Jump to content

Megane 3 - Check ABS/ESP/Brake system


Razor

Recommended Posts

Na Megane 3 Grandtour mi se u nekoliko navrata palila greška Check Abs/Esp/Brake system,koja je nestajala kroz neko vrijeme, najčešće dan dva.

I nedavno mi se upalila i nije se gasila uopce,to sad traje mjesec dana. Kaže majstor da je u pitanju Abs pumpa,koja košta poprilično. Kaže da senzori nisu.

Kako mi se ta greška već u par navrata ugasila, ima li tko ideju što još provjeriti osim abs pumpe?nisam stručan pa me zanima je li normalno da popali sve te greške abs pumpa? I gdje uopće tražiti drugu rabljenu pumpu?

Link to comment
Share on other sites

Meni su na novom fluencu, godinu star, mijenjali neki modul jer je ta poruka nonstop bila u crveno. Pisao sam o tome.

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Očisti senzore svejedno. Đaba je tj. jeftinije od pumpe koju ti moožda netko želi uvaliti.

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pogledaj konektore senzora kod svakog kotača,nalaze se ispod zaštitne plastike u blatobranima.Najbolje prati kablove dok ne dođeš do konektora.

Ako je loš kontakt na njima ABS greška se javlja a popravak je jednostavan i praktično besplatan.

Link to comment
Share on other sites

Provjeriti konektore kod senzora ABSa kao što je gore napomenuto i magnetni čitač na stražnjim diskovima počisti/provjeri prije gore nabrojanih većih zahvata.

Navodno rikava ABS pumpa na Meganeu 3 do 2013god, to im zna odlaziti.

Link to comment
Share on other sites

Spojiti na dijagnostiku očitati greške. I provozati auto sa spojenom  dijagnostikom ipogledati brzine kotača. Gotovo sam uvijeren da i univerzalna to može. Poslije ovoga budeš pametniji.

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima!

Kako mislis tempomat?prije pojavljivanja lampice ili?Ima li neka greška vezana za tempomat i navedeno?

Link to comment
Share on other sites

Meni se ta lampa isto upalila i na dijagnostici mi rekli ABS pumpa i skupa zamjena jer kao taj dio svi kao trebaju. Ja isto mislim da su senzori krivi,ali eto već drugi mehaničar mi se spojio na dijagnostiku i isto rekao ,a nije pogledao senzore. U službenom servisu su rekli da su pogledali,ali iskreno nekako sumnjam. Ja ću još potražiti nekog električara ili mehaničara da sve pregledaju da ne ulazim u glupi trošak.

Link to comment
Share on other sites

Ma ni ne zelim zamisliti da kupim dio za 5000kn pa da na kraju nije to. Iduci tjedan idem kod majstora na detaljnije pretrage pa cu znati vise. Sad me zanima ovaj dio price gdje se spominje tempomat, i sad kad vratim film unatrag,ta greska mi se i javila nakon koristenja tempomata 100km dva tri puta

Link to comment
Share on other sites

Meni se ista stvar desila na rsu i meho je bio siguran da je pumpa i kad smo promjenili pumpu skuzili da je senzor od 200kn. Sva sreca pa sam rabljenu pumpu uzeo. Ali u obranu mehanicara dijagnostika je davala greske pumpe jer se ocito kad jedan senzor krepa cijeli sustav zbuga. Tak da prvo promijeni senzore. Direktno od boscha su oko 200kn po komadu. 

U ovlastenom su 800kn po kom zato kazem.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na info,svakako idem u ovlašteni servis po još jedno mišljenje. Majstor kojem vjerujem i koji me ne bi zaribao kaže da mu dijagnostika precizno kaže da je pumpa,ali ipak idem po još jedno mišljenje prije kupovine pumpe

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Razor said:

Hvala na info,svakako idem u ovlašteni servis po još jedno mišljenje. Majstor kojem vjerujem i koji me ne bi zaribao kaže da mu dijagnostika precizno kaže da je pumpa,ali ipak idem po još jedno mišljenje prije kupovine pumpe

Problem je sto ce svi mislit da je pumpa, sad nez kakve greske tebi baca, mozda sam u krivu, ali svakako budi siguran da je pumpa prije nego kupujes drugu.

