024x768.jpg

20180929_151844-1024x768.jpg

20180929_145536-1024x768.jpg

20180929_151839-1024x768.jpg

20180929_145328-1024x768.jpg

20180929_145324-1024x768.jpg

20180929_145314-1024x768.jpg

20180929_151813-1024x1365.jpg

20180929_145413-1024x768.jpg

20180929_151727-1024x1365.jpg

20180929_145334-1024x1365.jpg

received_1805305312888146-1024x768.jpeg

20180929_145604-1024x768.jpg

received_270530273578434-1024x576.png

20180929_152306-1024x768.jpg

20180929_152053-1024x768.jpg

20180929_145452-1024x768.jpg

20181003_205709-1024x758.jpg

20180929_145420-1024x768.jpg

received_171685527080591.jpeg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Divan!

Super očuvan primjerak. Mehanički identičan sa R4 ali ima malo prostraniju i luksuzniju kabinu. Bio je i dosta skuplji od R4 i čini mi se da se kratko vrijeme proizvodio u Slo. U Litostroju.

Opčenito nije imao dugovječan staž na tržištu.

U isto vrijeme se proizvodio i R5 (onaj stari ne campus) koji je bio puno moderniji (iako je i njegova mehanika ispočetka vukla porijeklo iz R4) 

R6 se našao negdje u iskoraku. Zaostajao je za R5, a nije bio praktičan i jeftin kao R4.

Rijetka zvjerka kod nas iako ih se da sresti na cesti, a i pojavi se pokoji očuvani primjerak u oglasima.

Dijelove za njega je dosta teže naći nego za R4 pogotovo limarske.

Drago mi je viditi jedan ovako dobro očuvan primjerak.

Prenesi pohvale prijatelju!

Link to comment
Share on other sites

Dobio je uz njega i nekih dijelova, mislim vrata i haubu. Meni je odmah upala u oko staklena posuda antifriza, haha. Iznenadilo me koliko su sjedala meka, i očuvana. 

Link to comment
Share on other sites

Staklenu ekspanzionu posudu su imali svi do negdje 76-77.

Jel registriran? Može li na cestu? Vidim da nema tablica.

Motorni prostor je identičan mojem u R4.

 

Link to comment
Share on other sites

Nije registriran, ali sam ga provozao par km po lokalnoj cesti, nisam mogao ne isprobati ga. Ako ga kolega zadrži planira ga još dotjerati i registrirati. 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ga osobno gledao u Zagrađu i nije me  dojmio...tamo je bio sdosta dugo parkiran pored sale za svatove..e sada netko nešto voli.....

Edited by 16 tl
Link to comment
Share on other sites

Just now, 16 tl said:

Ja sam ga osobno gledao u Zagrađu i nije me osobno dojmio...tamo je bio sdosta dugo parkiran pored sale za svatove..

Nazalost, kod nas su ti automobili toliko rijetki, da je ovaj melem za oci, a sigurno bi nekome bio odličan za restauraciju. ?

Link to comment
Share on other sites

Imaš u Španjolskoj hrpu pčuvanih za relativno dobru lovu,tako da mi restauracija ovoga baš ne bi legla...pogledaj na Millanuncios... 

Link to comment
Share on other sites

Treba ga viditi uživo i zavuči se ispod njega da bi se mogla dati dobra procjena isplativosti ulaganja. 

Jedino je problem što se takvi poslovi rade zbog nečeg drugog, rijetko radi isplativosti.

A i Španjolska je daleko. Ovaj je tu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.