Jump to content

Scenic 3 - zaštita police ispod vjetrobrana


Alen

Recommended Posts

1065 kn za keš.

Budem to sve posprejao silikonom u spreju pa će trajati duže.

Sad ću i pripaziti malo na taj dio pa ga svake godine osušiti i ponovo posprejati. Vjerojatno ću i plastiku iznad zalijepiti za vjetrobransko staklo s obostrano ljepljivom trakom da se voda slijeva preko plastike.

EPDN piše na gumi pa se vjerojatno može cijeli taj dio presvući tom gumom koja je koliko vidim koristi za krovove.

Link to comment
Share on other sites

Uzmi crno ljepilo brtvilo i nanesi tanke trake, kist umočiš u nitro razrjeđivač i prelaziš preko ljepila brtvila dok ne dobiješ jednoliki premaz.
Ako ostaje otisak od kista sa špahtlom poravnaš.
Ljepilo brtvilo je otporno na vremenske utjecaje, temperaturu i ulja itd.

Link to comment
Share on other sites

Mata, slično s**nje sa odvodnjom vode su napravili i na C4, tamo nakon par godina ta cijela plastika ispod šajbe se izvitoperi i o da ona guma koja naliježe na vjetrobransko staklo se odvoji od stakla i padne ispod šajbe. Tada voda ima slobodan put niz staklo na izolacije unutar motornog prostora koje nakon pat godina strunu, a ima i kablova, aku, osigurači koji su na udaru. Ja sam na svom C4 (iako nije izgledalo baš loše) to dobro očistio i zalijepio sa dvostruko samoljepljivom trakom koju sam kupio u čipoteci. Drži bez problema, dobra je, 3 m trake 19 kn. Traka je široka 12 mm, debela 0,5 mm i transparentna je. 

 

https://www.chipoteka.hr/artikl/135507/traka-dvostrana-samoljepiva-akrilna-12-mm-x-3m-2630411754?gclid=Cj0KCQiAhZT9BRDmARIsAN2E-J3q0wqHajw5DWYbemeBu19ytYjHkUpPeybfaxIJlM2RSS9JibImTMQaAuPlEALw_wcB

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mata73 said:

Uzmi crno ljepilo brtvilo i nanesi tanke trake, kist umočiš u nitro razrjeđivač i prelaziš preko ljepila brtvila dok ne dobiješ jednoliki premaz.
Ako ostaje otisak od kista sa špahtlom poravnaš.
Ljepilo brtvilo je otporno na vremenske utjecaje, temperaturu i ulja itd.

Misliš nešto kao na videu od 3:05 pa razmažem kistom. I prije nego razmazujem močim kist u nitro razređivač? Ili špahtlom razmažem pa onda još kistom da bude što tanje? 

Brtvilo je nešto kao ovo...

https://www.bacelic.hr/Proizvod/teroson-pu-brtvilo-crno-9200-bk-cr-310ml/4622

Ili ima neko jeftinije?

Link to comment
Share on other sites

Baš tako kako je u videu. Kist prvo namočiš u nitro pa zarmazuješ a sa špahtlom zagladiš da bude kad se posuši kao gumirano bez nabora i mjesta gdje će se skupljati prašina.

Možeš i ovo

https://eshop.wuerth.com.hr/A/hr-HR/Artikal/Sifra/8901003/ljepilobrtvilo-kd-crno-300ml

Silikon sprej je odličan ali nije postojan na vremenske utjecaje.
Ako 2 dana pada kiša drugi dan će sigurno biti ispran.
Npr cipele moram poslije svake kiše našpricati jer sprej popusti.

Link to comment
Share on other sites

Ne bi ja lijepio to sa industrijskim ljepilom, svako potencijalno skidanje znači osljepljivanje te gume sa šajbe, a na S3 je to tako izvedeno da se česti mora vidit zbog pristupa motoru/ servisa Itd.  Dobra Obostrana samoljepljiva traka će odradit posao, a puno lakše se skida kada bude trebalo.