Jer ja sam iste simptome imao. Palila se i gasila greska, recim cim bi smotao volan u lijevo. Pumpa ak crkne crkne, nece malo radit malo ne. Bar tak mislim

Link to comment
Share on other sites

Uzeti i samo iščitati greške je totalna idiotarija. Tu nikako ne možeš znati što je točno. Barem kod ABSa nema previše paramatera. Uz greške treba pogledati i kako se ponašaju drugi parametri. I onda donijeti zaključak što ne valja.

I naravno većina naših majstora nema vremena ili volje ili znanja ili nemam pojma čega provozati auto sa spojenom dijagnostikom i vidjeti što sve senzori očitavaju prilikom vožnje...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Domba said:

Uzeti i samo iščitati greške je totalna idiotarija. Tu nikako ne možeš znati što je točno. Barem kod ABSa nema previše paramatera. Uz greške treba pogledati i kako se ponašaju drugi parametri. I onda donijeti zaključak što ne valja.

I naravno većina naših majstora nema vremena ili volje ili znanja ili nemam pojma čega provozati auto sa spojenom dijagnostikom i vidjeti što sve senzori očitavaju prilikom vožnje...

Nije to bas samo tako. Recimo meni je bacao greske obadva senzora i senzora kuta volana, sto u pucuje da je kontrolna ploca pupmpe otisla k vragu. A samo jedan senzor je krepo, tako da izgleda da se sustav zbuni iz nekog razloga. Jedini nacin je da promijenis senzore i vidis.

Link to comment
Share on other sites

Da ali isto tako koji Tea gledati koje vrijednosti daje senzor. Recimo vozis i gledaš koliko brzo se svaki točak vrti. Okreces volan i gledaš koji je kut volana. Naravno ako vozis 20kmh i jedan točak jako odstupa onda je taj točak.

Sustav za greške nije umjetna inteligencija da zna sve sam analizirati i odrediti gdje je greška, nego jednostavno ako neki od parametara ne odgovaraju javlja da to ne odgovara i onda je na čovjeku da dijagnosticira kvar.

Ponovno ću ponoviti priču od kolege. Na focusu TDCi je imao problema sa paljenjem i gašenjem auta u sred vožnje. Dijagnostika našla greške nizak tlak goriva. Majstor otvorio haubu i rekao treba ti ovaj senzor. Čovjek otišao i kupio senzor. Par dana poslije auto se ponovno ugasi i dok ne obrise grešku nemojte  ga upaliti. Ispostaviloio senzor temperature goriva. Iskreno greška majstora. Trošak mislim cca 300kn. Ništa dijagnostika i opet isto. Majstor kaže ostavi auto moram ispitati. Nakon par dana give focus nema odvojeni senzor pritiska nego je u common railu. Promjenio cijeli rail. Mislim cijena 2500kn. Sav sretan vozio kratko vrijeme i odjednom isto, ista greška. Vrišti na majstora dao skoro 3000kn a nije ništa napravio. Odveo auto kod bošiste i oni pumpa visokog pritiska umrla. Posložio to i vozio auto. Dakle da je dijagnoza napravljena kako spada ostalo bi mu 3000ln u džepu. Pretpostavljam da je i 500kn takva dijagnoza naplaćena da bi bio sretniji nego 3000kn bespotrebnih dijelova.

I da zaključimo dijagnostika nije čitanje kodova grešaka nego provjera kodova greška i traženje uzroka tih grešaka zbog čega se to dogodilo i onda mjesto mijenjanje dijela. Sve ostalo je nabadanje.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

naručio sam dio rabljeni sa ebaya, kompletan blok ABS/ESP. Ubacili u auto, ABS i brake greška je nestala i ABS radi, ali ESP i dalje svijetli i ESP ne radi. 
kaže mehaničar da postoji mogućnost da je blok bio na automatiku i da treba prekodirati ESP na manualac, ili nešto slično.

Ima li možda netko ideju gdje to napraviti? je li opcija prebaciti ESP kontroler sa starog abs bloka/pumpe na ovaj koji radi?

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, LeoRS said:

Oko 9k kuna je za mog bila. 

ufff.... a jel to ima veze koji je motor u meganeu? jel ista cijana za 1.5dci i 2.0T ?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je za obicni nesto jeftiniji, jer rs ima drugaciji modul. Mislim da je za sve druge isti osim za rsa.

Edited by LeoRS
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.