Jump to content

Twingo 1.5 dCi 75 - chip tuning ili ne


Black.Tip

Recommended Posts

Kupio sam novijeg Twinga dCi-a i nisam zadovoljan međuubrzanjima a kako relativno često idem na autoput volio bi malo više snage za pretjecanje. Auto je uredno održavani primjerak sa 140 tkm. Servisna uredna, auto uredan, cijeli je temeljito pregledan (turbina, kvačilo, apsolutno sve). Idući tjedan ću promijeniti preventivno leteće ležajeve, ulje kao i u sve Renault do sada sipam kvalitetniji Elf. Ponuđem mi je remap u Citiusu za 350 do 400 eura sa gašenjem EGR-a, micanjem DPF-a i mapom na 74 kW i 250 Nm. 

Svjestan sam potencijalnog bržeg trošenja motora, no auto ne mislim voziti duže od 5 godina i napraviti više od 200 tkm s njim, a prije ili poslije će biti drugi auto u obitelji pa možda ne do gura ni do 200.

Još sam dobio ponude iz SM chip tuninga i Sedoxa. Citiusu mi je najpovoljniji za sada. 

Otvoren sam za prijedloge u vezi chipa i nekoga tko to radi. Ne zanimaju me rasprave zašto nisam kupio veći jači auto. 

Link to comment
Share on other sites

Sm je isto drek. Za druge ne mogu tvrditi ali sa css-om sam zadovoljan. Bas idem iduci tjedan ponovo na stage 4 mapu.

Link to comment
Share on other sites

Na taj auto jeftinije sedox i kolega max je svog 1.5dci upravo u sedoxu napravio i kolko znam kolega maxx bio zadovoljan. 

Kolko opce css uzima? Se isplati opce u sloveniu ic.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zeko said:

Na taj auto jeftinije sedox i kolega max je svog 1.5dci upravo u sedoxu napravio i kolko znam kolega maxx bio zadovoljan. 

Kolko opce css uzima? Se isplati opce u sloveniu ic.

Ovisi kak imaju popuste ali izmedu 300 i 400 eura, plus vidis na cem si jer je auto na valjcima.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Da li ću imati problema za eko test ako sada odfuram auto na uklanjanje DPF filtera i gašenje EGR-a te remapiranje? 

Link to comment
Share on other sites

U pravilu nebi trebao imati. Jer dieselima se test svodi jos samo ja zacrnjenje, a dobar motor sa dobrom mapom nebi trebao imati problem sa time.

Al to je sve do jedne godine koja nije daleko, kad se nas sabor odluci samo uskladiti zakon za zemljama EU vezano za to. I to nakon neke ljetne stanke kad 90% ljudi nebu ni znalo za to.

Njusim vec sad da tko pocinje radit lager repariranih DPFova da bu se obogatil.

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

On 06. 11. 2018. at 13:17, zeko said:

gle moj savijet   novi dpf i remap i zast bi gasio EGR 

Egr treba ugasit i dpf van. Ta eko smeca samo sranja rade motoru i guse ga. Sa dobrim remapom nebi trebao dimit ko lokomotiva.

Link to comment
Share on other sites

Nebi, al kad vec cipas nema smisla ne ugasit egr jer ti samo skuplja cadu na usisu. Dpf ne moras nuzno micat iako bolje je bez njega.

Link to comment
Share on other sites

Zašto micati dpf ako ne zeza, a na Renaultu ne zeza. Još si rekao da si često na autoputu pa ne bi trebalo biti problema.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.