Link to comment
Share on other sites

Ma plan je zalijepiti obostrano ljepljivom trakom za staklo. Ali cijeli taj dio prelijepiti s tim brtvilom da ne trune od vode. I onda tako prelijepljenog zalijepiti trakom za vjetrobransko staklo. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa uzmi dobru Vodootporni traku i mir. Meni se ona kojom sam zalijepio istu stvar na C4 čini baš dobra, odlično je zalijepila, vodoitpotna je i podnosi temp ispod 0, dugotrajno 100 stupnjeva a kratkotrajno 160 stupnjeva, 3 m za 20 kn, znači mogu dva puta polijepili šajbu sa tom dužinom. 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Alen said:

Što mislite o ovom rješenju?

https://www.drive2.ru/l/533564406731112522/

 

Na prvim slikama se vidi isti problem koji se događa na C4, spadne guma ispod šajbe. Na sreću C4 nema taj filc ispod koji skuplja vodu nego je zamišljeno da plastika (vidljiva na vrhu) odvodi vodu lijevo/desno u kutove. 
 

Što se tiče ovog rješenja na S3, nisam fan, ali ako služi svrsi ok. 

43 minutes ago, mata73 said:

Nisam mislio lijepiti vec zaštititi od vode kao što je Hrc naveo.

Da dobra ideja

Link to comment
Share on other sites

Čini se da isti problem imam na Scenic II. Od nekud se voda slijeva u motorni prostor. Svjećice su zahrđale od vode. Moram provjeriti može li se naručiti novi OEM dio.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

e... danas sam primijetio da je kadica ispod vozackih nogu vlazna. Suvozacka je suha. Izvadio sam one gumene ventile i ocistio odvode na proljece. jel moguce da se nekud drugdje cijedi ili?

Link to comment
Share on other sites

Čini se da isti problem imam na Scenic II. Od nekud se voda slijeva u motorni prostor. Svjećice su zahrđale od vode. Moram provjeriti može li se naručiti novi OEM dio.
Imas li onaj ukrasni poklopac preko motora? On bar malo zastiti.
Ipak cudno mi je, meni nema vlage tamo.
Imas li keder na dnu onih plastika ispod brisaca? On bi trebao brtvit na haubu
Link to comment
Share on other sites

Nema taj poklopac na motoru. Nakon servisa par puta je provjeravano i sada vode/vlage nema. Vjerujem da je došlo do skupljanja vlage jer se auto manje vozio ili prilikom pranja motornog prostora. Auto je sada parkiran vani i padala je nekoliko puta kiša. Svaki dan prelazi relaciju od najmanje 70 km pa ako i dođe do manjeg propuštanja vjerojatno vlaga ispari. 

Keder i ostala zaštita je na svom mjestu čini mi se.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Konačno i meni dopizdilo. Visila je krpa ko mlohava ćuna. Nasao aluminijski lim, s jedne strane bojan necime (boja je 40god stara, pokusao je spaliti brenerom, postojana je) skrojio u 58 pokusaja tako da tijesno sjedne, zalijepio gumu neutralnim silikonom, samobusecim vijcima i silikonom sa strane plastike i nema nikud. Rubovi su malo siri tako da prekrivaju rub kadice...i nadam se najboljem . gore ne moze biti. Stara krpa se doslovce raspada u dijelove...

Nisam se zamarao smjerom kanala, jer do sad voda nije curila nikud kud je trebala . Svjećica nema, bobina nema , ostalo je van dohvata vode.

Inace, rasprava o temperaturi ...ako se ta krpa nije zapalila, a ni neki kablovi od senzora koji kroz plastične cijevi prolaze ispod nisu ni približno taknuti temperaturom...

IMG_20231106_125431.jpg

IMG_20231106_125502.jpg

IMG_20231106_125912.jpg

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, direstraits said:

Rezonancija?

nema.. apsolutno nikakvog zvuka. Nisam istina vozio 150, ali nista.. na knap je stisnuto.. gumica na kraju.. nema kaj rezonirati

Konačno i meni dopizdilo. Visila je krpa ko mlohava ćuna. Nasao aluminijski lim, s jedne strane bojan necime (boja je 40god stara, pokusao je spaliti brenerom, postojana je) skrojio u 58 pokusaja tako da tijesno sjedne, zalijepio gumu neutralnim silikonom, samobusecim vijcima i silikonom sa strane plastike i nema nikud. Rubovi su malo siri tako da prekrivaju rub kadice...i nadam se najboljem . gore ne moze biti. Stara krpa se doslovce raspada u dijelove...

Nisam se zamarao smjerom kanala, jer do sad voda nije curila nikud kud je trebala . Svjećica nema, bobina nema , ostalo je van dohvata vode.

Inace, rasprava o temperaturi ...ako se ta krpa nije zapalila, a ni neki kablovi od senzora koji kroz plastične cijevi prolaze ispod nisu ni približno taknuti temperaturom...

IMG_20231106_143552.jpg

IMG_20231106_140523.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.